Ja, dat is niet vanwege eenzijdig voedsel.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Saind eet alles daarom heeft ie welvaartsbuikje
Kutgedoe altijd idd. Met name het hele voorbereiden op het inpakken. Alles wassen, vouwen, bij elkaar zoeken. 20x checken.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo koffer inpakken,
dat is geen ontspannende activiteit.
Ik pak mijn koffer in een kwartier in en vergeet nooit iets.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kutgedoe altijd idd. Met name het hele voorbereiden op het inpakken. Alles wassen, vouwen, bij elkaar zoeken. 20x checken.
Je vriend beft maar 2x per week en jij doet hem 5x per week dus.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:10 schreef Jojoortje het volgende:
Hier twee keer per week vis en vijf keer per week vlees.
Hoiquote:Op vrijdag 4 november 2016 15:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Saind eet alles daarom heeft ie welvaartsbuikje
Gelukkig is het maar weekendje dus moet vooral kleding en boeken en toiletspullen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kutgedoe altijd idd. Met name het hele voorbereiden op het inpakken. Alles wassen, vouwen, bij elkaar zoeken. 20x checken.
Pfff dat is echt jaren geledenquote:Op vrijdag 4 november 2016 15:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Als ik het goed onthouden was, was hij ook degene van de mega-hamburger waar hij wel eens een foto van heeft gepost.
Ik heb liever dat je passeporte zegt. Bedankt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig is het maar weekendje dus moet vooral kleding en boeken en toiletspullen.
En paspoorten
Hier weet ik niets vanquote:Op vrijdag 4 november 2016 15:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Als ik het goed onthouden was, was hij ook degene van de mega-hamburger waar hij wel eens een foto van heeft gepost.
wat is passeportequote:Op vrijdag 4 november 2016 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je passeporte zegt. Bedankt.
Dat 20x checken doe ik ook. De laatste vijf minuten alles er weer uit en in. Laatste checkquote:Op vrijdag 4 november 2016 15:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kapi man.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je vriend beft maar 2x per week en jij doet hem 5x per week dus.
Heeft hij goed voor elkaar.
Ik check de deuren vaak ook 10x. En het fornuis. En of alles uit staat. En of ik alles mee heb van papieren. Al is dat de laatste tijd minder. Echt een beetje een zenuwtic.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat 20x checken doe ik ook. De laatste vijf minuten alles er weer uit en in. Laatste check
quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik check de deuren vaak ook 10x. En het fornuis. En of alles uit staat. En of ik alles mee heb van papieren. Al is dat de laatste tijd minder. Echt een beetje een zenuwtic.
Wel lang geleden ditquote:Op vrijdag 4 november 2016 15:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tering wat ben jij een ranzige student.
Nou nou nouquote:Op vrijdag 4 november 2016 15:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tering wat ben jij een ranzige student.
Klopt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom had je ook een alcoholverslaving. Te veel spanning in je koppie.
quote:
Dat ik dat dan nog onthouden heb.quote:
We hebben het later nog een keer overgedaan maar dan met 3 pizza's als broodje en 2 hamburgers. Die foto's kan ik niet meer vindenquote:
Je moet meer drinkenquote:Op vrijdag 4 november 2016 15:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat ik dat dan nog onthouden heb.
Toch wel gezond een krop sla er op gedaan he?quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:23 schreef Saind het volgende:
[..]
We hebben het later nog een keer overgedaan maar dan met 3 pizza's als broodje en 2 hamburgers. Die foto's kan ik niet meer vinden
Zijn wel meer dingen die er tegen helpen, maar als je erg diep zit is het een lange weg.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt.
Daarom altijd overal verslavingsgevoelig mee.
Soms is alcohol en drugs ook het enige wat er tegen lijkt te helpen, maar dat moet je dan niet doen.
Dan onthoud je juist triviale dingen van 5 jaar geleden waar je dan iets fouts hebt gedaanquote:
Kan het me niet echt meer herinneren. Weet nog wel dat we ook een lading schnitzels en gebakken eieren erop hadden zitten die er steeds vanaf gleden door het vetquote:Op vrijdag 4 november 2016 15:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Toch wel gezond een krop sla er op gedaan he?
Die broodjes schnitzel in Duitsland zijn ook genot. Krijg daar trek in.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Kan het me niet echt meer herinneren. Weet nog wel dat we ook een lading schnitzels en gebakken eieren erop hadden zitten die er steeds vanaf gleden door het vet
Nu heb ik genoeg andere dingen ja.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zijn wel meer dingen die er tegen helpen, maar als je erg diep zit is het een lange weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |