Ik begon me vooral wat minder te voelen als ik helemaal geen vlees at.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Af en toe heb je die craving. Mijn overweging is voornamelijk dat het produceren van vlees enorm slecht is voor het milieu en dat een mens prima zonder vlees kan. Verder hoeven er voor mij ook geen dieren dood omdat ik toevallig gewend ben om boterhamworst te eten. Ik kan prima wat anders eten op mijn brood of minstens eens afwisselen.
Maar over de andere hoppen. Dan had je net zo goed alleen Citra kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:00 schreef Saind het volgende:
[..]
het is een IPA. De hop hoort te overheersen
Je moet wel je voeding aanpassen ja. Je kunt niet simpelweg het vlees weglaten ofzo en een klein beetje meer salade en groenten eten.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik begon me vooral wat minder te voelen als ik helemaal geen vlees at.
Vooral omdat ik al geen makkelijke eter ben qua genoeg eten.
Toen ging ik veel noten eten, maarja.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet wel je voeding aanpassen ja. Je kunt niet simpelweg het vlees weglaten ofzo en een klein beetje meer salade en groenten eten.
Mwoah niet echt. Zeker met simcoe erbij, is zo harsig, die blijf je wel proeven. Galaxy is ook echt een fruitkanon.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar over de andere hoppen. Dan had je net zo goed alleen Citra kunnen gebruiken.
Avocado, eieren, bepaalde typen groenten. Soepen kun je maken. Je kunt kaas gebruiken om op te vullen. Die soja en groenteburgers zijn tegenwoordig ook prima te doen. Je hebt burgers obv schimmels. Genoeg te bedenken.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen ging ik veel noten eten, maarja.
Na 1 handje nootjes heb je daar ook wel genoeg van
Die proeverij gisteren viel tegen, was echt voor beginners. Beetje waarom IPA IPA heet enzo.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Mwoah niet echt. Zeker met simcoe erbij, is zo harsig, die blijf je wel proeven. Galaxy is ook echt een fruitkanon.
Twijfel vooral omdat er nogal een verschil zit tussen de harsigheid van Simcoe en de fruitigheid van dingen als Citra.
Heb ook nog een zak Sorachi ace liggen maar daar ben ik niet echt een fan van
En dan zeker nog het verkeerde verhaal vertellen ookquote:Op vrijdag 4 november 2016 15:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die proeverij gisteren viel tegen, was echt voor beginners. Beetje waarom IPA IPA heet enzo.
Wat is dan het verkeerde verhaal?quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:07 schreef Saind het volgende:
[..]
En dan zeker nog het verkeerde verhaal vertellen ook
Dat is echt een van mijn grootste ergernissen in bier
Dat gezeik dat ze het extra hopten voor preservatie voor de reis naar India. Never mind dat ze al fucking lang bier naar India exporteerden voor ze dat gingen doen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat is dan het verkeerde verhaal?
Goed vlees gaat voor.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Dom.
Moet je gewoon fatsoenlijke randzaken fixen
Dat verhaal ja.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat gezeik dat ze het extra hopten voor preservatie voor de reis naar India. Never mind dat ze al fucking lang bier naar India exporteerden voor ze dat gingen doen.
Ja, dat is niet vanwege eenzijdig voedsel.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Saind eet alles daarom heeft ie welvaartsbuikje
Kutgedoe altijd idd. Met name het hele voorbereiden op het inpakken. Alles wassen, vouwen, bij elkaar zoeken. 20x checken.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo koffer inpakken,
dat is geen ontspannende activiteit.
Ik pak mijn koffer in een kwartier in en vergeet nooit iets.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kutgedoe altijd idd. Met name het hele voorbereiden op het inpakken. Alles wassen, vouwen, bij elkaar zoeken. 20x checken.
Je vriend beft maar 2x per week en jij doet hem 5x per week dus.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:10 schreef Jojoortje het volgende:
Hier twee keer per week vis en vijf keer per week vlees.
Hoiquote:Op vrijdag 4 november 2016 15:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Saind eet alles daarom heeft ie welvaartsbuikje
Gelukkig is het maar weekendje dus moet vooral kleding en boeken en toiletspullen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kutgedoe altijd idd. Met name het hele voorbereiden op het inpakken. Alles wassen, vouwen, bij elkaar zoeken. 20x checken.
Pfff dat is echt jaren geledenquote:Op vrijdag 4 november 2016 15:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Als ik het goed onthouden was, was hij ook degene van de mega-hamburger waar hij wel eens een foto van heeft gepost.
Ik heb liever dat je passeporte zegt. Bedankt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig is het maar weekendje dus moet vooral kleding en boeken en toiletspullen.
En paspoorten
Hier weet ik niets vanquote:Op vrijdag 4 november 2016 15:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Als ik het goed onthouden was, was hij ook degene van de mega-hamburger waar hij wel eens een foto van heeft gepost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |