Ach so, okay.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
98% van de weekBen alleen 's avonds laat vaak stoned en dan zit ik op FOK!
trump is anti homo huwelijk ,anti abortus en geen oorlogszuctige gekquote:Op woensdag 9 november 2016 03:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik vermoed allemaal jongetjes die Trump geweldig vinden
Ik ben niet apart.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Grappig dat een beetje de aparte figuren hier voor Hilary zijn.
Als je vindt dat homo's en vrouwen dertig jaar lang in onzekerheid moeten leven links is dan ben je links.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Anarchistisch links misschien? Hopend op chaos.
Poetin ook.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:51 schreef Stabiel het volgende:
Ik ben zo links als maar kan en ook ik hoop op Trump.
De grootste groep schreeuwers die ik deze verkiezingen op internet heb gezien waren wel de Trump stemmers. Met hun cuck, centipede, high energy bullshit.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:53 schreef CrashO het volgende:
[..]
Hoog.
Links is gevaarlijker dan rechts. Altijd het hardste schreeuwen hoe tolerant ze wel niet zijn. Maar puntje bij paaltje zijn ze zo gek als een deur.
Wrs is midden het beste dan?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:53 schreef CrashO het volgende:
[..]
Hoog.
Links is gevaarlijker dan rechts. Altijd het hardste schreeuwen hoe tolerant ze wel niet zijn. Maar puntje bij paaltje zijn ze zo gek als een deur. Ook in Nederland zijn vrijwel alle politieke moorden uit de koker van Links gekomen.
Niet links neem ik aanquote:Op woensdag 9 november 2016 03:54 schreef Tweek het volgende:
[..]
Als je vindt dat homo's en vrouwen dertig jaar lang in onzekerheid moeten leven links is dan ben je links.
Ik ben niet voor Hilaryquote:Op woensdag 9 november 2016 03:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Grappig dat een beetje de aparte figuren hier voor Hilary zijn.
door wie zijn ze aangestuurd,weten we niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:53 schreef CrashO het volgende:
[..]
Hoog.
Links is gevaarlijker dan rechts. Altijd het hardste schreeuwen hoe tolerant ze wel niet zijn. Maar puntje bij paaltje zijn ze zo gek als een deur. Ook in Nederland zijn vrijwel alle politieke moorden uit de koker van Links gekomen.
Rechts blaft veel. Links lacht lief en steekt een mes in je nek![]()
Minder militaire afhankelijk van de VS vind ik helemaal niet zo slecht.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:54 schreef svann het volgende:
[..]
Poetin ook.
Schuift hij wat verder Europa in.
Dat moeten we zelf maar uitzoeken van Trump.
Krijgen we weer dienstplicht.
Allemaal stoere gymkleedkamerpraat jochiesquote:Op woensdag 9 november 2016 03:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik vermoed allemaal jongetjes die Trump geweldig vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |