abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166492981
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 03:07 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik snap wel wat je bedoelt, en ik heb me er ook wat dieper over ingelezen. Mijn conclusie was dat ik met mijn initiële gedachte dat 'ie een dikke mongool was toch redelijk goed zat :P
Verhalen van oud-werknemers, ex-vrienden, kennissen, billionaire-collega's, deelneemsters aan Miss verkiezingen, etc. (en dan verhalen van voor 2015) die vertellen dat het een arrogante en egocentrische lul is die 't allemaal voor z'n eigen zak doet en je laat vallen als 'ie je niet meer nodig heeft, etc.

Van mij mag hij prima z'n egocentrische rijkeluis leventje leiden, maar toch echt liever niet als president van een wereldmacht.. :') Hij blijft imo ook keer op keer bewijzen dat hij gewoon niet geschikt is voor een politieke rol.
Egoïsme is in de meeste gevallen een vereiste als je rijk en succesvol wil worden. Denk je dat Clinton ook maar een haar beter is?
pi_166492982
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 november 2016 03:17 schreef borbit het volgende:
Ze gaan morgen stemmen? Hoe laat is het dan op onze tijd bekend welke idioot heeft gewonnen?
check op
pi_166492983
Dacht dat het vandaag was. :')

Zie nu ook dat er zes kandidaten zijn maar ja die hebben de grote bedrijven niet achter zich.
pi_166492984
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 03:08 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Hillary's dreigementen naar Rusland en haar krankzinnige steun voor een no-fly zone in Syrië zijn heel erg gevaarlijk. Wat Trump op dat gebied gezegd heeft klinkt beter, maar hoe serieus je dat moet nemen is natuurlijk de vraag.

Weten jullie dit nog?

(Overigens, iets anders wat waarschijnlijk nog veel meer mensen zijn vergeten dan bovenstaande: Why President Gore might have gone into Iraq after 9/11, too.

Ook bijvoorbeeld Woodrow Wilson voerde campagne als 'peace candidate' en mengde zich vervolgens in WO1.

Alles wijst erop dat het weinig uitmaakt. Wat politici tijdens de campagne zeggen, dient er alleen toe om verkozen te worden.
Ook bij Gore waren er de nodige problemen. Je zou iemand zoals Sanders of Stein moeten hebben, dat had de 'oorlog' (eerder een invasie of aanval) wel voorkomen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_166492985
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 november 2016 03:17 schreef borbit het volgende:
Ze gaan morgen stemmen? Hoe laat is het dan op onze tijd bekend welke idioot heeft gewonnen?
Rond 02:00 uur krijgen we de eerste staat te horen (Indiana).

Goldman Sachs heeft een guide (PDF-formaat):

http://online.wsj.com/pub(...)s/election_guide.pdf
pi_166492986
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 03:19 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Egoïsme is in de meeste gevallen een vereiste als je rijk en succesvol wil worden. Denk je dat Clinton ook maar een haar beter is?
Nee die wil te graag nog.
pi_166492987
Zou lachen zijn als Stein wint ( volgens poll zou ik op haar moeten stemmen, een procent verschil met Clinton)

Als twee honden vechten om een been, loopt de derde er mee heen... _O-
pi_166492989
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 03:21 schreef Watashiwa het volgende:
Zou lachen zijn als Stein wint ( volgens poll zou ik op haar moeten stemmen, een procent verschil met Clinton)

Als twee honden vechten om een been, loopt de derde er mee heen... _O-
als stein meer dan 5 procent krijgt neem ik een maand lang een jill UI
pi_166492991
Wanneer Trump verliest dan gaat de definitieve uitslag nog wel tijdje op zich laten wachten.
  dinsdag 8 november 2016 @ 03:23:32 #210
198365 Morendo
The Real Deal
pi_166492992
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 02:45 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat zou hij in de eerste 100 dagen doen ja :D
Maar toch, Obama is echt een verademing van een president geweest. Tenminste iemand waar het volk zich mee kan relateren.
En eerlijk, het lijkt me ook behoorlijk lastig om überhaupt iets klaar te spelen als president als het senaat en het huis je constant in de weg zitten, en alles afwijzen alleen omdat het van een democraat komt :')
Dit is toch wel heel simplistisch. De consensus onder Amerikaanse politieke commentatoren is toch wel dat Obama nooit uitblonk in het smeden van coalities of het willen sluiten van deals. Bill Clinton moest ook samenwerken met Republikeinen, maar hem lukte dat wel. Geven en nemen. Hogere belastingen in ruil voor hervormingen van uitkeringen.

Overigens had Obama in zijn eerste twee jaar een riante meerderheid in het congres, dus als hij Guantanamo had willen sluiten......
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_166492993
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 03:19 schreef skysherrif het volgende:

[..]

check op
Kunnen we niet Ernie als president krijgen in plaats van Trump of HC? Wat een vooruitgang zou dat zijn. ;)
#NoDAPL
pi_166492994
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 03:22 schreef skysherrif het volgende:

[..]

als stein meer dan 5 procent krijgt neem ik een maand lang een jill UI
Ik een jaar lang.
#NoDAPL
pi_166492996
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 02:35 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Clinton is zeer intelligent en getalenteerd (heeft ook wel veel te danken gehad aan haar man die al vroeg Minister van Justitie was), maar heeft ook duidelijk diskwalificerende kenmerken: geen connectie met de echte wereld, geen consistentie, leugenachtig over de verkeerde dingen, corrupt, harteloos, neiging zichzelf te omringen met ongepaste mensen, omgeven door schandalen.

Ik denk dat ze tussen de jaren '70 en nu heel erg veranderd is. Ik wilde eigenlijk zeggen dat ik haar misschien wel geschikt zou achten voor een (hoge) beleidsfunctie, maar ik zou het niet over mijn hart kunnen krijgen om het leven van bepaalde mensen te vernietigen die een fractie hebben gedaan van wat Clinton deed en haar te promoveren.
Attorney general van de staat Arkansas, bedoel je? Ongeveer net zoveel inwoners als wat Gelderland, Noord-Brabant? Wat voor voordeel is dat geweest voor haar specifiek? Ze was toen partner in een lawfirm, kreeg je uiteindelijk Whitewater debacle door stukje verderop.
Wrs bedoel je dat ze voordeel heeft omdat ze 1) echtgenote van de gouverneur van Arkansas, 2) echtgenote van de president van de VS, 3) senator van NY-state en 4) Secretary of state voor 4 jaar was?
Ja, en Bill was ook even een korte tijd attorney general van de staat Arkansas, klopt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 08-11-2016 03:33:29 ]
I´m back.
pi_166492997
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 03:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik een jaar lang.
Ghehe ja maar voor jou zou dat geen "straf" zijn, integendeel, boef :P
pi_166493000
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 03:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Jouw opa had gelijk, alleen gaat het om de multinationals en banken en zo. ;)

En de banken zijn in handen van leden van de vrijmetselarij etc etc
pi_166493001
Waar is die post nou van Euribob? Wou er nog op reageren.
I´m back.
pi_166493002
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 november 2016 03:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Attorney general van de staat Arkansas, bedoel je? Ongeveer net zoveel inwoners als wat Gelderland, Noord-Brabant? Wat voor voordeel is dat geweest voor haar specifiek? Ze was toen partner in een lawfirm, kreeg je uiteindelijk Whitewater debacle door stukje verderop.
Wrs bedoel je dat ze voordeel heeft omdat ze 1) echtgenote van de gouverneur van Arkansas was, 2) echtgenote van de president van de VS, 3) senator van NY-state en 4) Secretary of state voor 4 jaar was?
Ja, en Bill was ook even een korte tijd attorney general van de staat Arkansas, klopt.
Echt succesvolle mensen wagen zich niet aan deze kermis, die regelen het op hun manier.
pi_166493003
Krijgen we rond deze tijd niet een nieuwtje van Assange btw?
I´m back.
pi_166493007
quote:
12s.gif Op dinsdag 8 november 2016 03:30 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Echt succesvolle mensen wagen zich niet aan deze kermis, die regelen het op hun manier.
Ja, nee, net als Trump? Waarom waagt-ie zich er dan aan als hij zo succesvol is en nu 70?
I´m back.
pi_166493008
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 03:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Kunnen we niet Ernie als president krijgen in plaats van Trump of HC? Wat een vooruitgang zou dat zijn. ;)
Ik stem op Bert dan.
pi_166493010
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 november 2016 03:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wrs bedoel je dat ze voordeel heeft omdat ze 1) echtgenote van de gouverneur van Arkansas was, 2) echtgenote van de president van de VS, 3) senator van NY-state en 4) Secretary of state voor 4 jaar was?
Zoals ik het lees op Wikipedia was haar man een paar maanden Minister van Justitie van de staat Arkansas voordat Clinton toetrad tot de Rose Law Firm (en haar carrière echt begon).
pi_166493011
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 november 2016 03:32 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ik stem op Bert dan.
:{w
pi_166493013
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 03:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, nee, net als Trump? Waarom waagt-ie zich er dan aan als hij zo succesvol is en nu 70?
Misschien omdat ie zijn kans ziet om in geschiedenisboek te komen?
  dinsdag 8 november 2016 @ 03:37:12 #224
198365 Morendo
The Real Deal
pi_166493017
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 november 2016 03:32 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ik stem op Bert dan.
Bert+Ernie = Bernie.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_166493018
quote: