Nederland heeft teveel partijenquote:Op woensdag 9 november 2016 01:40 schreef heywoodu het volgende:
Dit gepuzzel met die kiesmannen vind ik overigens wel veel leuker om te volgen dan hoe we het in Nederland hebben
Woohoooquote:Op woensdag 9 november 2016 01:40 schreef CrashO het volgende:
[..]
Vraagt draaien
[ afbeelding ]
In Democrat blauw
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:41 schreef L3gend het volgende:
[..]
Hij wint Florida niet
Hij moet uitkijken of hij Ohio niet verliest
quote:Op woensdag 9 november 2016 01:41 schreef Froh het volgende:
Trump supporter hier. Gaat spannend worden vanavond. De NOS heeft hard propaganda gevoerd de afgelopen week voor Clinton. Ik volg de verkiezingen nu op ZDF.
Ziet er wel goed uit voor de senaat voor de republikeinenquote:Op woensdag 9 november 2016 01:41 schreef L3gend het volgende:
[..]
Hij wint Florida niet
Hij moet uitkijken of hij Ohio niet verliest
Ik zeg ook niet dat ik het zo liever zou zien in Nederland, alleen dat ik het leuker vind om te volgenquote:Op woensdag 9 november 2016 01:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mwoa ik niet. Dan is het Noorden niet belangrijk.
Johannes en Paxcon vinden dit Not Dun.
Het hoeft niet spannend te zijn, het wordt al spannen genoeg zo gauw de clown of de corrupte warhawk de president wordt.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als je die rustig af kunt wachten is het toch niet spannend?
Men in Black 4.0?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:42 schreef Stefanovich het volgende:
Miami is binnen! Kleurt zwart! Will Smith gaat aan de leiding!
Rubio was wel verwacht, weet alleen niet hoe Indiana gaat.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ziet er wel goed uit voor de senaat voor de republikeinen
Groetjes terug!quote:Op woensdag 9 november 2016 01:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
Mensen, ga lekker slapen. Clinton wint de verkiezingen.
Groeten van de koning van de jinx.
In Florida doet hij het juist overal slechter dan Romney.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:41 schreef Nintex het volgende:
Fox News: Trump heeft 2x zoveel black voters als Romney.
NOS is wel heel rustig, teletekst gaat nog snellerquote:Op woensdag 9 november 2016 01:42 schreef Ingolstadt het volgende:
Dat CNN vind ik ook niet prettig kijken. Liever de rustige NOS
Das met 1 grote stad wel weg toch?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:41 schreef cb2013 het volgende:
Trump staat 100k voor op clinton in Florida
Amerikanen hequote:Op woensdag 9 november 2016 01:42 schreef Ingolstadt het volgende:
Dat CNN vind ik ook niet prettig kijken. Liever de rustige NOS
quote:Op woensdag 9 november 2016 01:42 schreef Stefanovich het volgende:
Miami is binnen! Kleurt zwart! Will Smith gaat aan de leiding!
Die zijn al geteldquote:Op woensdag 9 november 2016 01:43 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Das met 1 grote stad wel weg toch?
Nou Hillary niet hoor.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Jij zou alles met een hartslag doen.
Als Trump wint dan gaan wij in FC wel een feestje vierenquote:Op woensdag 9 november 2016 01:44 schreef heywoodu het volgende:
Trump weer vrij ruim aan kop in Florida.
Maar nog altijd geen Broward county binnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:44 schreef heywoodu het volgende:
Trump weer vrij ruim aan kop in Florida.
En dan zegt Pax dat hij NOS trouw blijft.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:44 schreef Poepz0r het volgende:
NOS ik schaam mij kapot om het te kijken. Wat een grote act is de NOS met hun anti-Trump campagne. 2 mensen voor Clinton aan tafel etc en bij Trump 1 hater etc etc Man man man wat triest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |