Het gaat mij om de gamebeleving en dan gaat het er mij niet zo zeer om hoe dat er grafisch uit ziet.quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:27 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een graphics hoer en toon link oog aids vinden. Ik vind bijvoorbeeld de hele windwaker stijl gewoon ruk. Was gewoon een grote afknapper. Te kiddy. Breath of the Wild gaat gewoon de goede kant. Dat is dan wel weer fijn. Of het nu 720/1080p is boeit mij dus ook niet echt maar het kiddy stijltje was gewoon om te kotsen.
Ik ben Don Pietro fan.quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Het verhaal is in het algemeen iets minder sterk, maar wordt wel goedgemaakt door de laatste paar afleveringen.
Ik zag dat er nog minimaal 2 seizoenen komen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja ik moet nog 3,5 afleveringen kijken
*middagquote:Op vrijdag 4 november 2016 12:30 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Redelijk geslapen. Wel duf.
Ik ben sinds zijn metamorfose in S01 volledig Gennaro fan. Wat een goede acteur trouwens. Al doet in S02 Ciro niet voor hem onder qua acting skills.quote:
Ik vond die alliantie een beetje irritantquote:Op vrijdag 4 november 2016 12:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben sinds zijn metamorfose in S01 volledig Gennaro fan. Wat een goede acteur trouwens. Al doet in S02 Ciro niet voor hem onder qua acting skills.
Ja, maar ik snapte wel waarom het nodig was. Plotwise dan.quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vond die alliantie een beetje irritant
Ik irriteerde me aan de lelijkheid van de vriendin van die Prince. Volledig ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vond die alliantie een beetje irritant
Zou d'r doenquote:Op vrijdag 4 november 2016 12:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik irriteerde me aan de lelijkheid van de vriendin van die Prince. Volledig ongeloofwaardig.
Lekker ontbijten.quote:
Espressootje er bij en gaan.quote:
Tradidionele blackiequote:
Pas daar mee op hè Tong. Blackie is niet echt een netjes woord en voor je het weet sta je te boek als racist. Ik voel me overigens niet direct aangevallen door deze opmerking.quote:
Ha ha ha nu je het zegt. Serieus als Giel dit op de radio zegt krtijgt ie DENK op zijn Nekquote:Op vrijdag 4 november 2016 12:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pas daar mee op hè Tong. Blackie is niet echt een netjes woord en voor je het weet sta je te boek als racist. Ik voel me overigens niet direct aangevallen door deze opmerking.
Zeldzame uitglijder.quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik irriteerde me aan de lelijkheid van de vriendin van die Prince. Volledig ongeloofwaardig.
Kan zijn dat hij er gewoon uitslag van kreeg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |