Niet iedereen heeft het genoegen in de Randstad te wonen gelukkig.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:03 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik wel, ja.. En ik maak geen taalfouten als nooit geen ruzie.. Dat doen alleen tjaps van beneden de rivieren..
Fuck 's-Hertogenbosch..quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft het genoegen in de Randstad te wonen gelukkig.
Dit is nog niet echt jouw dag hè? Je wordt aan alle kanten gedisst.quote:
Morgen is het mijn dag..quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is nog niet echt jouw dag hè? Je wordt aan alle kanten gedisst.
Daar hoef je je ook niet voor te schamen. Er zitten hier wat zwaargewichten op diss-gebied bij elkaar. Sterker nog; Dissen lijkt hier uitgevonden.
Ik kom heel regelmatig voor mijn werk in de Randstad. Ik vind het daar weliswaar best leuk, maar zou er niet direct willen wonen. Maar ieder zijn meug hè.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft het genoegen in de Randstad te wonen gelukkig.
Over dissen gesproken, ik krijg trek.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar hoef je je ook niet voor te schamen. Er zitten hier wat zwaargewichten op diss-gebied bij elkaar. Sterker nog; Dissen lijkt hier uitgevonden.
Propje..quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Over dissen gesproken, ik krijg trek.
Kun je morgen zeggen dat je in ieder geval niet van gisteren bent.quote:
Wij trollen elkaar de hele dag door and not a fuck is given!!quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahahaha..quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kun je morgen zeggen dat je in ieder geval niet van gisteren bent.
Haha.
Ik hoop niet dat je voor een ouderwetse maaltijd gaat.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Over dissen gesproken, ik krijg trek.
Laten we n1ek- in ieder geval een kans geven. Hij doet in ieder geval enorm zijn best.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij trollen elkaar de hele dag door and not a fuck is given!!
Moet nog lunchen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je voor een ouderwetse maaltijd gaat.
Mag ik je gaatje likken?quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Laten we n1ek- in ieder geval een kans geven. Hij doet in ieder geval enorm zijn best.
Met alleen je best doen kom je er hier niet.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Laten we n1ek- in ieder geval een kans geven. Hij doet in ieder geval enorm zijn best.
LL is een popfestival..quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
LL dacht dat het een retorische vraag was.
Dan moet LL eens stoppen met eten.. Of zuipen.. Of beiden.. Is hij het propje?quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
LL is veel breder dan alleen een popfestival.
Ik zie die Ben Kingsley look-a-like UI dus pas even als je het niet erg vindt.quote:
Probeer het inderdaad gewoon morgen weer. Ga lekker op bedje liggen en laat het even bezinken. Ik weet zeker dat je morgen sterker terug gaat komen. Dat kan ook eerlijk gezegd niet anders.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:14 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Dan moet LL eens stoppen met eten.. Of zuipen.. Of beiden.. Is hij het propje?
Ik bedoel je kontgaatje, hengst! Je kunt dus rustig ondertussen de krant lezen, ouwe Limbo..quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie die Ben Kingsley look-a-like UI dus pas even als je het niet erg vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |