De verschillen lijken groter dan in 2012 en toen was er ook al geen recount.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is nu 49-48 zeggen ze, ik weet niet of ze aan recount doen maar als het minder dan 1 procent scheelt zit dat er dik in.
Een prachtige liefdesbabyquote:Op woensdag 9 november 2016 01:40 schreef NothingHappened het volgende:
Het is zooo close. Zou zo maar dit kunnen worden
[ afbeelding ]
mwoa ik niet. Dan is het Noorden niet belangrijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:40 schreef heywoodu het volgende:
Dit gepuzzel met die kiesmannen vind ik overigens wel veel leuker om te volgen dan hoe we het in Nederland hebben
genoeg haat richting Clinton...quote:Op woensdag 9 november 2016 01:40 schreef MakkieR het volgende:
zoveel mensen die op Trump stemmen, wie had dat gedacht toen Trump nog met andere andere kandidaten streden.
http://www.nytimes.com/elections/results/presidentquote:Op woensdag 9 november 2016 01:40 schreef Frank_Underwood het volgende:
Waar zien jullie de uitslagen? CNN loopt achter itt FOK!
Hij wint Florida nietquote:Op woensdag 9 november 2016 01:41 schreef skysherrif het volgende:
En al wint Trump in Florida, dan moet hij op magische wijze Penn, Col of Michigan pakken
Kloptquote:Op woensdag 9 november 2016 01:41 schreef L3gend het volgende:
[..]
Hij wint Florida niet
Hij moet uitkijken of hij Ohio niet verliest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |