Wij steunen de NOS ook al lijkt het nergens op.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:55 schreef Moira. het volgende:
Zitten jullie allemaal NPO te kijken ofzo? Ik kijk CNN en heb geen flauw idee waar jullie op reageren
FOK! en niks andersquote:Op woensdag 9 november 2016 01:55 schreef Moira. het volgende:
Zitten jullie allemaal NPO te kijken ofzo? Ik kijk CNN en heb geen flauw idee waar jullie op reageren
Al Jazeera is ook wel interessant. Wel vrij anti-trump.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:55 schreef Moira. het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 01:55 schreef Moira. het volgende:
ze zouden wij CNN gewoon van iedere county de uitslagen moeten geven. Dit gebabbel boeit echt niemandquote:Op woensdag 9 november 2016 01:55 schreef Moira. het volgende:
vind de senaatsrace nog wel interessant.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:55 schreef L3gend het volgende:
Dit is over, niet verrassend natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |