Wil je geloven dat ik enorme aandrang heb om te gaan schijten? Ik denk dat ik maar even ga op mijn vers gepoetste toiletpot.quote:
Toevallig is mijn toiletpot ook vanochtend schoongemaakt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wil je geloven dat ik enorme aandrang heb om te gaan schijten? Ik denk dat ik maar even ga op mijn vers gepoetste toiletpot.
Cola-lightgenot. Drink het alleen praktisch nooit vanwege de aspartaam.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wacht nog op het afkraken van mijn lunch.
Ik vind het een voedzame maaltijd. Ik zou persoonlijk een andere pizza hebben gekozen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wacht nog op het afkraken van mijn lunch.
Ik moet dat vandaag nog doen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toevallig is mijn toiletpot ook vanochtend schoongemaakt.
Ik heb het net zelf gedaan. Ik maak graag schoon. Word daar rustig van.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toevallig is mijn toiletpot ook vanochtend schoongemaakt.
Wat voor pizza.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind het een voedzame maaltijd. Ik zou persoonlijk een andere pizza hebben gekozen.
Ik maak niet schoon, maar ik ruim wel veel op.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb het net zelf gedaan. Ik maak graag schoon. Word daar rustig van.
Voor de mensen die wel eens bij Domino's bestellen: de nieuwe pizza prosciutto is wel geniaal.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat voor pizza.
Ik eet eigenlijk altijd pizza quatro formaggi, of eentje met veel groenten.
Ik maak meestal schoon, mijn vriendin doet meestal de was. Allebei koken we, maar zij doet meestal ontbijt klaarmaken. Ik lig graag wat langer in bed.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik maak niet schoon, maar ik ruim wel veel op.
Diavolo is wel genot, Napolitano ook.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat voor pizza.
Ik eet eigenlijk altijd pizza quatro formaggi, of eentje met veel groenten.
Ik eet zelden tot nooit vlees op m'n pizza.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Diavolo is wel genot, Napolitano ook.
Ik bijna altijd.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik eet zelden tot nooit vlees op m'n pizza.
Wij koken allebei 2 keer in de week gemiddeld.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik maak meestal schoon, mijn vriendin doet meestal de was. Allebei koken we, maar zij doet meestal ontbijt klaarmaken. Ik lig graag wat langer in bed.
Ik eet sowieso geloof ik weinig vlees vergeleken met veel gewaardeerde SC users hier.quote:
En bedankt Jo!quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:51 schreef Jojoortje het volgende:
Hoi Kapi en Inso. Eindelijk komt er wat niveau binnen.
2 ons per dag. Valt me meequote:Op vrijdag 4 november 2016 14:51 schreef Insomnia_ het volgende:
75kg vlees gemiddeld in Nederland.
Ligt het aan mij of is dat behoorlijk veel.
Dat is een gemiddelde man per jaar. Valt mee.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:51 schreef Insomnia_ het volgende:
75kg vlees gemiddeld in Nederland.
Ligt het aan mij of is dat behoorlijk veel.
hoeveel is een "gemiddeld" stuk vlees wat mensen over het algemeen halenquote:
2 onsquote:Op vrijdag 4 november 2016 14:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoeveel is een "gemiddeld" stuk vlees wat mensen over het algemeen halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |