SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.![]()
Photobucket heeft issues..quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:36 schreef onlogisch het volgende:
Het bier & tieten plaatje in de OP doet het niet.
Ga je deze post nog afmaken?quote:Op vrijdag 4 november 2016 11:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Kinderen in de trein zouden verbo..
quote:Op vrijdag 4 november 2016 11:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Kinderen in de trein zouden verbo..
Moeder van een kind heeft zijn telefoon afgepakt.quote:
Een bus pringels zeker? Dikzak.quote:Op vrijdag 4 november 2016 11:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga even sprinten naar een bus. Groetjes.
Sayin' no homo does not make you no homo.quote:Op vrijdag 4 november 2016 11:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hey kerel, heb in 2 dagen S02 erdoor gejaagd. Gennaro(no homo)
As spoken by a true homo.quote:Op vrijdag 4 november 2016 11:27 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Sayin' no homo does not make you no homo.
quote:Op vrijdag 4 november 2016 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een bus vol bierdrinkende Joegoslaven.
SO close.quote:
Nee, vreemd genoeg niet. Maar het is een beetje net als mijn VBL toto. NET NIET.quote:Op vrijdag 4 november 2016 11:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ha. Jij dacht wel even dat ik je 1-2-3 gelijk gaf.
Link?quote:Op vrijdag 4 november 2016 11:15 schreef Typisch het volgende:
Op de valreep nog even een je moeder grap gemaakt in POL.
Mijn dag kan al niet meer stuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben bijna op bestemming.quote:Op vrijdag 4 november 2016 11:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gelukkig, hij heeft 'm nog gehaald.
quote:Op vrijdag 4 november 2016 11:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Link?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste link die nintendo ooit gemaakt heeft.
quote:Op vrijdag 4 november 2016 11:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Link?POL / Amerikaanse verkiezingen 2016 #135 Make NH great againSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lange_Langs en Scrummie hebben zich al positief uitgelaten over deze goede toepassing van de moedergrap.![]()
8/10quote:Op vrijdag 4 november 2016 11:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
POL / Amerikaanse verkiezingen 2016 #135 Make NH great again
Lange_Langs en Scrummie hebben zich al positief uitgelaten over deze goede toepassing van de moedergrap.
Gap, je gaat toch niet de bus pakken van HS naar de Haagse Hogeschool..? Dat kan volgens mij niet eens..quote:
Misschien heeft je moeder het gewoon even druk.quote:Op vrijdag 4 november 2016 11:43 schreef Typisch het volgende:
Ik heb om 12 uur een afspraak, maar de persoon heeft nog niet gereageerd op mijn belletjes en appjes.
-5/10quote:Op vrijdag 4 november 2016 11:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Misschien heeft je moeder het gewoon even druk.
twitter:Tim_Wiese twitterde op maandag 06-06-2016 om 17:45:44Jetzt auch bei Twitter #breitwienie https://t.co/eScvXye2Qe reageer retweet
quote:Op vrijdag 4 november 2016 11:40 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]Uh, nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste link die nintendo ooit gemaakt heeft.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Tim_Wiese twitterde op maandag 06-06-2016 om 17:45:44Jetzt auch bei Twitter #breitwienie https://t.co/eScvXye2Qe reageer retweet
En dan zijn er mensen die commentaar hebben over mijn niveau van humor.quote:Op vrijdag 4 november 2016 11:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Misschien heeft je moeder het gewoon even druk.
Topseizoenquote:Op vrijdag 4 november 2016 11:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Qua uiterlijk gewoon ja. Tuurlijk, pixel links zijn nostalgie en de OoT en MM zijn ook gewoon goed. Echter is deze gewoon net wat realistischer. Die van Sky Ward sword vond ik maar niks. Over Toon Link zwijg ik gewoon. Pure oog aids is datquote:
Ik las gisteren wat reviews en die gaven aan dat het niet zo sterk was als SE01. Deel jij die mening?quote:
Ik zeg Marvin Zeegelaar.quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik las gisteren wat reviews en die gaven aan dat het niet zo sterk was als SE01. Deel jij die mening?
A Link To The Past, was op dat moment revolutionair. Daarnaast ben ik nooit een grapichshoer geweest.quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:15 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Qua uiterlijk gewoon ja. Tuurlijk, pixel links zijn nostalgie en de OoT en MM zijn ook gewoon goed. Echter is deze gewoon net wat realistischer. Die van Sky Ward sword vond ik maar niks. Over Toon Link zwijg ik gewoon. Pure oog aids is dat
Het verhaal is in het algemeen iets minder sterk, maar wordt wel goedgemaakt door de laatste paar afleveringen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik las gisteren wat reviews en die gaven aan dat het niet zo sterk was als SE01. Deel jij die mening?
Er is een verschil tussen een graphics hoer en toon link oog aids vinden. Ik vind bijvoorbeeld de hele windwaker stijl gewoon ruk. Was gewoon een grote afknapper. Te kiddy. Breath of the Wild gaat gewoon de goede kant. Dat is dan wel weer fijn. Of het nu 720/1080p is boeit mij dus ook niet echt maar het kiddy stijltje was gewoon om te kotsen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
A Link To The Past, was op dat moment revolutionair. Daarnaast ben ik nooit een grapichshoer geweest.
owee als je spoiltquote:Op vrijdag 4 november 2016 11:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vond het gemakquote:Op vrijdag 4 november 2016 12:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Het verhaal is in het algemeen iets minder sterk, maar wordt wel goedgemaakt door de laatste paar afleveringen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet echt geloofwaardig. Verder inderdaad wel een topseizoen.BFF met GGMM
Het gaat mij om de gamebeleving en dan gaat het er mij niet zo zeer om hoe dat er grafisch uit ziet.quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:27 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een graphics hoer en toon link oog aids vinden. Ik vind bijvoorbeeld de hele windwaker stijl gewoon ruk. Was gewoon een grote afknapper. Te kiddy. Breath of the Wild gaat gewoon de goede kant. Dat is dan wel weer fijn. Of het nu 720/1080p is boeit mij dus ook niet echt maar het kiddy stijltje was gewoon om te kotsen.
Ik ben Don Pietro fan.quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Het verhaal is in het algemeen iets minder sterk, maar wordt wel goedgemaakt door de laatste paar afleveringen.
Ik zag dat er nog minimaal 2 seizoenen komen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja ik moet nog 3,5 afleveringen kijken
*middagquote:Op vrijdag 4 november 2016 12:30 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Redelijk geslapen. Wel duf.
Ik ben sinds zijn metamorfose in S01 volledig Gennaro fan. Wat een goede acteur trouwens. Al doet in S02 Ciro niet voor hem onder qua acting skills.quote:
Ik vond die alliantie een beetje irritantquote:Op vrijdag 4 november 2016 12:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben sinds zijn metamorfose in S01 volledig Gennaro fan. Wat een goede acteur trouwens. Al doet in S02 Ciro niet voor hem onder qua acting skills.
Ja, maar ik snapte wel waarom het nodig was. Plotwise dan.quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vond die alliantie een beetje irritant
Ik irriteerde me aan de lelijkheid van de vriendin van die Prince. Volledig ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vond die alliantie een beetje irritant
Zou d'r doenquote:Op vrijdag 4 november 2016 12:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik irriteerde me aan de lelijkheid van de vriendin van die Prince. Volledig ongeloofwaardig.
Lekker ontbijten.quote:
Espressootje er bij en gaan.quote:
Tradidionele blackiequote:
Pas daar mee op hè Tong. Blackie is niet echt een netjes woord en voor je het weet sta je te boek als racist. Ik voel me overigens niet direct aangevallen door deze opmerking.quote:
Ha ha ha nu je het zegt. Serieus als Giel dit op de radio zegt krtijgt ie DENK op zijn Nekquote:Op vrijdag 4 november 2016 12:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pas daar mee op hè Tong. Blackie is niet echt een netjes woord en voor je het weet sta je te boek als racist. Ik voel me overigens niet direct aangevallen door deze opmerking.
Zeldzame uitglijder.quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik irriteerde me aan de lelijkheid van de vriendin van die Prince. Volledig ongeloofwaardig.
Kan zijn dat hij er gewoon uitslag van kreeg.quote:
Nee ha ha ha. Die is via Betuwe zorg. 10 uur per maand. Voor 20 euro.quote:
Dat is positieve discriminatie. Een zwarte die duurder is. Maak je niet vaak mee! Zullen wel wat extra diensten bij hebben gezeten toch.quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee ha ha ha. Die is via Betuwe zorg. 10 uur per maand. Voor 20 euro.
Zwart was 4 uur per maand voor 40 euro. Reken uit je winst.
Maar dan moet je er wel achteraangaan en er recht op hebben.
Een zwartwerkster en het enige zwarte aan haar was haar haar.quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is positieve discriminatie. Een zwarte die duurder is. Maak je niet vaak mee! Zullen wel wat extra diensten bij hebben gezeten toch.
quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:36 schreef Doublepain het volgende:
Dit lijkt me typische Onlogisch muziek
quote:
morguhquote:Op vrijdag 4 november 2016 12:30 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Redelijk geslapen. Wel duf.
Hier word ik 's ochtend mee wakker. Gelijk knallen met klassiekers.quote:
quote:
K A N J E R M U Z I E Kquote:
En een kutkop.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben gezegend met een extreem gevarieerde muziek smaak.
8/10quote:
Laten we de sneue GGMM maar negeren. Ook in andere topics weet hij geen goed niveau te etaleren.quote:
Ik verwacht een grap met:quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we de sneue GGMM maar negeren. Ook in andere topics weet hij geen goed niveau te etaleren.
GGMM etaleert zelf z'n moeder.. Met een neonbuis erboven..quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:37 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik verwacht een grap met:
1. Je moeder
2. Etaleren.
3. GGMM
Dat kan beter.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:38 schreef n1ek- het volgende:
[..]
GGMM etaleert zelf z'n moeder.. Met een neonbuis erboven..
Haha zoekt hij steun bij onlogisch.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we de sneue GGMM maar negeren. Ook in andere topics weet hij geen goed niveau te etaleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |