SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Ja, dat zijn deze verkiezingen.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jammer dat het alweer niet over politiek gaat
Die vent is wel mooi: 'alle kerels zeggen dat soort shit, vooral als je dronken bent, stelletje heilige boontjes'quote:
Loopt dan Clinton zo'n 300.000 votes in?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tis even genieten voor de trumpers hier tot dat broward count binnenkomt
miss nog wel meer jaquote:Op woensdag 9 november 2016 01:47 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Loopt dan Clinton zo'n 300.000 votes in?
Dus Clinton wint dit makkelijk?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja hij doet het slechter dan Romney.
De Putin-vote.quote:
Dat was ook geniaal jaquote:Op woensdag 9 november 2016 01:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die is druk bezig vragen voor te bereiden voor VI.
Sowieso, en dan drie termijnen.quote:
Ik mag het als progressief mens niet zeggen maar je bent best wel een beetje een kneus als je als volwassen Nederlander ondertiteling nodig hebt voor Engels.quote:
Precies, hij wil alleen maar wat martelen en familieleden van verdachte terroristen vermoorden, olievelden bombarderen die niet in handen zijn van ISIS en Japan en Korea kernwapens laten hebben.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:46 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Ik zou normaal gesproken ook voor de democraten gaan maar met viswijf Hillary aan het roer ga ik ook voor Trump, al vind ik dat ook een malloot, hij lijkt me alleen iets minder oorlogszuchtig
Ik zou op hem stemmen.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Volgens mij hebben ze deze Rus uitgekozen om Trump (nog) ongeloofwaardiger te maken.
quote:Op woensdag 9 november 2016 01:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die is druk bezig vragen voor te bereiden voor VI.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |