Dit is al maandenlang zo. Als Bernie fanboy erger ik mij er al maanden aan, zijn altijd pro-Clinton geweest.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:44 schreef Poepz0r het volgende:
NOS ik schaam mij kapot om het te kijken. Wat een grote act is de NOS met hun anti-Trump campagne. 2 mensen voor Clinton aan tafel etc en bij Trump 1 hater etc etc Man man man wat triest
Tenmiste nog wat spanning voor de grote steden.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:44 schreef heywoodu het volgende:
Trump weer vrij ruim aan kop in Florida.
Als Broward dalijk komt is dat zo gedichtquote:Op woensdag 9 november 2016 01:44 schreef heywoodu het volgende:
sommige beter, sommige slechterquote:Op woensdag 9 november 2016 01:44 schreef Frank_Underwood het volgende:
Hoe groot is de kans dat Trump Florida wint? Doet die het slechter dan Romney?
Verrek, we hebben een uitzondering gevonden.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou Hillary niet hoor.
Om het toch maar ontopic te houden
In de meeste counties slechterquote:Op woensdag 9 november 2016 01:44 schreef Frank_Underwood het volgende:
BBC1: perfect. Geen reclame, wél informatief.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:42 schreef Ingolstadt het volgende:
Dat CNN vind ik ook niet prettig kijken. Liever de rustige NOS
voor wie ben jij?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat het too close to call wordt dus dat we het aan het einde van de nacht nog niet weten
Dat kan toch nooit?quote:
Hoiquote:Op woensdag 9 november 2016 01:45 schreef Unites het volgende:
Wie had ooit gedacht dat Trump het zo goed zou doen
Ja hij doet het slechter dan Romney.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:44 schreef Frank_Underwood het volgende:
Tis even genieten voor de trumpers hier tot dat broward count binnenkomtquote:Op woensdag 9 november 2016 01:44 schreef heywoodu het volgende:
Ik zou normaal gesproken ook voor de democraten gaan maar met viswijf Hillary aan het roer ga ik ook voor Trump, al vind ik dat ook een malloot, hij lijkt me alleen iets minder oorlogszuchtigquote:Op woensdag 9 november 2016 01:43 schreef NothingHappened het volgende:
Mensen stemmen op Trump omdat ze het establishment helemaal zat zijn. Ik ben best links, maar zou 'strategisch' op Trump stemmen omdat ik koste wat kost zou willen voorkomen dat Clinton wint. Liever Jill Stein, maar dat zet helaas geen zoden aan de dijk.
Je verwacht het niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:45 schreef oompaloompa het volgende:
Active shooter bij LA polling station
http://www.latimes.com/lo(...)-20161108-story.html
klein - jaquote:Op woensdag 9 november 2016 01:44 schreef Frank_Underwood het volgende:
Ik kijk niet raar op als er nog een aanslag gaat worden gepleegd tijdens de verkiezingen/uitslag.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:45 schreef oompaloompa het volgende:
Active shooter bij LA polling station
http://www.latimes.com/lo(...)-20161108-story.html
Paxcon vindt dit heel erg leukquote:Op woensdag 9 november 2016 01:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Geen 30cm power tool hebben
Jammer dat het alweer niet over politiek gaatquote:Op woensdag 9 november 2016 01:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel een goede battle bij Toine House
Foxquote:Op woensdag 9 november 2016 01:45 schreef Infection het volgende:
Wat kijken jullie? Iets anders dan CNN in ieder geval.
Menig mens heeft moeite met het vak statistiek.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:46 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Worden hier nogal wat verkeerde conclusies op basis van percentages getrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |