Het is een tendens die eigenlijk als een rode draad door allerlei topics loopt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we de sneue GGMM maar negeren. Ook in andere topics weet hij geen goed niveau te etaleren.
Zoals ik al eerder zei is GGMM de nationale krabpaal van dit forum. Als hij in een topic komt, vliegt iedereen op hem af alsof het een heilige discipel van Jezus is terwijl het een derderanguser is. Echter begint hij iets teveel in zichzelf te geloven waardoor hij stekeblind is geworden voor de kritiek.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is een tendens die eigenlijk als een rode draad door allerlei topics loopt.
GGMM zakt vaker en vaker door de ondergrens. Het is jammer dit te moeten constateren bij een voorheen toch gerespecteerd user
wowquote:Op vrijdag 4 november 2016 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei is GGMM de nationale krabpaal van dit forum. Als hij in een topic komt, vliegt iedereen op hem af alsof het een heilige discipel van Jezus is terwijl het een derderanguser is. Echter begint hij iets teveel in zichzelf te geloven waardoor hij stekeblind is geworden voor de kritiek.
Respect hoor je te krijgen, niet te verdienen..quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei is GGMM de nationale krabpaal van dit forum. Als hij in een topic komt, vliegt iedereen op hem af alsof het een heilige discipel van Jezus is terwijl het een derderanguser is. Echter begint hij iets teveel in zichzelf te geloven waardoor hij stekeblind is geworden voor de kritiek.
Jullie hebben een beetje een haat-liefde verhouding hè?quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we de sneue GGMM maar negeren. Ook in andere topics weet hij geen goed niveau te etaleren.
Derderanguser is nog te veel eer.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij zo de ruzies met je vader vroeger opgelost?quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jullie hebben een beetje een haat-liefde verhouding hè?
Je kunt niet met René, maar ook niet zonder hem. Zo een situatie geeft knallende seks kan ik je verzekeren.
Ik zeg dit niet gauw Stijntje... Maarre :quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu heb je het gedaanquote:Op vrijdag 4 november 2016 13:53 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Heb jij zo de ruzies met je vader vroeger opgelost?
Ik kan heus zonder GGMM.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jullie hebben een beetje een haat-liefde verhouding hè?
Je kunt niet met René, maar ook niet zonder hem. Zo een situatie geeft knallende seks kan ik je verzekeren.
Haha, mad.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen spaan van je moeder heel gelaten. Weet je nog die keer dat ze zes weken niet kon lopen?quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu heb je het gedaan
Je maakt een schijt lollige opmerking tegen Lans. Nu ben je de sigaar.
Hij laat geen spaan van je heel
Ik had nooit geen ruzie met mijn vader. Broeit er iets onderhuids bij je waardoor je bevestiging probeert te zoeken bij je mede-users voor hetgeen jou vroeger is overkomen? Dat vind ik oprecht wel dapper.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:53 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Heb jij zo de ruzies met je vader vroeger opgelost?
Ja, toen was ik langs geweest omdat jij hem niet omhoog kon krijgen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:58 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik heb ook geen spaan van je moeder heel gelaten. Weet je nog die keer dat ze zes weken niet kon lopen?
Hahaha, props..quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, toen was ik langs geweest omdat jij hem niet omhoog kon krijgen.
Ik had nooit geen ruzie.. Vies jongetje van onder de rivieren..quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had nooit geen ruzie met mijn vader. Broeit er iets onderhuids bij je waardoor je bevestiging probeert te zoeken bij je mede-users voor hetgeen jou vroeger is overkomen? Dat vind ik oprecht wel dapper.
Je moeder heb ik overigens wel vaker volgeknald. Maar dat heeft niets met een haat-liefde verhouding te maken. Ze betaald me er gewoon goed voor.
comeback van wat?quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1/10 voor je comeback. Voor gedetailleerdere informatie verwijs ik naar post #102
Je had dus altijd ruzie, vervelend voor je.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:00 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik had nooit geen ruzie.. Vies jongetje van onder de rivieren..
Domme sukkel..quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je had dus altijd ruzie, vervelend voor je.
Ik wel, ja.. En ik maak geen taalfouten als nooit geen ruzie.. Dat doen alleen tjaps van beneden de rivieren..quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je hebt tenminste wel geleerd met 2 woorden te spreken.
Niet iedereen heeft het genoegen in de Randstad te wonen gelukkig.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:03 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik wel, ja.. En ik maak geen taalfouten als nooit geen ruzie.. Dat doen alleen tjaps van beneden de rivieren..
Fuck 's-Hertogenbosch..quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft het genoegen in de Randstad te wonen gelukkig.
Dit is nog niet echt jouw dag hè? Je wordt aan alle kanten gedisst.quote:
Morgen is het mijn dag..quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is nog niet echt jouw dag hè? Je wordt aan alle kanten gedisst.
Daar hoef je je ook niet voor te schamen. Er zitten hier wat zwaargewichten op diss-gebied bij elkaar. Sterker nog; Dissen lijkt hier uitgevonden.
Ik kom heel regelmatig voor mijn werk in de Randstad. Ik vind het daar weliswaar best leuk, maar zou er niet direct willen wonen. Maar ieder zijn meug hè.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft het genoegen in de Randstad te wonen gelukkig.
Over dissen gesproken, ik krijg trek.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar hoef je je ook niet voor te schamen. Er zitten hier wat zwaargewichten op diss-gebied bij elkaar. Sterker nog; Dissen lijkt hier uitgevonden.
Propje..quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Over dissen gesproken, ik krijg trek.
Kun je morgen zeggen dat je in ieder geval niet van gisteren bent.quote:
Wij trollen elkaar de hele dag door and not a fuck is given!!quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahahaha..quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kun je morgen zeggen dat je in ieder geval niet van gisteren bent.
Haha.
Ik hoop niet dat je voor een ouderwetse maaltijd gaat.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Over dissen gesproken, ik krijg trek.
Laten we n1ek- in ieder geval een kans geven. Hij doet in ieder geval enorm zijn best.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij trollen elkaar de hele dag door and not a fuck is given!!
Moet nog lunchen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je voor een ouderwetse maaltijd gaat.
Mag ik je gaatje likken?quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Laten we n1ek- in ieder geval een kans geven. Hij doet in ieder geval enorm zijn best.
Met alleen je best doen kom je er hier niet.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Laten we n1ek- in ieder geval een kans geven. Hij doet in ieder geval enorm zijn best.
LL is een popfestival..quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
LL dacht dat het een retorische vraag was.
Dan moet LL eens stoppen met eten.. Of zuipen.. Of beiden.. Is hij het propje?quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
LL is veel breder dan alleen een popfestival.
Ik zie die Ben Kingsley look-a-like UI dus pas even als je het niet erg vindt.quote:
Probeer het inderdaad gewoon morgen weer. Ga lekker op bedje liggen en laat het even bezinken. Ik weet zeker dat je morgen sterker terug gaat komen. Dat kan ook eerlijk gezegd niet anders.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:14 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Dan moet LL eens stoppen met eten.. Of zuipen.. Of beiden.. Is hij het propje?
Ik bedoel je kontgaatje, hengst! Je kunt dus rustig ondertussen de krant lezen, ouwe Limbo..quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie die Ben Kingsley look-a-like UI dus pas even als je het niet erg vindt.
Laat Inso dit maar niet horen. Hij maakt je af.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:15 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik bedoel je kontgaatje, hengst! Je kunt dus rustig ondertussen de krant lezen, ouwe Limbo..
Tot morgen!quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Probeer het inderdaad gewoon morgen weer. Ga lekker op bedje liggen en laat het even bezinken. Ik weet zeker dat je morgen sterker terug gaat komen. Dat kan ook eerlijk gezegd niet anders.
Haha, is hij Limbo?quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Laat Inso dit maar niet horen. Hij maakt je af.
Oh, zo één..quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, maar wel erg conservatief.
Ik had deze post klaarstaan, maar besloot hem uiteindelijk niet te plaatsen.quote:
GMTAquote:Op vrijdag 4 november 2016 14:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had deze post klaarstaan, maar besloot hem uiteindelijk niet te plaatsen.
quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:26 schreef opperkleurder het volgende:
Je merkt wel weer wie de fijnproevers zijn en wie de proleten.
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, maar wel erg conservatief.
Maar mannen die aanbieden de derriere van een andere man te likken vind je niet goed bij hun hoofd toch.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Alleen Nederlanders zijn erg geforceerd progressief.
Nee dan heb je echt een paar gaten in de kop.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar mannen die aanbieden de derriere van een andere man te likken vind je niet goed bij hun hoofd toch.
Deze diss zal onze newbie niet te boven komen denk ik.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee dan heb je echt een paar gaten in de kop.
Maar ja, niet strafbaar he.
Als je hem al verorbert hebt niet.quote:
Wil je geloven dat ik enorme aandrang heb om te gaan schijten? Ik denk dat ik maar even ga op mijn vers gepoetste toiletpot.quote:
Toevallig is mijn toiletpot ook vanochtend schoongemaakt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wil je geloven dat ik enorme aandrang heb om te gaan schijten? Ik denk dat ik maar even ga op mijn vers gepoetste toiletpot.
Cola-lightgenot. Drink het alleen praktisch nooit vanwege de aspartaam.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wacht nog op het afkraken van mijn lunch.
Ik vind het een voedzame maaltijd. Ik zou persoonlijk een andere pizza hebben gekozen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wacht nog op het afkraken van mijn lunch.
Ik moet dat vandaag nog doen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toevallig is mijn toiletpot ook vanochtend schoongemaakt.
Ik heb het net zelf gedaan. Ik maak graag schoon. Word daar rustig van.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toevallig is mijn toiletpot ook vanochtend schoongemaakt.
Wat voor pizza.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind het een voedzame maaltijd. Ik zou persoonlijk een andere pizza hebben gekozen.
Ik maak niet schoon, maar ik ruim wel veel op.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb het net zelf gedaan. Ik maak graag schoon. Word daar rustig van.
Voor de mensen die wel eens bij Domino's bestellen: de nieuwe pizza prosciutto is wel geniaal.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat voor pizza.
Ik eet eigenlijk altijd pizza quatro formaggi, of eentje met veel groenten.
Ik maak meestal schoon, mijn vriendin doet meestal de was. Allebei koken we, maar zij doet meestal ontbijt klaarmaken. Ik lig graag wat langer in bed.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik maak niet schoon, maar ik ruim wel veel op.
Diavolo is wel genot, Napolitano ook.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat voor pizza.
Ik eet eigenlijk altijd pizza quatro formaggi, of eentje met veel groenten.
Ik eet zelden tot nooit vlees op m'n pizza.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Diavolo is wel genot, Napolitano ook.
Ik bijna altijd.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik eet zelden tot nooit vlees op m'n pizza.
Wij koken allebei 2 keer in de week gemiddeld.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik maak meestal schoon, mijn vriendin doet meestal de was. Allebei koken we, maar zij doet meestal ontbijt klaarmaken. Ik lig graag wat langer in bed.
Ik eet sowieso geloof ik weinig vlees vergeleken met veel gewaardeerde SC users hier.quote:
En bedankt Jo!quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:51 schreef Jojoortje het volgende:
Hoi Kapi en Inso. Eindelijk komt er wat niveau binnen.
2 ons per dag. Valt me meequote:Op vrijdag 4 november 2016 14:51 schreef Insomnia_ het volgende:
75kg vlees gemiddeld in Nederland.
Ligt het aan mij of is dat behoorlijk veel.
Dat is een gemiddelde man per jaar. Valt mee.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:51 schreef Insomnia_ het volgende:
75kg vlees gemiddeld in Nederland.
Ligt het aan mij of is dat behoorlijk veel.
hoeveel is een "gemiddeld" stuk vlees wat mensen over het algemeen halenquote:
2 onsquote:Op vrijdag 4 november 2016 14:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoeveel is een "gemiddeld" stuk vlees wat mensen over het algemeen halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |