Gewoon doen joh! Wat kan jou 't schelenquote:Op woensdag 9 november 2016 01:51 schreef richolio het volgende:
Ik heb hier een heel oud croissantje liggen, hij is bijna hard maar ik heb geen zin om naar beneden te lopen om ander eten te pakken. Zal ik 'm op eten
Zet die Rus lekker op een trein. Idiootquote:Op woensdag 9 november 2016 01:51 schreef Poepz0r het volgende:
Die zwarte vrouw met dr geschreeuw. Zet dr op de trein joh gek wijf.
team ww3 #imwithherquote:Op woensdag 9 november 2016 01:51 schreef minilot het volgende:
*refresh*
*refresh*
Toe Florida, blijf blauw! #TeamClinton
Clinton zal het Obama buitenlandbeleid voortzetten dus dat betekent juist steun voor groepen als IS en moslimbroederschappen want Assad zal en moet weg van Saoudi Arabie, Turkije en bevriende golfstaatjesquote:Op woensdag 9 november 2016 01:48 schreef Montov het volgende:
[..]
Precies, hij wil alleen maar wat martelen en familieleden van verdachte terroristen vermoorden, olievelden bombarderen die niet in handen zijn van ISIS en Japan en Korea kernwapens laten hebben.
Maar Clinton wil een no-fly zone in Syrie, dus die is veel gevaarlijker.
quote:Op woensdag 9 november 2016 01:53 schreef isax het volgende:
boeit eigenlijk niet wie wint.
allebei tering zooi.
Topshow inderdaad, kon Pauw wel een voorbeeld aan nemenquote:Op woensdag 9 november 2016 01:54 schreef WammesWaggel het volgende:
Ruzie op NPO was de moeite waard. Hoogtepuntje.
Steden.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:51 schreef La_Moustache het volgende:
Zoveel rood en dan nog blauw aan kop, wat een bullshit.
Niet per sequote:Op woensdag 9 november 2016 01:52 schreef Frank_Underwood het volgende:
Florida is niet meer te winnen door Trump. Clinton wint Florida. Correct?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |