Egoïsme is in de meeste gevallen een vereiste als je rijk en succesvol wil worden. Denk je dat Clinton ook maar een haar beter is?quote:Op dinsdag 8 november 2016 03:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, en ik heb me er ook wat dieper over ingelezen. Mijn conclusie was dat ik met mijn initiële gedachte dat 'ie een dikke mongool was toch redelijk goed zat
Verhalen van oud-werknemers, ex-vrienden, kennissen, billionaire-collega's, deelneemsters aan Miss verkiezingen, etc. (en dan verhalen van voor 2015) die vertellen dat het een arrogante en egocentrische lul is die 't allemaal voor z'n eigen zak doet en je laat vallen als 'ie je niet meer nodig heeft, etc.
Van mij mag hij prima z'n egocentrische rijkeluis leventje leiden, maar toch echt liever niet als president van een wereldmacht..Hij blijft imo ook keer op keer bewijzen dat hij gewoon niet geschikt is voor een politieke rol.
check opquote:Op dinsdag 8 november 2016 03:17 schreef borbit het volgende:
Ze gaan morgen stemmen? Hoe laat is het dan op onze tijd bekend welke idioot heeft gewonnen?
Ook bij Gore waren er de nodige problemen. Je zou iemand zoals Sanders of Stein moeten hebben, dat had de 'oorlog' (eerder een invasie of aanval) wel voorkomen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 03:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hillary's dreigementen naar Rusland en haar krankzinnige steun voor een no-fly zone in Syrië zijn heel erg gevaarlijk. Wat Trump op dat gebied gezegd heeft klinkt beter, maar hoe serieus je dat moet nemen is natuurlijk de vraag.
Weten jullie dit nog?
(Overigens, iets anders wat waarschijnlijk nog veel meer mensen zijn vergeten dan bovenstaande: Why President Gore might have gone into Iraq after 9/11, too.
Ook bijvoorbeeld Woodrow Wilson voerde campagne als 'peace candidate' en mengde zich vervolgens in WO1.
Alles wijst erop dat het weinig uitmaakt. Wat politici tijdens de campagne zeggen, dient er alleen toe om verkozen te worden.
Rond 02:00 uur krijgen we de eerste staat te horen (Indiana).quote:Op dinsdag 8 november 2016 03:17 schreef borbit het volgende:
Ze gaan morgen stemmen? Hoe laat is het dan op onze tijd bekend welke idioot heeft gewonnen?
Nee die wil te graag nog.quote:Op dinsdag 8 november 2016 03:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Egoïsme is in de meeste gevallen een vereiste als je rijk en succesvol wil worden. Denk je dat Clinton ook maar een haar beter is?
als stein meer dan 5 procent krijgt neem ik een maand lang een jill UIquote:Op dinsdag 8 november 2016 03:21 schreef Watashiwa het volgende:
Zou lachen zijn als Stein wint ( volgens poll zou ik op haar moeten stemmen, een procent verschil met Clinton)
Als twee honden vechten om een been, loopt de derde er mee heen...
Dit is toch wel heel simplistisch. De consensus onder Amerikaanse politieke commentatoren is toch wel dat Obama nooit uitblonk in het smeden van coalities of het willen sluiten van deals. Bill Clinton moest ook samenwerken met Republikeinen, maar hem lukte dat wel. Geven en nemen. Hogere belastingen in ruil voor hervormingen van uitkeringen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 02:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat zou hij in de eerste 100 dagen doen ja
Maar toch, Obama is echt een verademing van een president geweest. Tenminste iemand waar het volk zich mee kan relateren.
En eerlijk, het lijkt me ook behoorlijk lastig om überhaupt iets klaar te spelen als president als het senaat en het huis je constant in de weg zitten, en alles afwijzen alleen omdat het van een democraat komt
Kunnen we niet Ernie als president krijgen in plaats van Trump of HC? Wat een vooruitgang zou dat zijn.quote:
Ik een jaar lang.quote:Op dinsdag 8 november 2016 03:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
als stein meer dan 5 procent krijgt neem ik een maand lang een jill UI
Attorney general van de staat Arkansas, bedoel je? Ongeveer net zoveel inwoners als wat Gelderland, Noord-Brabant? Wat voor voordeel is dat geweest voor haar specifiek? Ze was toen partner in een lawfirm, kreeg je uiteindelijk Whitewater debacle door stukje verderop.quote:Op dinsdag 8 november 2016 02:35 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Clinton is zeer intelligent en getalenteerd (heeft ook wel veel te danken gehad aan haar man die al vroeg Minister van Justitie was), maar heeft ook duidelijk diskwalificerende kenmerken: geen connectie met de echte wereld, geen consistentie, leugenachtig over de verkeerde dingen, corrupt, harteloos, neiging zichzelf te omringen met ongepaste mensen, omgeven door schandalen.
Ik denk dat ze tussen de jaren '70 en nu heel erg veranderd is. Ik wilde eigenlijk zeggen dat ik haar misschien wel geschikt zou achten voor een (hoge) beleidsfunctie, maar ik zou het niet over mijn hart kunnen krijgen om het leven van bepaalde mensen te vernietigen die een fractie hebben gedaan van wat Clinton deed en haar te promoveren.
En de banken zijn in handen van leden van de vrijmetselarij etc etcquote:Op dinsdag 8 november 2016 03:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jouw opa had gelijk, alleen gaat het om de multinationals en banken en zo.
Echt succesvolle mensen wagen zich niet aan deze kermis, die regelen het op hun manier.quote:Op dinsdag 8 november 2016 03:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Attorney general van de staat Arkansas, bedoel je? Ongeveer net zoveel inwoners als wat Gelderland, Noord-Brabant? Wat voor voordeel is dat geweest voor haar specifiek? Ze was toen partner in een lawfirm, kreeg je uiteindelijk Whitewater debacle door stukje verderop.
Wrs bedoel je dat ze voordeel heeft omdat ze 1) echtgenote van de gouverneur van Arkansas was, 2) echtgenote van de president van de VS, 3) senator van NY-state en 4) Secretary of state voor 4 jaar was?
Ja, en Bill was ook even een korte tijd attorney general van de staat Arkansas, klopt.
Ja, nee, net als Trump? Waarom waagt-ie zich er dan aan als hij zo succesvol is en nu 70?quote:Op dinsdag 8 november 2016 03:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Echt succesvolle mensen wagen zich niet aan deze kermis, die regelen het op hun manier.
Ik stem op Bert dan.quote:Op dinsdag 8 november 2016 03:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Kunnen we niet Ernie als president krijgen in plaats van Trump of HC? Wat een vooruitgang zou dat zijn.
Zoals ik het lees op Wikipedia was haar man een paar maanden Minister van Justitie van de staat Arkansas voordat Clinton toetrad tot de Rose Law Firm (en haar carrière echt begon).quote:Op dinsdag 8 november 2016 03:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Attorney general van de staat Arkansas, bedoel je? Ongeveer net zoveel inwoners als wat Gelderland, Noord-Brabant? Wat voor voordeel is dat geweest voor haar specifiek? Ze was toen partner in een lawfirm, kreeg je uiteindelijk Whitewater debacle door stukje verderop.
Wrs bedoel je dat ze voordeel heeft omdat ze 1) echtgenote van de gouverneur van Arkansas was, 2) echtgenote van de president van de VS, 3) senator van NY-state en 4) Secretary of state voor 4 jaar was?
Ja, en Bill was ook even een korte tijd attorney general van de staat Arkansas, klopt.
Misschien omdat ie zijn kans ziet om in geschiedenisboek te komen?quote:Op dinsdag 8 november 2016 03:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, nee, net als Trump? Waarom waagt-ie zich er dan aan als hij zo succesvol is en nu 70?
Oh, je denkt dat omdat-ie even attorney general was van Arkansas dat-ie haar okee heeft gegeven om daar in de maatschap te komen en dat daarna het balletje ging rollen? Mwaoh, is niet aan de attorney general om iemand af te wijzen in een private company, zoals een lawfirm is. Just pass the barr.quote:Op dinsdag 8 november 2016 03:33 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Zoals ik het lees op Wikipedia was haar man een paar maanden Minister van Justitie van de staat Arkansas voordat Clinton toetrad tot de Rose Law Firm (en haar carrière echt begon).
Tja, kan, blijf het lame vinden. Reagan had wel een sort of idea en ideaal lekker tegen die jaren 70 ingaan, van Trumpie is het allemaal geleuter wat ik hoor, stukje hiervan genomen en daarvan en hij spreekt als een VMBO'er.quote:Op dinsdag 8 november 2016 03:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Misschien omdat ie zijn kans ziet om in geschiedenisboek te komen?
Klopt, is voor mij ook de eerste keer dat ik moeite heb met de democratische kandidaat en volg het al heel lang. (Anderhalf jaar geleden nog niet eigenlijk trouwens.)quote:Op dinsdag 8 november 2016 03:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het traditionele conservatieve kamp heeft moeite met Trump, veel trouwe democraten zien Hillary ook niet zitten.
Tja, mijn idee idd, maar dat kan niet.quote:Op dinsdag 8 november 2016 03:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
In dit geval, doe Obama nog 4 jaar en kies voor de senaat en nog zo'n kamer daar.
Aardige gozer idd. Zal niet himmelhochjauchend zijn bij alles wat hij gedaan heeft, maar hij had wel een puinhoop geërfd van Georgie zeg.quote:
Op papier draait de economie weer aardig daar alhoewel ze er niet overal iets van merken.quote:Op dinsdag 8 november 2016 03:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Aardige gozer idd. Zal niet himmelhochjauchend zijn bij alles wat hij gedaan heeft, maar hij had wel een puinhoop geërfd van Georgie zeg.
Slechtste herstel ooit en de nieuwe banen zijn van lage kwaliteit (part-time, lage lonen).quote:Op dinsdag 8 november 2016 03:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op papier draait de economie weer aardig daar alhoewel ze er niet overal iets van merken.
Trump gaat dat veranderen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 03:56 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Slechtste herstel ooit en de nieuwe banen zijn van lage kwaliteit (part-time, lage lonen).
Wat is het plan van Trump om full time bannen te creëren die ook nog eens hoge lonen hebben?quote:Op dinsdag 8 november 2016 03:56 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Slechtste herstel ooit en de nieuwe banen zijn van lage kwaliteit (part-time, lage lonen).
Zelfde een beetje als hier, in met name die blue collar states. Gaat zo'n Trump daar op in ouwehoeren met een beetje protectie, een beetje investeren weer in het eigen land, belasting omlaag (beginnend bij de hogere schalen uiteraard), beetje trickle-downen en supplyside-economics. En wij zijn de beste en ik ben de beste. Beetje hetzelfde als Greetje hier en je weet dat het nooit wat wordt. Juist die blue collar workers moeten slimmer zijn, lijkt me.quote:Op dinsdag 8 november 2016 03:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op papier draait de economie weer aardig daar alhoewel ze er niet overal iets van merken.
Ja hij geeft zelf het goede voorbeeld al.quote:Op dinsdag 8 november 2016 04:02 schreef Tweek het volgende:
[..]
Wat is het plan van Trump om full time bannen te creëren die ook nog eens hoge lonen hebben?
Meer een blonde mafketel, ow wacht dat zijn ze alle 2.quote:Op dinsdag 8 november 2016 04:06 schreef Tweek het volgende:
Nog een dag en dan weten we of een land kiest voor een nieuwe Hitler of niet. Wordt spanned.
twitter:washingtonpost twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 04:28:05A disabled boy was booted from a Trump rally. The next day, he got to meet President Obama.https://t.co/Rwx8z8lLWi reageer retweet
Daar trappen ze hun eigen mensen in elkaar om maar te laten zien dat ze goed zijn. Trump supporrters zijn het uitschot van de maatschappij. Roep wapen en ze willen iemand dood maken.quote:Op dinsdag 8 november 2016 04:29 schreef Ryan3 het volgende:
twitter:washingtonpost twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 04:28:05A disabled boy was booted from a Trump rally. The next day, he got to meet President Obama.https://t.co/Rwx8z8lLWi reageer retweet
Alleen in jouw droomwereld. Net zoals in Nederland is het in de VS vooral links tuig dat gewelddadig is.quote:Op dinsdag 8 november 2016 04:32 schreef Tweek het volgende:
[..]
Daar trappen ze hun eigen mensen in elkaar om maar te laten zien dat ze goed zijn. Trump supporrters zijn het uitschot van de maatschappij. Roep wapen en ze willen iemand dood maken.
Het meeste tuig heeft schijt aan politiek en hosselt.quote:Op dinsdag 8 november 2016 04:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Alleen in jouw droomwereld. Net zoals in Nederland is het in de VS vooral links tuig dat gewelddadig is.
Inderdaad. Trump die tot geweld staat op te roepen, en z'n volgelingen, zo links als de pest.quote:Op dinsdag 8 november 2016 04:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Alleen in jouw droomwereld. Net zoals in Nederland is het in de VS vooral links tuig dat gewelddadig is.
Dat trailerspul laat zich alles wijsmaken wanneer het tegen Wall Street en Washington is.quote:Op dinsdag 8 november 2016 04:47 schreef OMG het volgende:
[..]
Inderdaad. Trump die tot geweld staat op te roepen, en z'n volgelingen, zo links als de pest.
Jij woont toch in de VS? Wat respectloos om zo over de helft van de bevolking te praten van een land dat jou als gast verwelkomt.quote:Op dinsdag 8 november 2016 04:47 schreef OMG het volgende:
[..]
Inderdaad. Trump die tot geweld staat op te roepen, en z'n volgelingen, zo links als de pest.
Maximaal 30% en aangezien die al tegen 50% van hun eigen bevolking zijn ben ik dus eigenlijk voor 120% van de bevolking.quote:Op dinsdag 8 november 2016 05:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jij woont toch in de VS? Wat respectloos om zo over de helft van de bevolking te praten van een land dat jou als gast verwelkomt.
Trump is toch nogal roekeloos wat betreft het accepteren van de verkiezingsresultaten? Dat was toch vrij slecht van hem? Is dat nou zo moeilijk om toe te geven?quote:Op dinsdag 8 november 2016 05:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jij woont toch in de VS? Wat respectloos om zo over de helft van de bevolking te praten van een land dat jou als gast verwelkomt.
Werkelijk? Wat doe je daar voor werk?quote:Op dinsdag 8 november 2016 05:59 schreef Broomer het volgende:
[..]
Trump is toch nogal roekeloos wat betreft het accepteren van de verkiezingsresultaten? Dat was toch vrij slecht van hem? Is dat nou zo moeilijk om toe te geven?
ps Ja ik woon ook in de vs maar ben niet te gast. Wat dat dan ook betekent.
Je moet niet alles geloven wat de propagandamedia je vertellen. Van de week zag ik Obama nog suggereren dat "the system rigged was". Er zijn talloze videos te vinden waar democraten, inclusief Hillary, zeggen dat "the system rigged is". Word je nou nooit moe van dat meten me twee maten of denk je dat de rest infantiel is en het niet door heeft?quote:Op dinsdag 8 november 2016 05:59 schreef Broomer het volgende:
[..]
Trump is toch nogal roekeloos wat betreft het accepteren van de verkiezingsresultaten? Dat was toch vrij slecht van hem? Is dat nou zo moeilijk om toe te geven?
Oh, was jij dat.quote:ps Ja ik woon ook in de vs maar ben niet te gast. Wat dat dan ook betekent.
Maar ja, als ze nu ook zo zou zijn, zou dat betekenen dat ze zijn beleid blind blijft volgen. Zal die niet erg vinden.quote:
Ik ben bang van niet.quote:Op dinsdag 8 november 2016 06:04 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar ja, als ze nu ook zo zou zijn, zou dat betekenen dat ze zijn beleid blind blijft volgen. Zal die niet erg vinden.
Biotech.quote:Op dinsdag 8 november 2016 06:03 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Werkelijk? Wat doe je daar voor werk?
Maar de huis verkiezingen zijn daadwerkelijk rigged. Dat is veel beter gedocumenteerd dan die Trump beschuldigingen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 06:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat de propagandamedia je vertellen. Van de week zag ik Obama nog suggereren dat "the system rigged was". Er zijn talloze videos te vinden waar democraten, inclusief Hillary, zeggen dat "the system rigged is". Word je nou nooit moe van dat meten me twee maten of denk je dat de rest infantiel is en het niet door heeft?
Het gaat me er nog geeneens om of het systeem rigged is of niet. Het gaat me erom hoe erop gereageerd wordt. Bij de NOS (en ook CNN) wisten ze te vertellen dat dat wel het ergste is wat je kan doen (vertellen dat het systeem rigged is) en vervolgens, surprise, suprise, duiken er allerlei video's op waar democraten nu en in het verleden vertellen dat het systeem rigged is. Blijkbaar is het alleen ondemocratisch, gevaarlijk, oneerlijk, desastreus als een republikein vertelt dat het systeem rigged is.quote:Op dinsdag 8 november 2016 06:20 schreef Broomer het volgende:
[..]
Maar de huis verkiezingen zijn daadwerkelijk rigged. Dat is veel beter gedocumenteerd dan die Trump beschuldigingen.
Huis districten zijn verschrikkelijk ge-gerrymandered.
"Republicans drew 193 House districts by themselves after 2010, Democrats just 44.
In 2012, the first election that was run using these new maps, Democratic House candidates earned 1.4 million more votes than Republicans, but Republicans kept the majority nevertheless. Michigan gave 240,000 more votes to Democratic House candidates, but sent nine Republicans and five Democrats to Washington. Pennsylvania favored the Democrats by nearly 100,000 votes, but the sophisticated new lines returned a delegation that somehow broke 13 to 5 for the GOP."
http://www.salon.com/2016(...)ican-house-majority/
Dat klopt toch gewoon niet?
Kan je wel zeggen dat ik een bias heb, en dan heb je gelijk. Maar daar gaat het helemaal niet om -- het gaat om het bewijs. Niet of ik dat, als Clinton supporter, aanlever.
En hebben ze er ook bij verteld dat ze het resultaat mogelijk niet gaan accepteren?quote:Op dinsdag 8 november 2016 06:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het gaat me er nog geeneens om of het systeem rigged is of niet. Het gaat me erom hoe erop gereageerd wordt. Bij de NOS (en ook CNN) wisten ze te vertellen dat dat wel het ergste is wat je kan doen (vertellen dat het systeem rigged is) en vervolgens, surprise, suprise, duiken er allerlei video's op waar democraten nu en in het verleden vertellen dat het systeem rigged is. Blijkbaar is het alleen ondemocratisch, gevaarlijk, oneerlijk, desastreus als een republikein vertelt dat het systeem rigged is.
Het antwoord is waarschijnlijk nee, maar dat zal ik van niemand horen hier. Want intellectuele integriteit.quote:Op dinsdag 8 november 2016 06:29 schreef Broomer het volgende:
[..]
En hebben ze er ook bij verteld dat ze het resultaat mogelijk niet gaan accepteren?
Is die vraag ooit gesteld toen die Democraten dat zeiden? Bijvoorbeeld: "President Obama, u zegt net dat zwarte Amerikanen soms gedwarsboomd worden om te stemmen, accepteert u dat?"quote:Op dinsdag 8 november 2016 06:31 schreef Broomer het volgende:
[..]
Het antwoord is waarschijnlijk nee, maar dat zal ik van niemand horen hier. Want intellectuele integriteit.
Als het ja is, dan vind ik de uitspraken van die persoon ook zeer kwalijk.
Weet ik niet. Ga ik ook niet opzoeken.quote:Op dinsdag 8 november 2016 06:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Is die vraag ooit gesteld toen die Democraten dat zeiden? Bijvoorbeeld: "President Obama, u zegt net dat zwarte Amerikanen soms gedwarsboomd worden om te stemmen, accepteert u dat?"
Dus jij vindt het totaal begrijpelijk dat na alles wat er gebeurd is, alles wat er bekend is worden over Trump, Bernie, Hillary, de DNC, de media, enz een presidentskandidaat onvoorwaardelijk "ja" moet zeggen dat hij de uitslag accepteert, hoeveel er ook gesjoemeld wordtquote:Op dinsdag 8 november 2016 06:44 schreef Broomer het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ga ik ook niet opzoeken.
Deze vraag is overigens niet hetzelfde als de vraag die aan trump gesteld werd.daarin ging het om het accepteren van de verkiezingsresultaten, niet om het accepteren van voter suppression.
Wat heeft de democratische primary hier nou mee te maken? Volkomen andere regels. Volkomen andere organisatie.quote:Op dinsdag 8 november 2016 06:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dus jij vindt het totaal begrijpelijk dat na alles wat er gebeurd is, alles wat er bekend is worden over Trump, Bernie, Hillary, de DNC, de media, enz een presidentskandidaat onvoorwaardelijk "ja" moet zeggen dat hij de uitslag accepteert, hoeveel er ook gesjoemeld wordt
Hij tekent ook niet van te voren bezwaar aan. Hij houdt die optie openquote:Op dinsdag 8 november 2016 06:52 schreef Broomer het volgende:
[..]
Wat heeft de democratische primary hier nou mee te maken? Volkomen andere regels. Volkomen andere organisatie.
En nee, je gaat niet zeggen dat je nog niet weet of je je bij de uitslag neer gaat leggen. Als er duidelijk gesjoemeld wordt, dan mag hij bezwaar aantekenen, maar niet daarvoor.
New Hampshire is sowieso blauw eind van de dag.quote:Op dinsdag 8 november 2016 06:48 schreef Broomer het volgende:
Eerste resultaten binnen: Hillary krijgt twee keer zoveel stemmen als trump. Als dat zo doorgaat, wordt het een landslide van epische proporties!
http://www.cnn.com/2016/1(...)ults-2016/index.html
Romney met 12,5% van de vote!quote:Op dinsdag 8 november 2016 06:48 schreef Broomer het volgende:
Eerste resultaten binnen: Hillary krijgt twee keer zoveel stemmen als trump. Als dat zo doorgaat, wordt het een landslide van epische proporties!
http://www.cnn.com/2016/1(...)ults-2016/index.html
Ik ben daar nog niet 100% van overtuigd, om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2016 07:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
New Hampshire is sowieso blauw eind van de dag.
Iemand heeft lekker vier jaar een tukkie gedaan.quote:Op dinsdag 8 november 2016 07:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Romney met 12,5% van de vote!
Ik ook niet hoor. Was een beetje etterig bedoeld.quote:Op dinsdag 8 november 2016 07:15 schreef Broomer het volgende:
[..]
Ik ben daar nog niet 100% van overtuigd, om eerlijk te zijn.
Podesta en zijn broer hebben Madeleine Mccann ontvoerd. Blijkbaar.quote:Op dinsdag 8 november 2016 03:31 schreef Ryan3 het volgende:
Krijgen we rond deze tijd niet een nieuwtje van Assange btw?
Zelfs romney heeft nog een kans op die 4.quote:Op dinsdag 8 november 2016 07:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Was een beetje etterig bedoeld.
Ik hoop het in ieder geval. Het zijn uiteindelijk 4 kiesmannen. Florida, Ohio en Pensylvannia zijn stukken belangrijker.
New Hampshire is dus al zo goed als zeker binnen voor Clintonquote:In de dorpjes Dixville Notch en Hart's Location, in New Hampshire, zijn de eerste stembureaus vandaag geopend. Inwoners konden vlak na middernacht gaan stemmen. Bij de laatste volkstelling in 2010 had Dixville Notch twaalf inwoners, Hart's Location had er 41.
De uitslag van Dixville is ook al meteen bekend: volgens Amerikaanse media gaat Hillary op kop met vier stemmen. Trump kreeg er twee.
Ik moet zeggen, het bewijs is wel eng.quote:Op dinsdag 8 november 2016 07:19 schreef GoCanucksGo het volgende:
[..]
Podesta en zijn broer hebben Madeleine Mccann ontvoerd. Blijkbaar.
Yep. Na de verkiezingen in verdiepen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 07:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, het bewijs is wel eng.
Die schetsen lijken sprekend. Ze waren daar in de buurt rond die tijd.
Er is een foto met John en een meisje dat bizar veel lijkt op McCan hoe ze er nu uit zou zien.
Waarom?quote:Op dinsdag 8 november 2016 08:02 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Yep. Na de verkiezingen in verdiepen.
Sommige zijn al open.quote:
Sommige zijn zelfs al gesloten omdat iedereen om middernacht had gestemd!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |