SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Ja, dat zijn deze verkiezingen.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jammer dat het alweer niet over politiek gaat
Die vent is wel mooi: 'alle kerels zeggen dat soort shit, vooral als je dronken bent, stelletje heilige boontjes'quote:
Loopt dan Clinton zo'n 300.000 votes in?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tis even genieten voor de trumpers hier tot dat broward count binnenkomt
miss nog wel meer jaquote:Op woensdag 9 november 2016 01:47 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Loopt dan Clinton zo'n 300.000 votes in?
Dus Clinton wint dit makkelijk?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja hij doet het slechter dan Romney.
De Putin-vote.quote:
Dat was ook geniaal jaquote:Op woensdag 9 november 2016 01:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die is druk bezig vragen voor te bereiden voor VI.
Sowieso, en dan drie termijnen.quote:
Ik mag het als progressief mens niet zeggen maar je bent best wel een beetje een kneus als je als volwassen Nederlander ondertiteling nodig hebt voor Engels.quote:
Precies, hij wil alleen maar wat martelen en familieleden van verdachte terroristen vermoorden, olievelden bombarderen die niet in handen zijn van ISIS en Japan en Korea kernwapens laten hebben.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:46 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Ik zou normaal gesproken ook voor de democraten gaan maar met viswijf Hillary aan het roer ga ik ook voor Trump, al vind ik dat ook een malloot, hij lijkt me alleen iets minder oorlogszuchtig
Ik zou op hem stemmen.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Volgens mij hebben ze deze Rus uitgekozen om Trump (nog) ongeloofwaardiger te maken.
quote:Op woensdag 9 november 2016 01:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die is druk bezig vragen voor te bereiden voor VI.
Omdat ze hier woont?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom gaan Amerikanen in een Nederlands programma zitten?
We zijn de nieuwe staat.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:49 schreef PSVCL het volgende:
NL zit diep in de reet van Amerika
Wat genant dit
Powernap neem je ook voor 1:00 uur.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:49 schreef Fylax het volgende:
Ik kan echt geen powernap nemen, het is gewoon te spannend.
Wat ik erger vindt is dat NOS de boel blijkbaar dusdanig onder vertraging heeft lopen dat er nog iemand even live subs kan lopen tikken (Want ze staan er al, voordat het woord uit zijn klep is gekomen).quote:Op woensdag 9 november 2016 01:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik mag het als progressief mens niet zeggen maar je bent best wel een beetje een kneus als je als volwassen Nederlander ondertiteling nodig hebt voor Engels.
Omdat ik mn originele UI weer eens wildequote:
Aaahwquote:Op woensdag 9 november 2016 01:49 schreef Fylax het volgende:
Ik kan echt geen powernap nemen, het is gewoon te spannend.
quote:Op woensdag 9 november 2016 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom gaan Amerikanen in een Nederlands programma zitten?
Echt verlichtend om eens een tegengeluid te horenquote:Op woensdag 9 november 2016 01:50 schreef Ryan3 het volgende:
Is dat nou de gemiddelde Amerikaanse Trump-apologeet?
Het lijkt wel Expeditie Robinson eerst alle stemmen voor de een en dan gewoon de winnaar bekend maken.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:49 schreef Moira. het volgende:
Florida 65% binnen
49.2% Clinton
47.9% Trump
quote:
Die zat in de Apprenticequote:
VANAF VOLGEND JAAR IS VOETBAL EEN SPEL MET 60 YARDS, TOUCHDOWNS EN FUMBLES. ZIN IN.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
geen eer en eigen identiteit.
bukken voor de yanks!
triest
Pfff, Clinton News Network. Boeiend.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:49 schreef Arcee het volgende:
http://edition.cnn.com/election/results/states/florida
Clinton staat nu ruim voor in FL, toch?
Dat dus. Ophoeren.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:51 schreef Poepz0r het volgende:
Die zwarte vrouw met dr geschreeuw. Zet dr op de trein joh gek wijf.
PSV heeft ook geen eigen identiteitquote:Op woensdag 9 november 2016 01:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
geen eer en eigen identiteit.
bukken voor de yanks!
triest
Oezbeekquote:
Dat gaat wel weer veranderen.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
South Carolina ook blauw
Ja, alleen geen goede argumenten imho.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Echt verlichtend om eens een tegengeluid te horen
HAHAHA DE WINNAAR IS AL JAREN BEKEND SHEEPLE!quote:Op woensdag 9 november 2016 01:51 schreef trein2000 het volgende:
Florida is voor Clinton het is klaar.
Is bij de Guardian alweer rood.quote:
Dan kunnen we wel naar bed.quote:
Trump's panhandle kan FL nog rood krijgen.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Pfff, Clinton News Network. Boeiend.
Go Trump go!
ZEKER WELquote:Op woensdag 9 november 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV heeft ook geen eigen identiteit
200k nu alquote:Op woensdag 9 november 2016 01:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Trump gaat nooit 80.000 votes goed maken in die counties. Florida is voor Clinton.
Is >6% grotere gap dan in 2012.quote:
Ik zou niet willen dat je ziek wordt maar ook niet dat je honger lijdt. Wat een duivels dilemma.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:51 schreef richolio het volgende:
Ik heb hier een heel oud croissantje liggen, hij is bijna hard maar ik heb geen zin om naar beneden te lopen om ander eten te pakken. Zal ik 'm op eten
Tis net de moderators vs de FA's manquote:Op woensdag 9 november 2016 01:51 schreef minilot het volgende:
*refresh*
*refresh*
Toe Florida, blijf blauw! #TeamClinton
Koffieplanter vindt dit een kutpostquote:Op woensdag 9 november 2016 01:51 schreef richolio het volgende:
Ik heb hier een heel oud croissantje liggen, hij is bijna hard maar ik heb geen zin om naar beneden te lopen om ander eten te pakken. Zal ik 'm op eten
Die 2 chicks zouden ze met pek en veren moeten overgieten en met hooivorken en rieken door de straten moeten jagen. Godverdomme.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:52 schreef Karzai het volgende:
de wereld wordt verdeeld door twee hete chicks
[ afbeelding ]
Ze mag hier komen.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:51 schreef Poepz0r het volgende:
Waarom? als er in elk rood gebied 1 persoon zo wonen maar in dat enkele blauwe gebied 1 miljoen dan is het niet gek dat het uiteindelijk blauw is. Het gaat tenslotte om personen, niet om gebieden.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:51 schreef La_Moustache het volgende:
Zoveel rood en dan nog blauw aan kop, wat een bullshit.
DENKEN DAT ZE IETS TE VERTELLEN HEBBENquote:Op woensdag 9 november 2016 01:52 schreef Karzai het volgende:
de wereld wordt verdeeld door twee hete chicks
[ afbeelding ]
Ga lekker naar het Illuminati-topic of zo.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
HAHAHA DE WINNAAR IS AL JAREN BEKEND SHEEPLE!
CLINTON IS DE NIEUWE PUPPET
Ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:51 schreef richolio het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 01:51 schreef La_Moustache het volgende:
Lief van jequote:Op woensdag 9 november 2016 01:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou niet willen dat je ziek wordt maar ook niet dat je honger lijdt. Wat een duivels dilemma.
Harry Potter?quote:
Hopelijk. Alles behalve Hillary Rodham Corrupt.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:52 schreef starla het volgende:
[..]
Trump's panhandle kan FL nog rood krijgen.
Je kan zo gaan slapen. Het is klaar.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:51 schreef richolio het volgende:
2 girls, 1 worldquote:Op woensdag 9 november 2016 01:52 schreef Karzai het volgende:
de wereld wordt geregeerd door twee hete chicks
[ afbeelding ]
Oh wacht ik sta weer voorquote:Op woensdag 9 november 2016 01:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
DE ELECTION IS RIGGED!!!!111!!1!!!!!1!1!!!
Kan, is je poep ook lekker hard.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:51 schreef richolio het volgende:
Hillary Printon?quote:
Je snapt het echt niet he?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:51 schreef La_Moustache het volgende:
yupquote:Op woensdag 9 november 2016 01:52 schreef Frank_Underwood het volgende:
Florida is niet meer te winnen door Trump. Clinton wint Florida. Correct?
Waar zijn de tijden gebleven dat vrouwen nog niet eens stemrecht haddenquote:Op woensdag 9 november 2016 01:52 schreef Karzai het volgende:
de wereld wordt geregeerd door twee hete chicks
[ afbeelding ]
Zijn gewoon feiten man ,heeft niks met de Illuminati of wat dan ook te makenquote:Op woensdag 9 november 2016 01:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ga lekker naar het Illuminati-topic of zo.
Hihi.quote:
Gewoon doen joh! Wat kan jou 't schelenquote:Op woensdag 9 november 2016 01:51 schreef richolio het volgende:
Zet die Rus lekker op een trein. Idiootquote:Op woensdag 9 november 2016 01:51 schreef Poepz0r het volgende:
team ww3 #imwithherquote:Op woensdag 9 november 2016 01:51 schreef minilot het volgende:
*refresh*
*refresh*
Toe Florida, blijf blauw! #TeamClinton
Clinton zal het Obama buitenlandbeleid voortzetten dus dat betekent juist steun voor groepen als IS en moslimbroederschappen want Assad zal en moet weg van Saoudi Arabie, Turkije en bevriende golfstaatjesquote:Op woensdag 9 november 2016 01:48 schreef Montov het volgende:
[..]
Precies, hij wil alleen maar wat martelen en familieleden van verdachte terroristen vermoorden, olievelden bombarderen die niet in handen zijn van ISIS en Japan en Korea kernwapens laten hebben.
Maar Clinton wil een no-fly zone in Syrie, dus die is veel gevaarlijker.
quote:Op woensdag 9 november 2016 01:53 schreef isax het volgende:
boeit eigenlijk niet wie wint.
allebei tering zooi.
Topshow inderdaad, kon Pauw wel een voorbeeld aan nemenquote:Op woensdag 9 november 2016 01:54 schreef WammesWaggel het volgende:
Ruzie op NPO was de moeite waard. Hoogtepuntje.
Steden.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:51 schreef La_Moustache het volgende:
Niet per sequote:Op woensdag 9 november 2016 01:52 schreef Frank_Underwood het volgende:
Florida is niet meer te winnen door Trump. Clinton wint Florida. Correct?
True.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:54 schreef WammesWaggel het volgende:
Ruzie op NPO was de moeite waard. Hoogtepuntje.
Laten we stellen dat er heel wat ui's veranderd gaan worden.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:54 schreef monkyyy het volgende:
Wie heeft hier allemaal ingezet op de verkiezingen en op wie?
Nee, we kijken ISIS TV.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:55 schreef Moira. het volgende:
Zitten jullie allemaal NPO te kijken ofzo? Ik kijk CNN en heb geen flauw idee waar jullie op reageren
quote:Op woensdag 9 november 2016 01:55 schreef Moira. het volgende:
Zitten jullie allemaal NPO te kijken ofzo? Ik kijk CNN en heb geen flauw idee waar jullie op reageren
CNN hierquote:Op woensdag 9 november 2016 01:55 schreef Moira. het volgende:
Wij steunen de NOS ook al lijkt het nergens op.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:55 schreef Moira. het volgende:
FOK! en niks andersquote:Op woensdag 9 november 2016 01:55 schreef Moira. het volgende:
Al Jazeera is ook wel interessant. Wel vrij anti-trump.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:55 schreef Moira. het volgende:
ze zouden wij CNN gewoon van iedere county de uitslagen moeten geven. Dit gebabbel boeit echt niemandquote:Op woensdag 9 november 2016 01:55 schreef Moira. het volgende:
vind de senaatsrace nog wel interessant.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:55 schreef L3gend het volgende:
Dit is over, niet verrassend natuurlijk
cnn moet je niet kijken. is mega pro hillary.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:55 schreef Moira. het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 01:56 schreef Frank_Underwood het volgende:
Florida is officieel gewonnen door Clinton !
Nu je het zegt..quote:Op woensdag 9 november 2016 01:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
BREAKING!!
Eerste Nederlandse Trump-aanhanger op NPO
Cijfers zijn cijfers, die zijn overal hetzelfdequote:Op woensdag 9 november 2016 01:56 schreef isax het volgende:
[..]
cnn moet je niet kijken. is mega pro hillary.
Ja, maar daar zijn we niet voor opgebleven.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:56 schreef skysherrif het volgende:
n
[..]
vind de senaatsrace nog wel interessant.
Ja, NPOquote:
Ik ben nog op kantoor, had het liever paar uur later met een biertje gehadquote:Op woensdag 9 november 2016 01:55 schreef L3gend het volgende:
Dit is over, niet verrassend natuurlijk
170.000 stemmen lead voor clinton in florida
Heb zes maanden lang dag in dag uit met eentje moeten opschieten. Gelukkig viel het mee.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
BREAKING!!
Eerste Nederlandse Trump-aanhanger op NPO
9 inch genotquote:Op woensdag 9 november 2016 01:57 schreef cb2013 het volgende:
Florida kan nog rood worden is echt groot
Dan daarna eindelijk een kunstmatige intelligentie hopelijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:57 schreef PSVCL het volgende:
Over 4 jaar een homofiel daarna een transgender
Amerika is echt groot. Ja toch.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:57 schreef cb2013 het volgende:
Eens. Zet daar een lelijke neer aub NOSquote:
Is al gewonnen door Clinton, of kan Trump nog winnen?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:57 schreef cb2013 het volgende:
Tuurlijk niet. Die gaat een kogel koppen binnen afzienbare tijd let maar op.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:58 schreef Sriracha het volgende:
Leuk voor de wereld dat we nu 4 jaar met een oorlogsheks opgescheept zullen zitten
Alles kan nog in principequote:Op woensdag 9 november 2016 01:58 schreef Frank_Underwood het volgende:
[..]
Is al gewonnen door Clinton, of kan Trump nog winnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |