Oh, je denkt dat omdat-ie even attorney general was van Arkansas dat-ie haar okee heeft gegeven om daar in de maatschap te komen en dat daarna het balletje ging rollen? Mwaoh, is niet aan de attorney general om iemand af te wijzen in een private company, zoals een lawfirm is. Just pass the barr.quote:Op dinsdag 8 november 2016 03:33 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Zoals ik het lees op Wikipedia was haar man een paar maanden Minister van Justitie van de staat Arkansas voordat Clinton toetrad tot de Rose Law Firm (en haar carrière echt begon).
Tja, kan, blijf het lame vinden. Reagan had wel een sort of idea en ideaal lekker tegen die jaren 70 ingaan, van Trumpie is het allemaal geleuter wat ik hoor, stukje hiervan genomen en daarvan en hij spreekt als een VMBO'er.quote:Op dinsdag 8 november 2016 03:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Misschien omdat ie zijn kans ziet om in geschiedenisboek te komen?
Klopt, is voor mij ook de eerste keer dat ik moeite heb met de democratische kandidaat en volg het al heel lang. (Anderhalf jaar geleden nog niet eigenlijk trouwens.)quote:Op dinsdag 8 november 2016 03:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het traditionele conservatieve kamp heeft moeite met Trump, veel trouwe democraten zien Hillary ook niet zitten.
Tja, mijn idee idd, maar dat kan niet.quote:Op dinsdag 8 november 2016 03:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
In dit geval, doe Obama nog 4 jaar en kies voor de senaat en nog zo'n kamer daar.
Aardige gozer idd. Zal niet himmelhochjauchend zijn bij alles wat hij gedaan heeft, maar hij had wel een puinhoop geërfd van Georgie zeg.quote:
Op papier draait de economie weer aardig daar alhoewel ze er niet overal iets van merken.quote:Op dinsdag 8 november 2016 03:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Aardige gozer idd. Zal niet himmelhochjauchend zijn bij alles wat hij gedaan heeft, maar hij had wel een puinhoop geërfd van Georgie zeg.
Slechtste herstel ooit en de nieuwe banen zijn van lage kwaliteit (part-time, lage lonen).quote:Op dinsdag 8 november 2016 03:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op papier draait de economie weer aardig daar alhoewel ze er niet overal iets van merken.
Trump gaat dat veranderen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 03:56 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Slechtste herstel ooit en de nieuwe banen zijn van lage kwaliteit (part-time, lage lonen).
Wat is het plan van Trump om full time bannen te creëren die ook nog eens hoge lonen hebben?quote:Op dinsdag 8 november 2016 03:56 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Slechtste herstel ooit en de nieuwe banen zijn van lage kwaliteit (part-time, lage lonen).
Zelfde een beetje als hier, in met name die blue collar states. Gaat zo'n Trump daar op in ouwehoeren met een beetje protectie, een beetje investeren weer in het eigen land, belasting omlaag (beginnend bij de hogere schalen uiteraard), beetje trickle-downen en supplyside-economics. En wij zijn de beste en ik ben de beste. Beetje hetzelfde als Greetje hier en je weet dat het nooit wat wordt. Juist die blue collar workers moeten slimmer zijn, lijkt me.quote:Op dinsdag 8 november 2016 03:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op papier draait de economie weer aardig daar alhoewel ze er niet overal iets van merken.
Ja hij geeft zelf het goede voorbeeld al.quote:Op dinsdag 8 november 2016 04:02 schreef Tweek het volgende:
[..]
Wat is het plan van Trump om full time bannen te creëren die ook nog eens hoge lonen hebben?
Meer een blonde mafketel, ow wacht dat zijn ze alle 2.quote:Op dinsdag 8 november 2016 04:06 schreef Tweek het volgende:
Nog een dag en dan weten we of een land kiest voor een nieuwe Hitler of niet. Wordt spanned.
twitter:washingtonpost twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 04:28:05A disabled boy was booted from a Trump rally. The next day, he got to meet President Obama.https://t.co/Rwx8z8lLWi reageer retweet
Daar trappen ze hun eigen mensen in elkaar om maar te laten zien dat ze goed zijn. Trump supporrters zijn het uitschot van de maatschappij. Roep wapen en ze willen iemand dood maken.quote:Op dinsdag 8 november 2016 04:29 schreef Ryan3 het volgende:
twitter:washingtonpost twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 04:28:05A disabled boy was booted from a Trump rally. The next day, he got to meet President Obama.https://t.co/Rwx8z8lLWi reageer retweet
Alleen in jouw droomwereld. Net zoals in Nederland is het in de VS vooral links tuig dat gewelddadig is.quote:Op dinsdag 8 november 2016 04:32 schreef Tweek het volgende:
[..]
Daar trappen ze hun eigen mensen in elkaar om maar te laten zien dat ze goed zijn. Trump supporrters zijn het uitschot van de maatschappij. Roep wapen en ze willen iemand dood maken.
Het meeste tuig heeft schijt aan politiek en hosselt.quote:Op dinsdag 8 november 2016 04:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Alleen in jouw droomwereld. Net zoals in Nederland is het in de VS vooral links tuig dat gewelddadig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |