Laat Inso dit maar niet horen. Hij maakt je af.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:15 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik bedoel je kontgaatje, hengst! Je kunt dus rustig ondertussen de krant lezen, ouwe Limbo..
Tot morgen!quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Probeer het inderdaad gewoon morgen weer. Ga lekker op bedje liggen en laat het even bezinken. Ik weet zeker dat je morgen sterker terug gaat komen. Dat kan ook eerlijk gezegd niet anders.
Haha, is hij Limbo?quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Laat Inso dit maar niet horen. Hij maakt je af.
Oh, zo één..quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, maar wel erg conservatief.
Ik had deze post klaarstaan, maar besloot hem uiteindelijk niet te plaatsen.quote:
GMTAquote:Op vrijdag 4 november 2016 14:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had deze post klaarstaan, maar besloot hem uiteindelijk niet te plaatsen.
quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:26 schreef opperkleurder het volgende:
Je merkt wel weer wie de fijnproevers zijn en wie de proleten.
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, maar wel erg conservatief.
Maar mannen die aanbieden de derriere van een andere man te likken vind je niet goed bij hun hoofd toch.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Alleen Nederlanders zijn erg geforceerd progressief.
Nee dan heb je echt een paar gaten in de kop.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar mannen die aanbieden de derriere van een andere man te likken vind je niet goed bij hun hoofd toch.
Deze diss zal onze newbie niet te boven komen denk ik.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee dan heb je echt een paar gaten in de kop.
Maar ja, niet strafbaar he.
Als je hem al verorbert hebt niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |