Omdat ze hier woont?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom gaan Amerikanen in een Nederlands programma zitten?
We zijn de nieuwe staat.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:49 schreef PSVCL het volgende:
NL zit diep in de reet van Amerika
Wat genant dit
Powernap neem je ook voor 1:00 uur.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:49 schreef Fylax het volgende:
Ik kan echt geen powernap nemen, het is gewoon te spannend.
Wat ik erger vindt is dat NOS de boel blijkbaar dusdanig onder vertraging heeft lopen dat er nog iemand even live subs kan lopen tikken (Want ze staan er al, voordat het woord uit zijn klep is gekomen).quote:Op woensdag 9 november 2016 01:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik mag het als progressief mens niet zeggen maar je bent best wel een beetje een kneus als je als volwassen Nederlander ondertiteling nodig hebt voor Engels.
Omdat ik mn originele UI weer eens wildequote:
Aaahwquote:Op woensdag 9 november 2016 01:49 schreef Fylax het volgende:
Ik kan echt geen powernap nemen, het is gewoon te spannend.
quote:Op woensdag 9 november 2016 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom gaan Amerikanen in een Nederlands programma zitten?
Echt verlichtend om eens een tegengeluid te horenquote:Op woensdag 9 november 2016 01:50 schreef Ryan3 het volgende:
Is dat nou de gemiddelde Amerikaanse Trump-apologeet?
Het lijkt wel Expeditie Robinson eerst alle stemmen voor de een en dan gewoon de winnaar bekend maken.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:49 schreef Moira. het volgende:
Florida 65% binnen
49.2% Clinton
47.9% Trump
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |