Dan zit ik denk ik ongeveer 25kg per jaar.quote:
Ik zit ver boven het gemiddelde vermoed ik.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:51 schreef Insomnia_ het volgende:
75kg vlees gemiddeld in Nederland.
Ligt het aan mij of is dat behoorlijk veel.
Ik eet zeer weinig vlees.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zit ver boven het gemiddelde vermoed ik.
Jij hebt zelfs je moederkoek opgegeten.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Alleen het vlees dat je doorslikt hè. Alleen in de mond telt niet.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
0/10quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij hebt zelfs je moederkoek opgegeten.
Ik ben één van de weinige vrouwen die tijdens een bbq/gourmet de randzaken laat staan en die volledig op het vlees gericht is.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik eet zeer weinig vlees.
Eerst at ik helemaal geen vlees, maar dat is toch niet helemaal je van het.
Dat heb ik ook wel.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben één van de weinige vrouwen die tijdens een bbq/gourmet de randzaken laat staan en die volledig op het vlees gericht is.
Dom.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben één van de weinige vrouwen die tijdens een bbq/gourmet de randzaken laat staan en die volledig op het vlees gericht is.
3 keer per week visquote:Op vrijdag 4 november 2016 14:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vis is lekker, maar graten is vervelend. Filetgenot.
Hier 2x vis 2/3x vlees en de rest vegaquote:Op vrijdag 4 november 2016 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
3 keer per week vis
2-3 keer vegetarisch
1-2 keer vlees
dat is voor mij ongeveer de beste samenstelling
Ik eet amper vlees. Deze week toevallig 2 keer wat Moussaka op met wat bescheiden gehakt erin verwerkt. Verder alleen bij de Caesar salade als lunch een paar flintertjes kipfilet.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik eet sowieso geloof ik weinig vlees vergeleken met veel gewaardeerde SC users hier.
Heb een IPA in het gistvat zitten maar ik moet nog wat hop kopen om te dryhoppen. Ik twijfel. Zit nu Simcoe, Cascade en Mosaic in. Ik overweeg te dryhoppen met een kankerlading Citra maar weet niet of dat goed samengaat met simcoe.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vis is lekker, maar graten is vervelend. Filetgenot.
Belachelijk veel.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:51 schreef Insomnia_ het volgende:
75kg vlees gemiddeld in Nederland.
Ligt het aan mij of is dat behoorlijk veel.
Citra overheerst te veel denk ik. Zou eerder voor Galaxy gaan.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb een IPA in het gistvat zitten maar ik moet nog wat hop kopen om te dryhoppen. Ik twijfel. Zit nu Simcoe, Cascade en Mosaic in. Ik overweeg te dryhoppen met een kankerlading Citra maar weet niet of dat goed samengaat met simcoe.
Galaxy is ook een optie.
Ik kan ook niet genieten van veel stukken vlees.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik eet amper vlees. Deze week toevallig 2 keer wat Moussaka op met wat bescheiden gehakt erin verwerkt. Verder alleen bij de Caesar salade als lunch een paar flintertjes kipfilet.
Eet veel vegetarisch en vis.
Af en toe heb je die craving. Mijn overweging is voornamelijk dat het produceren van vlees enorm slecht is voor het milieu en dat een mens prima zonder vlees kan. Verder hoeven er voor mij ook geen dieren dood omdat ik toevallig gewend ben om boterhamworst te eten. Ik kan prima wat anders eten op mijn brood of minstens eens afwisselen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik eet zeer weinig vlees.
Eerst at ik helemaal geen vlees, maar dat is toch niet helemaal je van het.
POWPOWPOWquote:Op vrijdag 4 november 2016 14:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Alleen het vlees dat je doorslikt hè. Alleen in de mond telt niet.
het is een IPA. De hop hoort te overheersenquote:Op vrijdag 4 november 2016 14:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Citra overheerst te veel denk ik. Zou eerder voor Galaxy gaan.
Eens.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
3 keer per week vis
2-3 keer vegetarisch
1-2 keer vlees
dat is voor mij ongeveer de beste samenstelling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |