Die zijn al geteldquote:Op woensdag 9 november 2016 01:43 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Das met 1 grote stad wel weg toch?
Nou Hillary niet hoor.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Jij zou alles met een hartslag doen.
Als Trump wint dan gaan wij in FC wel een feestje vierenquote:Op woensdag 9 november 2016 01:44 schreef heywoodu het volgende:
Trump weer vrij ruim aan kop in Florida.
Maar nog altijd geen Broward county binnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:44 schreef heywoodu het volgende:
En dan zegt Pax dat hij NOS trouw blijft.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:44 schreef Poepz0r het volgende:
NOS ik schaam mij kapot om het te kijken. Wat een grote act is de NOS met hun anti-Trump campagne. 2 mensen voor Clinton aan tafel etc en bij Trump 1 hater etc etc Man man man wat triest
Dit is al maandenlang zo. Als Bernie fanboy erger ik mij er al maanden aan, zijn altijd pro-Clinton geweest.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:44 schreef Poepz0r het volgende:
NOS ik schaam mij kapot om het te kijken. Wat een grote act is de NOS met hun anti-Trump campagne. 2 mensen voor Clinton aan tafel etc en bij Trump 1 hater etc etc Man man man wat triest
Tenmiste nog wat spanning voor de grote steden.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:44 schreef heywoodu het volgende:
Als Broward dalijk komt is dat zo gedichtquote:Op woensdag 9 november 2016 01:44 schreef heywoodu het volgende:
sommige beter, sommige slechterquote:Op woensdag 9 november 2016 01:44 schreef Frank_Underwood het volgende:
Hoe groot is de kans dat Trump Florida wint? Doet die het slechter dan Romney?
Verrek, we hebben een uitzondering gevonden.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou Hillary niet hoor.
Om het toch maar ontopic te houden
In de meeste counties slechterquote:Op woensdag 9 november 2016 01:44 schreef Frank_Underwood het volgende:
Hoe groot is de kans dat Trump Florida wint? Doet die het slechter dan Romney?
BBC1: perfect. Geen reclame, wél informatief.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:42 schreef Ingolstadt het volgende:
Dat CNN vind ik ook niet prettig kijken. Liever de rustige NOS
voor wie ben jij?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat het too close to call wordt dus dat we het aan het einde van de nacht nog niet weten
Dat kan toch nooit?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |