Dus jij vindt het totaal begrijpelijk dat na alles wat er gebeurd is, alles wat er bekend is worden over Trump, Bernie, Hillary, de DNC, de media, enz een presidentskandidaat onvoorwaardelijk "ja" moet zeggen dat hij de uitslag accepteert, hoeveel er ook gesjoemeld wordtquote:Op dinsdag 8 november 2016 06:44 schreef Broomer het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ga ik ook niet opzoeken.
Deze vraag is overigens niet hetzelfde als de vraag die aan trump gesteld werd.daarin ging het om het accepteren van de verkiezingsresultaten, niet om het accepteren van voter suppression.
Wat heeft de democratische primary hier nou mee te maken? Volkomen andere regels. Volkomen andere organisatie.quote:Op dinsdag 8 november 2016 06:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dus jij vindt het totaal begrijpelijk dat na alles wat er gebeurd is, alles wat er bekend is worden over Trump, Bernie, Hillary, de DNC, de media, enz een presidentskandidaat onvoorwaardelijk "ja" moet zeggen dat hij de uitslag accepteert, hoeveel er ook gesjoemeld wordt
Hij tekent ook niet van te voren bezwaar aan. Hij houdt die optie openquote:Op dinsdag 8 november 2016 06:52 schreef Broomer het volgende:
[..]
Wat heeft de democratische primary hier nou mee te maken? Volkomen andere regels. Volkomen andere organisatie.
En nee, je gaat niet zeggen dat je nog niet weet of je je bij de uitslag neer gaat leggen. Als er duidelijk gesjoemeld wordt, dan mag hij bezwaar aantekenen, maar niet daarvoor.
New Hampshire is sowieso blauw eind van de dag.quote:Op dinsdag 8 november 2016 06:48 schreef Broomer het volgende:
Eerste resultaten binnen: Hillary krijgt twee keer zoveel stemmen als trump. Als dat zo doorgaat, wordt het een landslide van epische proporties!
http://www.cnn.com/2016/1(...)ults-2016/index.html
Romney met 12,5% van de vote!quote:Op dinsdag 8 november 2016 06:48 schreef Broomer het volgende:
Eerste resultaten binnen: Hillary krijgt twee keer zoveel stemmen als trump. Als dat zo doorgaat, wordt het een landslide van epische proporties!
http://www.cnn.com/2016/1(...)ults-2016/index.html
Ik ben daar nog niet 100% van overtuigd, om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2016 07:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
New Hampshire is sowieso blauw eind van de dag.
Iemand heeft lekker vier jaar een tukkie gedaan.quote:Op dinsdag 8 november 2016 07:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Romney met 12,5% van de vote!
Ik ook niet hoor. Was een beetje etterig bedoeld.quote:Op dinsdag 8 november 2016 07:15 schreef Broomer het volgende:
[..]
Ik ben daar nog niet 100% van overtuigd, om eerlijk te zijn.
Podesta en zijn broer hebben Madeleine Mccann ontvoerd. Blijkbaar.quote:Op dinsdag 8 november 2016 03:31 schreef Ryan3 het volgende:
Krijgen we rond deze tijd niet een nieuwtje van Assange btw?
Zelfs romney heeft nog een kans op die 4.quote:Op dinsdag 8 november 2016 07:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Was een beetje etterig bedoeld.
Ik hoop het in ieder geval. Het zijn uiteindelijk 4 kiesmannen. Florida, Ohio en Pensylvannia zijn stukken belangrijker.
New Hampshire is dus al zo goed als zeker binnen voor Clintonquote:In de dorpjes Dixville Notch en Hart's Location, in New Hampshire, zijn de eerste stembureaus vandaag geopend. Inwoners konden vlak na middernacht gaan stemmen. Bij de laatste volkstelling in 2010 had Dixville Notch twaalf inwoners, Hart's Location had er 41.
De uitslag van Dixville is ook al meteen bekend: volgens Amerikaanse media gaat Hillary op kop met vier stemmen. Trump kreeg er twee.
Ik moet zeggen, het bewijs is wel eng.quote:Op dinsdag 8 november 2016 07:19 schreef GoCanucksGo het volgende:
[..]
Podesta en zijn broer hebben Madeleine Mccann ontvoerd. Blijkbaar.
Yep. Na de verkiezingen in verdiepen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 07:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, het bewijs is wel eng.
Die schetsen lijken sprekend. Ze waren daar in de buurt rond die tijd.
Er is een foto met John en een meisje dat bizar veel lijkt op McCan hoe ze er nu uit zou zien.
Waarom?quote:Op dinsdag 8 november 2016 08:02 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Yep. Na de verkiezingen in verdiepen.
Sommige zijn al open.quote:
Sommige zijn zelfs al gesloten omdat iedereen om middernacht had gestemd!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |