SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.![]()
Photobucket heeft issues..quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:36 schreef onlogisch het volgende:
Het bier & tieten plaatje in de OP doet het niet.
Ga je deze post nog afmaken?quote:Op vrijdag 4 november 2016 11:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Kinderen in de trein zouden verbo..
quote:Op vrijdag 4 november 2016 11:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Kinderen in de trein zouden verbo..
Moeder van een kind heeft zijn telefoon afgepakt.quote:
Een bus pringels zeker? Dikzak.quote:Op vrijdag 4 november 2016 11:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga even sprinten naar een bus. Groetjes.
Sayin' no homo does not make you no homo.quote:Op vrijdag 4 november 2016 11:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hey kerel, heb in 2 dagen S02 erdoor gejaagd. Gennaro(no homo)
As spoken by a true homo.quote:Op vrijdag 4 november 2016 11:27 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Sayin' no homo does not make you no homo.
quote:Op vrijdag 4 november 2016 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een bus vol bierdrinkende Joegoslaven.
SO close.quote:
Nee, vreemd genoeg niet. Maar het is een beetje net als mijn VBL toto. NET NIET.quote:Op vrijdag 4 november 2016 11:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ha. Jij dacht wel even dat ik je 1-2-3 gelijk gaf.
Link?quote:Op vrijdag 4 november 2016 11:15 schreef Typisch het volgende:
Op de valreep nog even een je moeder grap gemaakt in POL.
Mijn dag kan al niet meer stuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben bijna op bestemming.quote:Op vrijdag 4 november 2016 11:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gelukkig, hij heeft 'm nog gehaald.
quote:Op vrijdag 4 november 2016 11:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Link?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste link die nintendo ooit gemaakt heeft.
quote:Op vrijdag 4 november 2016 11:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Link?POL / Amerikaanse verkiezingen 2016 #135 Make NH great againSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lange_Langs en Scrummie hebben zich al positief uitgelaten over deze goede toepassing van de moedergrap.![]()
8/10quote:Op vrijdag 4 november 2016 11:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
POL / Amerikaanse verkiezingen 2016 #135 Make NH great again
Lange_Langs en Scrummie hebben zich al positief uitgelaten over deze goede toepassing van de moedergrap.
Gap, je gaat toch niet de bus pakken van HS naar de Haagse Hogeschool..? Dat kan volgens mij niet eens..quote:
Misschien heeft je moeder het gewoon even druk.quote:Op vrijdag 4 november 2016 11:43 schreef Typisch het volgende:
Ik heb om 12 uur een afspraak, maar de persoon heeft nog niet gereageerd op mijn belletjes en appjes.
-5/10quote:Op vrijdag 4 november 2016 11:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Misschien heeft je moeder het gewoon even druk.
twitter:Tim_Wiese twitterde op maandag 06-06-2016 om 17:45:44Jetzt auch bei Twitter #breitwienie https://t.co/eScvXye2Qe reageer retweet
quote:Op vrijdag 4 november 2016 11:40 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]Uh, nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste link die nintendo ooit gemaakt heeft.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Tim_Wiese twitterde op maandag 06-06-2016 om 17:45:44Jetzt auch bei Twitter #breitwienie https://t.co/eScvXye2Qe reageer retweet
En dan zijn er mensen die commentaar hebben over mijn niveau van humor.quote:Op vrijdag 4 november 2016 11:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Misschien heeft je moeder het gewoon even druk.
Topseizoenquote:Op vrijdag 4 november 2016 11:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Qua uiterlijk gewoon ja. Tuurlijk, pixel links zijn nostalgie en de OoT en MM zijn ook gewoon goed. Echter is deze gewoon net wat realistischer. Die van Sky Ward sword vond ik maar niks. Over Toon Link zwijg ik gewoon. Pure oog aids is datquote:
Ik las gisteren wat reviews en die gaven aan dat het niet zo sterk was als SE01. Deel jij die mening?quote:
Ik zeg Marvin Zeegelaar.quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik las gisteren wat reviews en die gaven aan dat het niet zo sterk was als SE01. Deel jij die mening?
A Link To The Past, was op dat moment revolutionair. Daarnaast ben ik nooit een grapichshoer geweest.quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:15 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Qua uiterlijk gewoon ja. Tuurlijk, pixel links zijn nostalgie en de OoT en MM zijn ook gewoon goed. Echter is deze gewoon net wat realistischer. Die van Sky Ward sword vond ik maar niks. Over Toon Link zwijg ik gewoon. Pure oog aids is dat
Het verhaal is in het algemeen iets minder sterk, maar wordt wel goedgemaakt door de laatste paar afleveringen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik las gisteren wat reviews en die gaven aan dat het niet zo sterk was als SE01. Deel jij die mening?
Er is een verschil tussen een graphics hoer en toon link oog aids vinden. Ik vind bijvoorbeeld de hele windwaker stijl gewoon ruk. Was gewoon een grote afknapper. Te kiddy. Breath of the Wild gaat gewoon de goede kant. Dat is dan wel weer fijn. Of het nu 720/1080p is boeit mij dus ook niet echt maar het kiddy stijltje was gewoon om te kotsen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
A Link To The Past, was op dat moment revolutionair. Daarnaast ben ik nooit een grapichshoer geweest.
owee als je spoiltquote:Op vrijdag 4 november 2016 11:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vond het gemakquote:Op vrijdag 4 november 2016 12:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Het verhaal is in het algemeen iets minder sterk, maar wordt wel goedgemaakt door de laatste paar afleveringen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet echt geloofwaardig. Verder inderdaad wel een topseizoen.BFF met GGMM
Het gaat mij om de gamebeleving en dan gaat het er mij niet zo zeer om hoe dat er grafisch uit ziet.quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:27 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een graphics hoer en toon link oog aids vinden. Ik vind bijvoorbeeld de hele windwaker stijl gewoon ruk. Was gewoon een grote afknapper. Te kiddy. Breath of the Wild gaat gewoon de goede kant. Dat is dan wel weer fijn. Of het nu 720/1080p is boeit mij dus ook niet echt maar het kiddy stijltje was gewoon om te kotsen.
Ik ben Don Pietro fan.quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Het verhaal is in het algemeen iets minder sterk, maar wordt wel goedgemaakt door de laatste paar afleveringen.
Ik zag dat er nog minimaal 2 seizoenen komen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja ik moet nog 3,5 afleveringen kijken
*middagquote:Op vrijdag 4 november 2016 12:30 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Redelijk geslapen. Wel duf.
Ik ben sinds zijn metamorfose in S01 volledig Gennaro fan. Wat een goede acteur trouwens. Al doet in S02 Ciro niet voor hem onder qua acting skills.quote:
Ik vond die alliantie een beetje irritantquote:Op vrijdag 4 november 2016 12:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben sinds zijn metamorfose in S01 volledig Gennaro fan. Wat een goede acteur trouwens. Al doet in S02 Ciro niet voor hem onder qua acting skills.
Ja, maar ik snapte wel waarom het nodig was. Plotwise dan.quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vond die alliantie een beetje irritant
Ik irriteerde me aan de lelijkheid van de vriendin van die Prince. Volledig ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vond die alliantie een beetje irritant
Zou d'r doenquote:Op vrijdag 4 november 2016 12:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik irriteerde me aan de lelijkheid van de vriendin van die Prince. Volledig ongeloofwaardig.
Lekker ontbijten.quote:
Espressootje er bij en gaan.quote:
Tradidionele blackiequote:
Pas daar mee op hè Tong. Blackie is niet echt een netjes woord en voor je het weet sta je te boek als racist. Ik voel me overigens niet direct aangevallen door deze opmerking.quote:
Ha ha ha nu je het zegt. Serieus als Giel dit op de radio zegt krtijgt ie DENK op zijn Nekquote:Op vrijdag 4 november 2016 12:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pas daar mee op hè Tong. Blackie is niet echt een netjes woord en voor je het weet sta je te boek als racist. Ik voel me overigens niet direct aangevallen door deze opmerking.
Zeldzame uitglijder.quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik irriteerde me aan de lelijkheid van de vriendin van die Prince. Volledig ongeloofwaardig.
Kan zijn dat hij er gewoon uitslag van kreeg.quote:
Nee ha ha ha. Die is via Betuwe zorg. 10 uur per maand. Voor 20 euro.quote:
Dat is positieve discriminatie. Een zwarte die duurder is. Maak je niet vaak mee! Zullen wel wat extra diensten bij hebben gezeten toch.quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee ha ha ha. Die is via Betuwe zorg. 10 uur per maand. Voor 20 euro.
Zwart was 4 uur per maand voor 40 euro. Reken uit je winst.
Maar dan moet je er wel achteraangaan en er recht op hebben.
Een zwartwerkster en het enige zwarte aan haar was haar haar.quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is positieve discriminatie. Een zwarte die duurder is. Maak je niet vaak mee! Zullen wel wat extra diensten bij hebben gezeten toch.
quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:36 schreef Doublepain het volgende:
Dit lijkt me typische Onlogisch muziek
quote:
morguhquote:Op vrijdag 4 november 2016 12:30 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Redelijk geslapen. Wel duf.
Hier word ik 's ochtend mee wakker. Gelijk knallen met klassiekers.quote:
quote:
K A N J E R M U Z I E Kquote:
En een kutkop.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben gezegend met een extreem gevarieerde muziek smaak.
8/10quote:
Laten we de sneue GGMM maar negeren. Ook in andere topics weet hij geen goed niveau te etaleren.quote:
Ik verwacht een grap met:quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we de sneue GGMM maar negeren. Ook in andere topics weet hij geen goed niveau te etaleren.
GGMM etaleert zelf z'n moeder.. Met een neonbuis erboven..quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:37 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik verwacht een grap met:
1. Je moeder
2. Etaleren.
3. GGMM
Dat kan beter.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:38 schreef n1ek- het volgende:
[..]
GGMM etaleert zelf z'n moeder.. Met een neonbuis erboven..
Haha zoekt hij steun bij onlogisch.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we de sneue GGMM maar negeren. Ook in andere topics weet hij geen goed niveau te etaleren.
Het is een tendens die eigenlijk als een rode draad door allerlei topics loopt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei is GGMM de nationale krabpaal van dit forum. Als hij in een topic komt, vliegt iedereen op hem af alsof het een heilige discipel van Jezus is terwijl het een derderanguser is. Echter begint hij iets teveel in zichzelf te geloven waardoor hij stekeblind is geworden voor de kritiek.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is een tendens die eigenlijk als een rode draad door allerlei topics loopt.
GGMM zakt vaker en vaker door de ondergrens. Het is jammer dit te moeten constateren bij een voorheen toch gerespecteerd user
wowquote:Op vrijdag 4 november 2016 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei is GGMM de nationale krabpaal van dit forum. Als hij in een topic komt, vliegt iedereen op hem af alsof het een heilige discipel van Jezus is terwijl het een derderanguser is. Echter begint hij iets teveel in zichzelf te geloven waardoor hij stekeblind is geworden voor de kritiek.
Respect hoor je te krijgen, niet te verdienen..quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei is GGMM de nationale krabpaal van dit forum. Als hij in een topic komt, vliegt iedereen op hem af alsof het een heilige discipel van Jezus is terwijl het een derderanguser is. Echter begint hij iets teveel in zichzelf te geloven waardoor hij stekeblind is geworden voor de kritiek.
Jullie hebben een beetje een haat-liefde verhouding hè?quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Derderanguser is nog te veel eer.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij zo de ruzies met je vader vroeger opgelost?quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jullie hebben een beetje een haat-liefde verhouding hè?
Je kunt niet met René, maar ook niet zonder hem. Zo een situatie geeft knallende seks kan ik je verzekeren.
Ik zeg dit niet gauw Stijntje... Maarre :quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu heb je het gedaanquote:Op vrijdag 4 november 2016 13:53 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Heb jij zo de ruzies met je vader vroeger opgelost?
Ik kan heus zonder GGMM.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jullie hebben een beetje een haat-liefde verhouding hè?
Je kunt niet met René, maar ook niet zonder hem. Zo een situatie geeft knallende seks kan ik je verzekeren.
Haha, mad.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen spaan van je moeder heel gelaten. Weet je nog die keer dat ze zes weken niet kon lopen?quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu heb je het gedaan
Je maakt een schijt lollige opmerking tegen Lans. Nu ben je de sigaar.
Hij laat geen spaan van je heel
Ik had nooit geen ruzie met mijn vader. Broeit er iets onderhuids bij je waardoor je bevestiging probeert te zoeken bij je mede-users voor hetgeen jou vroeger is overkomen? Dat vind ik oprecht wel dapper.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:53 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Heb jij zo de ruzies met je vader vroeger opgelost?
Ja, toen was ik langs geweest omdat jij hem niet omhoog kon krijgen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:58 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik heb ook geen spaan van je moeder heel gelaten. Weet je nog die keer dat ze zes weken niet kon lopen?
Hahaha, props..quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, toen was ik langs geweest omdat jij hem niet omhoog kon krijgen.
Ik had nooit geen ruzie.. Vies jongetje van onder de rivieren..quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had nooit geen ruzie met mijn vader. Broeit er iets onderhuids bij je waardoor je bevestiging probeert te zoeken bij je mede-users voor hetgeen jou vroeger is overkomen? Dat vind ik oprecht wel dapper.
Je moeder heb ik overigens wel vaker volgeknald. Maar dat heeft niets met een haat-liefde verhouding te maken. Ze betaald me er gewoon goed voor.
comeback van wat?quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1/10 voor je comeback. Voor gedetailleerdere informatie verwijs ik naar post #102
Je had dus altijd ruzie, vervelend voor je.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:00 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik had nooit geen ruzie.. Vies jongetje van onder de rivieren..
Domme sukkel..quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je had dus altijd ruzie, vervelend voor je.
Ik wel, ja.. En ik maak geen taalfouten als nooit geen ruzie.. Dat doen alleen tjaps van beneden de rivieren..quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je hebt tenminste wel geleerd met 2 woorden te spreken.
Niet iedereen heeft het genoegen in de Randstad te wonen gelukkig.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:03 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik wel, ja.. En ik maak geen taalfouten als nooit geen ruzie.. Dat doen alleen tjaps van beneden de rivieren..
Fuck 's-Hertogenbosch..quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft het genoegen in de Randstad te wonen gelukkig.
Dit is nog niet echt jouw dag hè? Je wordt aan alle kanten gedisst.quote:
Morgen is het mijn dag..quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is nog niet echt jouw dag hè? Je wordt aan alle kanten gedisst.
Daar hoef je je ook niet voor te schamen. Er zitten hier wat zwaargewichten op diss-gebied bij elkaar. Sterker nog; Dissen lijkt hier uitgevonden.
Ik kom heel regelmatig voor mijn werk in de Randstad. Ik vind het daar weliswaar best leuk, maar zou er niet direct willen wonen. Maar ieder zijn meug hè.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft het genoegen in de Randstad te wonen gelukkig.
Over dissen gesproken, ik krijg trek.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar hoef je je ook niet voor te schamen. Er zitten hier wat zwaargewichten op diss-gebied bij elkaar. Sterker nog; Dissen lijkt hier uitgevonden.
Propje..quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Over dissen gesproken, ik krijg trek.
Kun je morgen zeggen dat je in ieder geval niet van gisteren bent.quote:
Wij trollen elkaar de hele dag door and not a fuck is given!!quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahahaha..quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kun je morgen zeggen dat je in ieder geval niet van gisteren bent.
Haha.
Ik hoop niet dat je voor een ouderwetse maaltijd gaat.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Over dissen gesproken, ik krijg trek.
Laten we n1ek- in ieder geval een kans geven. Hij doet in ieder geval enorm zijn best.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij trollen elkaar de hele dag door and not a fuck is given!!
Moet nog lunchen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je voor een ouderwetse maaltijd gaat.
Mag ik je gaatje likken?quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Laten we n1ek- in ieder geval een kans geven. Hij doet in ieder geval enorm zijn best.
Met alleen je best doen kom je er hier niet.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Laten we n1ek- in ieder geval een kans geven. Hij doet in ieder geval enorm zijn best.
LL is een popfestival..quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
LL dacht dat het een retorische vraag was.
Dan moet LL eens stoppen met eten.. Of zuipen.. Of beiden.. Is hij het propje?quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
LL is veel breder dan alleen een popfestival.
Ik zie die Ben Kingsley look-a-like UI dus pas even als je het niet erg vindt.quote:
Probeer het inderdaad gewoon morgen weer. Ga lekker op bedje liggen en laat het even bezinken. Ik weet zeker dat je morgen sterker terug gaat komen. Dat kan ook eerlijk gezegd niet anders.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:14 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Dan moet LL eens stoppen met eten.. Of zuipen.. Of beiden.. Is hij het propje?
Ik bedoel je kontgaatje, hengst! Je kunt dus rustig ondertussen de krant lezen, ouwe Limbo..quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie die Ben Kingsley look-a-like UI dus pas even als je het niet erg vindt.
Laat Inso dit maar niet horen. Hij maakt je af.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:15 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik bedoel je kontgaatje, hengst! Je kunt dus rustig ondertussen de krant lezen, ouwe Limbo..
Tot morgen!quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Probeer het inderdaad gewoon morgen weer. Ga lekker op bedje liggen en laat het even bezinken. Ik weet zeker dat je morgen sterker terug gaat komen. Dat kan ook eerlijk gezegd niet anders.
Haha, is hij Limbo?quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Laat Inso dit maar niet horen. Hij maakt je af.
Oh, zo één..quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, maar wel erg conservatief.
Ik had deze post klaarstaan, maar besloot hem uiteindelijk niet te plaatsen.quote:
GMTAquote:Op vrijdag 4 november 2016 14:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had deze post klaarstaan, maar besloot hem uiteindelijk niet te plaatsen.
quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:26 schreef opperkleurder het volgende:
Je merkt wel weer wie de fijnproevers zijn en wie de proleten.
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, maar wel erg conservatief.
Maar mannen die aanbieden de derriere van een andere man te likken vind je niet goed bij hun hoofd toch.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Alleen Nederlanders zijn erg geforceerd progressief.
Nee dan heb je echt een paar gaten in de kop.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar mannen die aanbieden de derriere van een andere man te likken vind je niet goed bij hun hoofd toch.
Deze diss zal onze newbie niet te boven komen denk ik.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee dan heb je echt een paar gaten in de kop.
Maar ja, niet strafbaar he.
Als je hem al verorbert hebt niet.quote:
Wil je geloven dat ik enorme aandrang heb om te gaan schijten? Ik denk dat ik maar even ga op mijn vers gepoetste toiletpot.quote:
Toevallig is mijn toiletpot ook vanochtend schoongemaakt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wil je geloven dat ik enorme aandrang heb om te gaan schijten? Ik denk dat ik maar even ga op mijn vers gepoetste toiletpot.
Cola-lightgenot. Drink het alleen praktisch nooit vanwege de aspartaam.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wacht nog op het afkraken van mijn lunch.
Ik vind het een voedzame maaltijd. Ik zou persoonlijk een andere pizza hebben gekozen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wacht nog op het afkraken van mijn lunch.
Ik moet dat vandaag nog doen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toevallig is mijn toiletpot ook vanochtend schoongemaakt.
Ik heb het net zelf gedaan. Ik maak graag schoon. Word daar rustig van.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toevallig is mijn toiletpot ook vanochtend schoongemaakt.
Wat voor pizza.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind het een voedzame maaltijd. Ik zou persoonlijk een andere pizza hebben gekozen.
Ik maak niet schoon, maar ik ruim wel veel op.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb het net zelf gedaan. Ik maak graag schoon. Word daar rustig van.
Voor de mensen die wel eens bij Domino's bestellen: de nieuwe pizza prosciutto is wel geniaal.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat voor pizza.
Ik eet eigenlijk altijd pizza quatro formaggi, of eentje met veel groenten.
Ik maak meestal schoon, mijn vriendin doet meestal de was. Allebei koken we, maar zij doet meestal ontbijt klaarmaken. Ik lig graag wat langer in bed.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik maak niet schoon, maar ik ruim wel veel op.
Diavolo is wel genot, Napolitano ook.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat voor pizza.
Ik eet eigenlijk altijd pizza quatro formaggi, of eentje met veel groenten.
Ik eet zelden tot nooit vlees op m'n pizza.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Diavolo is wel genot, Napolitano ook.
Ik bijna altijd.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik eet zelden tot nooit vlees op m'n pizza.
Wij koken allebei 2 keer in de week gemiddeld.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik maak meestal schoon, mijn vriendin doet meestal de was. Allebei koken we, maar zij doet meestal ontbijt klaarmaken. Ik lig graag wat langer in bed.
Ik eet sowieso geloof ik weinig vlees vergeleken met veel gewaardeerde SC users hier.quote:
En bedankt Jo!quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:51 schreef Jojoortje het volgende:
Hoi Kapi en Inso. Eindelijk komt er wat niveau binnen.
2 ons per dag. Valt me meequote:Op vrijdag 4 november 2016 14:51 schreef Insomnia_ het volgende:
75kg vlees gemiddeld in Nederland.
Ligt het aan mij of is dat behoorlijk veel.
Dat is een gemiddelde man per jaar. Valt mee.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:51 schreef Insomnia_ het volgende:
hoeveel is een "gemiddeld" stuk vlees wat mensen over het algemeen halenquote:
2 onsquote:Op vrijdag 4 november 2016 14:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoeveel is een "gemiddeld" stuk vlees wat mensen over het algemeen halen
Dan zit ik denk ik ongeveer 25kg per jaar.quote:
Ik zit ver boven het gemiddelde vermoed ik.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik eet zeer weinig vlees.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zit ver boven het gemiddelde vermoed ik.
Jij hebt zelfs je moederkoek opgegeten.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Alleen het vlees dat je doorslikt hè. Alleen in de mond telt niet.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
0/10quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij hebt zelfs je moederkoek opgegeten.
Ik ben één van de weinige vrouwen die tijdens een bbq/gourmet de randzaken laat staan en die volledig op het vlees gericht is.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik eet zeer weinig vlees.
Eerst at ik helemaal geen vlees, maar dat is toch niet helemaal je van het.
Dat heb ik ook wel.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben één van de weinige vrouwen die tijdens een bbq/gourmet de randzaken laat staan en die volledig op het vlees gericht is.
Dom.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben één van de weinige vrouwen die tijdens een bbq/gourmet de randzaken laat staan en die volledig op het vlees gericht is.
3 keer per week visquote:Op vrijdag 4 november 2016 14:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vis is lekker, maar graten is vervelend. Filetgenot.
Hier 2x vis 2/3x vlees en de rest vegaquote:Op vrijdag 4 november 2016 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
3 keer per week vis
2-3 keer vegetarisch
1-2 keer vlees
dat is voor mij ongeveer de beste samenstelling
Ik eet amper vlees. Deze week toevallig 2 keer wat Moussaka op met wat bescheiden gehakt erin verwerkt. Verder alleen bij de Caesar salade als lunch een paar flintertjes kipfilet.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik eet sowieso geloof ik weinig vlees vergeleken met veel gewaardeerde SC users hier.
Heb een IPA in het gistvat zitten maar ik moet nog wat hop kopen om te dryhoppen. Ik twijfel. Zit nu Simcoe, Cascade en Mosaic in. Ik overweeg te dryhoppen met een kankerlading Citra maar weet niet of dat goed samengaat met simcoe.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vis is lekker, maar graten is vervelend. Filetgenot.
Belachelijk veel.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Citra overheerst te veel denk ik. Zou eerder voor Galaxy gaan.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb een IPA in het gistvat zitten maar ik moet nog wat hop kopen om te dryhoppen. Ik twijfel. Zit nu Simcoe, Cascade en Mosaic in. Ik overweeg te dryhoppen met een kankerlading Citra maar weet niet of dat goed samengaat met simcoe.
Galaxy is ook een optie.
Ik kan ook niet genieten van veel stukken vlees.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik eet amper vlees. Deze week toevallig 2 keer wat Moussaka op met wat bescheiden gehakt erin verwerkt. Verder alleen bij de Caesar salade als lunch een paar flintertjes kipfilet.
Eet veel vegetarisch en vis.
Af en toe heb je die craving. Mijn overweging is voornamelijk dat het produceren van vlees enorm slecht is voor het milieu en dat een mens prima zonder vlees kan. Verder hoeven er voor mij ook geen dieren dood omdat ik toevallig gewend ben om boterhamworst te eten. Ik kan prima wat anders eten op mijn brood of minstens eens afwisselen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik eet zeer weinig vlees.
Eerst at ik helemaal geen vlees, maar dat is toch niet helemaal je van het.
POWPOWPOWquote:Op vrijdag 4 november 2016 14:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Alleen het vlees dat je doorslikt hè. Alleen in de mond telt niet.
het is een IPA. De hop hoort te overheersenquote:Op vrijdag 4 november 2016 14:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Citra overheerst te veel denk ik. Zou eerder voor Galaxy gaan.
Eens.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
3 keer per week vis
2-3 keer vegetarisch
1-2 keer vlees
dat is voor mij ongeveer de beste samenstelling
Ik begon me vooral wat minder te voelen als ik helemaal geen vlees at.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Af en toe heb je die craving. Mijn overweging is voornamelijk dat het produceren van vlees enorm slecht is voor het milieu en dat een mens prima zonder vlees kan. Verder hoeven er voor mij ook geen dieren dood omdat ik toevallig gewend ben om boterhamworst te eten. Ik kan prima wat anders eten op mijn brood of minstens eens afwisselen.
Maar over de andere hoppen. Dan had je net zo goed alleen Citra kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:00 schreef Saind het volgende:
[..]
het is een IPA. De hop hoort te overheersen
Je moet wel je voeding aanpassen ja. Je kunt niet simpelweg het vlees weglaten ofzo en een klein beetje meer salade en groenten eten.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik begon me vooral wat minder te voelen als ik helemaal geen vlees at.
Vooral omdat ik al geen makkelijke eter ben qua genoeg eten.
Toen ging ik veel noten eten, maarja.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet wel je voeding aanpassen ja. Je kunt niet simpelweg het vlees weglaten ofzo en een klein beetje meer salade en groenten eten.
Mwoah niet echt. Zeker met simcoe erbij, is zo harsig, die blijf je wel proeven. Galaxy is ook echt een fruitkanon.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar over de andere hoppen. Dan had je net zo goed alleen Citra kunnen gebruiken.
Avocado, eieren, bepaalde typen groenten. Soepen kun je maken. Je kunt kaas gebruiken om op te vullen. Die soja en groenteburgers zijn tegenwoordig ook prima te doen. Je hebt burgers obv schimmels. Genoeg te bedenken.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen ging ik veel noten eten, maarja.
Na 1 handje nootjes heb je daar ook wel genoeg van
Die proeverij gisteren viel tegen, was echt voor beginners. Beetje waarom IPA IPA heet enzo.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Mwoah niet echt. Zeker met simcoe erbij, is zo harsig, die blijf je wel proeven. Galaxy is ook echt een fruitkanon.
Twijfel vooral omdat er nogal een verschil zit tussen de harsigheid van Simcoe en de fruitigheid van dingen als Citra.
Heb ook nog een zak Sorachi ace liggen maar daar ben ik niet echt een fan van
En dan zeker nog het verkeerde verhaal vertellen ookquote:Op vrijdag 4 november 2016 15:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die proeverij gisteren viel tegen, was echt voor beginners. Beetje waarom IPA IPA heet enzo.
Wat is dan het verkeerde verhaal?quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:07 schreef Saind het volgende:
[..]
En dan zeker nog het verkeerde verhaal vertellen ook
Dat is echt een van mijn grootste ergernissen in bier
Dat gezeik dat ze het extra hopten voor preservatie voor de reis naar India. Never mind dat ze al fucking lang bier naar India exporteerden voor ze dat gingen doen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat is dan het verkeerde verhaal?
Goed vlees gaat voor.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Dom.
Moet je gewoon fatsoenlijke randzaken fixen
Dat verhaal ja.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat gezeik dat ze het extra hopten voor preservatie voor de reis naar India. Never mind dat ze al fucking lang bier naar India exporteerden voor ze dat gingen doen.
Ja, dat is niet vanwege eenzijdig voedsel.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Saind eet alles daarom heeft ie welvaartsbuikje
Kutgedoe altijd idd. Met name het hele voorbereiden op het inpakken. Alles wassen, vouwen, bij elkaar zoeken. 20x checken.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo koffer inpakken,
dat is geen ontspannende activiteit.
Ik pak mijn koffer in een kwartier in en vergeet nooit iets.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kutgedoe altijd idd. Met name het hele voorbereiden op het inpakken. Alles wassen, vouwen, bij elkaar zoeken. 20x checken.
Je vriend beft maar 2x per week en jij doet hem 5x per week dus.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:10 schreef Jojoortje het volgende:
Hier twee keer per week vis en vijf keer per week vlees.
Hoiquote:Op vrijdag 4 november 2016 15:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Saind eet alles daarom heeft ie welvaartsbuikje
Gelukkig is het maar weekendje dus moet vooral kleding en boeken en toiletspullen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kutgedoe altijd idd. Met name het hele voorbereiden op het inpakken. Alles wassen, vouwen, bij elkaar zoeken. 20x checken.
Pfff dat is echt jaren geledenquote:Op vrijdag 4 november 2016 15:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Als ik het goed onthouden was, was hij ook degene van de mega-hamburger waar hij wel eens een foto van heeft gepost.
Ik heb liever dat je passeporte zegt. Bedankt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig is het maar weekendje dus moet vooral kleding en boeken en toiletspullen.
En paspoorten
Hier weet ik niets vanquote:Op vrijdag 4 november 2016 15:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Als ik het goed onthouden was, was hij ook degene van de mega-hamburger waar hij wel eens een foto van heeft gepost.
wat is passeportequote:Op vrijdag 4 november 2016 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je passeporte zegt. Bedankt.
Dat 20x checken doe ik ook. De laatste vijf minuten alles er weer uit en in. Laatste checkquote:Op vrijdag 4 november 2016 15:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kapi man.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je vriend beft maar 2x per week en jij doet hem 5x per week dus.
Heeft hij goed voor elkaar.
Ik check de deuren vaak ook 10x. En het fornuis. En of alles uit staat. En of ik alles mee heb van papieren. Al is dat de laatste tijd minder. Echt een beetje een zenuwtic.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat 20x checken doe ik ook. De laatste vijf minuten alles er weer uit en in. Laatste check
quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik check de deuren vaak ook 10x. En het fornuis. En of alles uit staat. En of ik alles mee heb van papieren. Al is dat de laatste tijd minder. Echt een beetje een zenuwtic.
Wel lang geleden ditquote:Op vrijdag 4 november 2016 15:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tering wat ben jij een ranzige student.
Nou nou nouquote:Op vrijdag 4 november 2016 15:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tering wat ben jij een ranzige student.
Klopt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom had je ook een alcoholverslaving. Te veel spanning in je koppie.
quote:
Dat ik dat dan nog onthouden heb.quote:
We hebben het later nog een keer overgedaan maar dan met 3 pizza's als broodje en 2 hamburgers. Die foto's kan ik niet meer vindenquote:
Je moet meer drinkenquote:Op vrijdag 4 november 2016 15:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat ik dat dan nog onthouden heb.
Toch wel gezond een krop sla er op gedaan he?quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:23 schreef Saind het volgende:
[..]
We hebben het later nog een keer overgedaan maar dan met 3 pizza's als broodje en 2 hamburgers. Die foto's kan ik niet meer vinden
Zijn wel meer dingen die er tegen helpen, maar als je erg diep zit is het een lange weg.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt.
Daarom altijd overal verslavingsgevoelig mee.
Soms is alcohol en drugs ook het enige wat er tegen lijkt te helpen, maar dat moet je dan niet doen.
Dan onthoud je juist triviale dingen van 5 jaar geleden waar je dan iets fouts hebt gedaanquote:
Kan het me niet echt meer herinneren. Weet nog wel dat we ook een lading schnitzels en gebakken eieren erop hadden zitten die er steeds vanaf gleden door het vetquote:Op vrijdag 4 november 2016 15:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Toch wel gezond een krop sla er op gedaan he?
Die broodjes schnitzel in Duitsland zijn ook genot. Krijg daar trek in.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Kan het me niet echt meer herinneren. Weet nog wel dat we ook een lading schnitzels en gebakken eieren erop hadden zitten die er steeds vanaf gleden door het vet
Nu heb ik genoeg andere dingen ja.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zijn wel meer dingen die er tegen helpen, maar als je erg diep zit is het een lange weg.
Die rechterdoos heb ik gekregen van je geloof ikquote:
Haha zou zomaar kunnen, heb nog ergens een stapeltje lege kokers liggenquote:Op vrijdag 4 november 2016 15:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die rechterdoos heb ik gekregen van je geloof ik
quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Kan het me niet echt meer herinneren. Weet nog wel dat we ook een lading schnitzels en gebakken eieren erop hadden zitten die er steeds vanaf gleden door het vet
de normale toer zeg maar. Af en toe op den zondag even op de racefiets en je bent er klaar voor.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat eeuwige fitgeneuzel begint me inmiddels ook wel een beetje de neus uit te komen. Ik stop met sporten en gezond eten en ga gewoon op de ongezonde toer.
https://twitter.com/misluktemanager/status/794276596677017602quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die broodjes schnitzel in Duitsland zijn ook genot. Krijg daar trek in.
Hier andersom. Mag 1 keer zondigen op een dag. Wel iets kleins dan hè..quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat eeuwige fitgeneuzel begint me inmiddels ook wel een beetje de neus uit te komen. Ik stop met sporten en gezond eten en ga gewoon op de ongezonde toer.
Gemeente Den Haag is af, dus dan ga je maar over dit soort onzinnige dingen praten. Hij doelt op de kleur van het stadhuis toch?quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://twitter.com/misluktemanager/status/794276596677017602
Alles is te wit in Den Haag.
Lachwekkend, je moet gewoon selecteren op kwaliteit.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://twitter.com/misluktemanager/status/794276596677017602
Alles is te wit in Den Haag.
Da's hetzelfde als met dat gejank om topvrouwen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Lachwekkend, je moet gewoon selecteren op kwaliteit.
Zijn die er?quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Da's hetzelfde als met dat gejank om topvrouwen.
Daarom anoniem solliciteren en dan komen ze erachter dat blanke mannen over het algemeen beter gekwalificeerd zijnquote:Op vrijdag 4 november 2016 15:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Lachwekkend, je moet gewoon selecteren op kwaliteit.
Niet als de doelstelling van anoniem solliciteren is meer niet westerse allochtonen aan te nemen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom anoniem solliciteren en dan komen ze erachter dat blanke mannen over het algemeen beter gekwalificeerd zijn
Dan is het niet anoniemquote:Op vrijdag 4 november 2016 15:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet als de doelstelling van anoniem solliciteren is meer niet westerse allochtonen aan te nemen.
Ja. Hoofd onderzoek bij Shell is een vrouw geloof ik.quote:
Tuurlijk, zijn er wel een paar.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja. Hoofd onderzoek bij Shell is een vrouw geloof ik.
Neem aan dat je aan het taalgebruik in een brief al kan afleiden waar iemand is opgegroeid.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet als de doelstelling van anoniem solliciteren is meer niet westerse allochtonen aan te nemen.
Yo bradda, ik heb dikke doekoe nodig dus pass mij die baan.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Neem aan dat je aan het taalgebruik in een brief al kan afleiden waar iemand is opgegroeid.
Google zegt sigaren.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:37 schreef Saind het volgende:
Ik ga vanavond ook weer lekker ongezond doen. We hebben 12 grote flessen bier, 3 flessen whisky en een doos Romeo y Julieta's
Leuk diner met 2.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:37 schreef Saind het volgende:
Ik ga vanavond ook weer lekker ongezond doen. We hebben 12 grote flessen bier, 3 flessen whisky en een doos Romeo y Julieta's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |