Inderdaad. Trump die tot geweld staat op te roepen, en z'n volgelingen, zo links als de pest.quote:Op dinsdag 8 november 2016 04:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Alleen in jouw droomwereld. Net zoals in Nederland is het in de VS vooral links tuig dat gewelddadig is.
Dat trailerspul laat zich alles wijsmaken wanneer het tegen Wall Street en Washington is.quote:Op dinsdag 8 november 2016 04:47 schreef OMG het volgende:
[..]
Inderdaad. Trump die tot geweld staat op te roepen, en z'n volgelingen, zo links als de pest.
Jij woont toch in de VS? Wat respectloos om zo over de helft van de bevolking te praten van een land dat jou als gast verwelkomt.quote:Op dinsdag 8 november 2016 04:47 schreef OMG het volgende:
[..]
Inderdaad. Trump die tot geweld staat op te roepen, en z'n volgelingen, zo links als de pest.
Maximaal 30% en aangezien die al tegen 50% van hun eigen bevolking zijn ben ik dus eigenlijk voor 120% van de bevolking.quote:Op dinsdag 8 november 2016 05:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jij woont toch in de VS? Wat respectloos om zo over de helft van de bevolking te praten van een land dat jou als gast verwelkomt.
Trump is toch nogal roekeloos wat betreft het accepteren van de verkiezingsresultaten? Dat was toch vrij slecht van hem? Is dat nou zo moeilijk om toe te geven?quote:Op dinsdag 8 november 2016 05:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jij woont toch in de VS? Wat respectloos om zo over de helft van de bevolking te praten van een land dat jou als gast verwelkomt.
Werkelijk? Wat doe je daar voor werk?quote:Op dinsdag 8 november 2016 05:59 schreef Broomer het volgende:
[..]
Trump is toch nogal roekeloos wat betreft het accepteren van de verkiezingsresultaten? Dat was toch vrij slecht van hem? Is dat nou zo moeilijk om toe te geven?
ps Ja ik woon ook in de vs maar ben niet te gast. Wat dat dan ook betekent.
Je moet niet alles geloven wat de propagandamedia je vertellen. Van de week zag ik Obama nog suggereren dat "the system rigged was". Er zijn talloze videos te vinden waar democraten, inclusief Hillary, zeggen dat "the system rigged is". Word je nou nooit moe van dat meten me twee maten of denk je dat de rest infantiel is en het niet door heeft?quote:Op dinsdag 8 november 2016 05:59 schreef Broomer het volgende:
[..]
Trump is toch nogal roekeloos wat betreft het accepteren van de verkiezingsresultaten? Dat was toch vrij slecht van hem? Is dat nou zo moeilijk om toe te geven?
Oh, was jij dat.quote:ps Ja ik woon ook in de vs maar ben niet te gast. Wat dat dan ook betekent.
Maar ja, als ze nu ook zo zou zijn, zou dat betekenen dat ze zijn beleid blind blijft volgen. Zal die niet erg vinden.quote:
Ik ben bang van niet.quote:Op dinsdag 8 november 2016 06:04 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar ja, als ze nu ook zo zou zijn, zou dat betekenen dat ze zijn beleid blind blijft volgen. Zal die niet erg vinden.
Biotech.quote:Op dinsdag 8 november 2016 06:03 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Werkelijk? Wat doe je daar voor werk?
Maar de huis verkiezingen zijn daadwerkelijk rigged. Dat is veel beter gedocumenteerd dan die Trump beschuldigingen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 06:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat de propagandamedia je vertellen. Van de week zag ik Obama nog suggereren dat "the system rigged was". Er zijn talloze videos te vinden waar democraten, inclusief Hillary, zeggen dat "the system rigged is". Word je nou nooit moe van dat meten me twee maten of denk je dat de rest infantiel is en het niet door heeft?
Het gaat me er nog geeneens om of het systeem rigged is of niet. Het gaat me erom hoe erop gereageerd wordt. Bij de NOS (en ook CNN) wisten ze te vertellen dat dat wel het ergste is wat je kan doen (vertellen dat het systeem rigged is) en vervolgens, surprise, suprise, duiken er allerlei video's op waar democraten nu en in het verleden vertellen dat het systeem rigged is. Blijkbaar is het alleen ondemocratisch, gevaarlijk, oneerlijk, desastreus als een republikein vertelt dat het systeem rigged is.quote:Op dinsdag 8 november 2016 06:20 schreef Broomer het volgende:
[..]
Maar de huis verkiezingen zijn daadwerkelijk rigged. Dat is veel beter gedocumenteerd dan die Trump beschuldigingen.
Huis districten zijn verschrikkelijk ge-gerrymandered.
"Republicans drew 193 House districts by themselves after 2010, Democrats just 44.
In 2012, the first election that was run using these new maps, Democratic House candidates earned 1.4 million more votes than Republicans, but Republicans kept the majority nevertheless. Michigan gave 240,000 more votes to Democratic House candidates, but sent nine Republicans and five Democrats to Washington. Pennsylvania favored the Democrats by nearly 100,000 votes, but the sophisticated new lines returned a delegation that somehow broke 13 to 5 for the GOP."
http://www.salon.com/2016(...)ican-house-majority/
Dat klopt toch gewoon niet?
Kan je wel zeggen dat ik een bias heb, en dan heb je gelijk. Maar daar gaat het helemaal niet om -- het gaat om het bewijs. Niet of ik dat, als Clinton supporter, aanlever.
En hebben ze er ook bij verteld dat ze het resultaat mogelijk niet gaan accepteren?quote:Op dinsdag 8 november 2016 06:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het gaat me er nog geeneens om of het systeem rigged is of niet. Het gaat me erom hoe erop gereageerd wordt. Bij de NOS (en ook CNN) wisten ze te vertellen dat dat wel het ergste is wat je kan doen (vertellen dat het systeem rigged is) en vervolgens, surprise, suprise, duiken er allerlei video's op waar democraten nu en in het verleden vertellen dat het systeem rigged is. Blijkbaar is het alleen ondemocratisch, gevaarlijk, oneerlijk, desastreus als een republikein vertelt dat het systeem rigged is.
Het antwoord is waarschijnlijk nee, maar dat zal ik van niemand horen hier. Want intellectuele integriteit.quote:Op dinsdag 8 november 2016 06:29 schreef Broomer het volgende:
[..]
En hebben ze er ook bij verteld dat ze het resultaat mogelijk niet gaan accepteren?
Is die vraag ooit gesteld toen die Democraten dat zeiden? Bijvoorbeeld: "President Obama, u zegt net dat zwarte Amerikanen soms gedwarsboomd worden om te stemmen, accepteert u dat?"quote:Op dinsdag 8 november 2016 06:31 schreef Broomer het volgende:
[..]
Het antwoord is waarschijnlijk nee, maar dat zal ik van niemand horen hier. Want intellectuele integriteit.
Als het ja is, dan vind ik de uitspraken van die persoon ook zeer kwalijk.
Weet ik niet. Ga ik ook niet opzoeken.quote:Op dinsdag 8 november 2016 06:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Is die vraag ooit gesteld toen die Democraten dat zeiden? Bijvoorbeeld: "President Obama, u zegt net dat zwarte Amerikanen soms gedwarsboomd worden om te stemmen, accepteert u dat?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |