Ik niet.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:22 schreef Amarantha het volgende:
Zou het achteraf wel kut vinden om te horen dat klasgenoten heel veel plezier hadden bij dat uitje enz.
Nope, totaal niet.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet zo'n gevoel van "ik heb iets gemist"?
Gewoon doenquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:23 schreef Crip het volgende:
Even tussendoor heb je bij starbucks NL ook pumpkin spice latte?
Ik wil cosy instagram foto maken voor de likes.
dacht dat je alles had zitten in delta lloyd?quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:23 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Zit zelf aan deutsche bank long te denken, zal toch niet veel lager gaan
maar ik wil in die basic bitch mood komenquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:24 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Gewoon doen
Hebben ze toch niet door
Gezellig dan komt Girly vast ook weer langs.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:21 schreef Rozevla het volgende:
Zullen we het zometeen nog even over religie en zwarte piet hebben ?
Kannie wachtenquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gezellig dan komt Girly vast ook weer langs.
nohh ablaquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:24 schreef Chloroform het volgende:
Nee maar ff serieus, als ik mentaal uitgedaagd zou zijn, zou ik ook niet met zo'n tripje mee durven gaan
Beter nu, je gaat lachenquote:
Wie?quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gezellig dan komt Girly vast ook weer langs.
Ik vond het vaak wel leuk. Ik vond het sowieso 10x beter dan in een klaslokaal zitten.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik vond die tripjes met school ook altijd verschrikkelijk, zou ook niet meegaan
Kut kan niet, ben spel aan het installeren met een irritant muziekje tijdens de installatie.quote:
Jawel, was leuk.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik vond die tripjes met school ook altijd verschrikkelijk, zou ook niet meegaan
Ik ookquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond het vaak wel leuk. Ik vond het sowieso 10x beter dan in een klaslokaal zitten.
die tripjes waren doorgaans altijd tijdens vakantiequote:Op zondag 23 oktober 2016 19:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond het vaak wel leuk. Ik vond het sowieso 10x beter dan in een klaslokaal zitten.
De slag om de ardennen was ook mooiquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Excursie survival in de Ardennen was wel het mooiste.
Oja, six flags dagjes enzoquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:26 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jawel, was leuk.
Allemaal zo onder de stoel verstoppen en dat je ouders dan stonden te wachten en dan reageerden van " WHAT DE FUCK LELAAR WAAR IS ROZEVLA JULLIE ZIJN DE KINDEREN VERGETEN!!!! "
En dan "plop"
Verrassing, we zaten verstopt
Mooie tijden, zeker.
Zeker, maar daar was ik niet live bij.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:28 schreef Rozevla het volgende:
[..]
De slag om de ardennen was ook mooi
Oh tijdens middelbare had ik nooit iets van langer dan een dag. Behalve een kamp in de onderbouw.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die tripjes waren doorgaans altijd tijdens vakantie
weekje ardennen
op de fiets naar westerbork naar dat kamp
meh
lekker puzzelenquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Excursie survival in de Ardennen was wel het mooiste.
ja samequote:Op zondag 23 oktober 2016 19:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die tripjes waren doorgaans altijd tijdens vakantie
weekje ardennen
op de fiets naar westerbork naar dat kamp
meh
ardennen was ook eerste jaar hbo dat introductiekamp ofzoquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh tijdens middelbare had ik nooit iets van langer dan een dag. Behalve een kamp in de onderbouw.
six flags? ben je zo oudquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oja, six flags dagjes enzo
Klopt.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oja, six flags dagjes enzo
Ik ook !!quote:
Oh had ik niet. Ben wel 2x naar Berlijn geweest. Eerste keer met twee projectgroepjes en laatste keer met hele opleiding. Beide keren waren tof.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ardennen was ook eerste jaar hbo dat introductiekamp ofzo
Boefjequote:Op zondag 23 oktober 2016 19:30 schreef KREEFTx het volgende:
Was naar huis gestuurd in de 2e omdat we een joint hadden gerookt
Ik draai helemaal door van dat verschrikkelijke klote gevoel als m'n voet slaapt, net zoals te lang op de pot zitten en je benen slapen dan.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heb je weleens dat je linkervoet slaapt en je hem neit wakker wilt maken?
Eh okéquote:
ja nou ik maak hem dan ook gewoon niet wakker hoor zo ben ik. en iedereen moet dan ook zachtjes doen. soms pak ik ook een dekentje voor mijn voet kan ie lekker kroelenquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:31 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik draai helemaal door van dat verschrikkelijke klote gevoel als m'n voet slaapt, net zoals te lang op de pot zitten en je benen slapen dan.
Berlijn is sowieso wel mooie stadquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh had ik niet. Ben wel 2x naar Berlijn geweest. Eerste keer met twee projectgroepjes en laatste keer met hele opleiding. Beide keren waren tof.
wat nouquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat heb jij vast nog nooit gehoord.
Ja met een steen of een stok als ze in m'n tuin zou staanquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
rare voeten en lelijk schoeisel maar zou raken
Berlijn is wel tof ja. Moet er eigenlijk weer eens heen. Erg lang geleden.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Berlijn is sowieso wel mooie stad
Maar dag Amsterdam enzo vond ik ook altijd maar zózó
"Moet"quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Berlijn is wel tof ja. Moet er eigenlijk weer eens heen. Erg lang geleden.
Dudequote:Op zondag 23 oktober 2016 19:35 schreef Rozevla het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)2a&previousPage=home
Dit gaat zoiezo gekocht worden door een persoon met een twisted fucked up mind !!!
iel inderdaadquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:35 schreef Rozevla het volgende:
Dit gaat zoiezo gekocht worden door een persoon met een twisted fucked up mind !!!
quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
rare voeten en lelijk schoeisel maar zou raken
Nogal.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:36 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Vage shit he, dat het op marktplaats staat
Haha ik scrolde nog naar boven om te kijken wat je nou bedoeldequote:
quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:37 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Haha ik scrolde nog naar boven om te kijken wat je nou bedoelde
omfg .......
Dit zegt allesquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:35 schreef Rozevla het volgende:
quote:Miriam Kewy heeft een open mondje met een tong
Nee, was thuis vandaagquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Drukke dag gehad in Utrecht?
Ik ga morgen weerquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah oke, ik zit er volgende week.
Morgen laatste dag.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
is het nog niet afgelopen?
Voetbalquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik overweeg echt mijn voetbalabonnementen op te zeggen. Fox etc.
Wekelijks dezelfde treurige vertoningen.
Gewoon Ziggo, is voldoende. PL en PD beste competitiesquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja, heb ik ook.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon Ziggo, is voldoende. PL en PD beste competities
Joh, buiten de Premier League heb je niks anders nodig.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik geniet vooral van de Bundesliga eigenlijk.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Joh, buiten de Premier League heb je niks anders nodig.
meh saaie competitie, het is de mindere versie van de Premier League. Maar ja, ik kijk ook liever Duits dan Spaans, dat is helemaal saai.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik geniet vooral van de Bundesliga eigenlijk.
quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
meh saaie competitie, het is de mindere versie van de Premier League. Maar ja, ik kijk ook liever Duits dan Spaans, dat is helemaal saai.
Spaans voetbal kent maar 3 leuke potjesquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
meh saaie competitie, het is de mindere versie van de Premier League. Maar ja, ik kijk ook liever Duits dan Spaans, dat is helemaal saai.
en vice versaquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Spaans voetbal kent maar 3 leuke potjes
bar-rea
rea-atl
bar-atl
Prima, wel even je best doen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heerenveen - Arsenal next year
Mag Dortmund zich wel flink gaan verbeterenquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Frass, volgende week Dortmund - Schalke
tweede plek en kijk hem eens blij zijnquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
hoe prachtig is dit
Bquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
hoe prachtig is dit
en blij voor je.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
hoe prachtig is dit
Ja, nogal.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mag Dortmund zich wel flink gaan verbeteren
Ja en dan? Ik ga toch geen competitie volgen die vaak tegelijk met de Premier League loopt, sowieso heb je niets aan een paar potjes, als de competitie zelf gewoon een lachertje is.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jullie kijken echt te weinig spaans voetbal
Sevilla, Las Palmas, Villarreal, Celta
als het zover komt koop ik kaarten voor onsquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Prima, wel even je best doen.
Echt alleen Nederlandse vrouwen vallen daar over.quote:
stand zegt geen reet, maar de schade is beperkt gebleven. mijn punt was dat het dicht bij elkaar ligt, 5 clubs met max een punt verschil, dat is gewoon uniek.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
tweede plek en kijk hem eens blij zijn
Ik vind het vooral leuk dat die graf Mourinho het daar ook niet op de rit krijgt bij United.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
stand zegt geen reet, maar de schade is beperkt gebleven. mijn punt was dat het dicht bij elkaar ligt, 5 clubs met max een punt verschil, dat is gewoon uniek.
überhaupt buitenland voetbal volgenquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja en dan? Ik ga toch geen competitie volgen die vaak tegelijk met de Premier League loopt, sowieso heb je niets aan een paar potjes, als de competitie zelf gewoon een lachertje is.
iedere man met beetje klasse twijfelt daaraanquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Echt alleen Nederlandse vrouwen vallen daar over.![]()
Voor zover je dat vrouwen kunt noemen dan.
ja heerlijk dat hij nu 6 punten achterstand heeft bij 3 clubs en 5 punten bij 2.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het vooral leuk dat die graf Mourinho het daar ook niet op de rit krijgt bij United.
Nepsupporters zijn dat, oh want ik woon hier dus dan moet ik dat.. bullshitquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
überhaupt buitenland voetbal volgen
Support je local
Gewoon ff dik klop ook bij Chelsea vandaagquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja heerlijk dat hij nu 6 punten achterstand heeft bij 3 clubs en 5 punten bij 2.
zou je 'm doen?quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:59 schreef Neverknown het volgende:
Hoelang is braddie eigenlijk?
afgaande op deze vid schat ik rond de 1,75m
vind wel geil hoe hij zo met zijn hoofd schudquote:
Spaanse competitie een lachertje noemen, dan snap je er niet echt veel van sorryquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja en dan? Ik ga toch geen competitie volgen die vaak tegelijk met de Premier League loopt, sowieso heb je niets aan een paar potjes, als de competitie zelf gewoon een lachertje is.
Oh oke. Succes met die saaie schaakpotten.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Spaanse competitie een lachertje noemen, dan snap je er niet echt veel van sorry
Kun jij niet weten als fag.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iedere man met beetje klasse twijfelt daaraan
kapotsaai ja, alleen atletico madrid laat nog weleens wat leuks zien. ook real madrid is saaiquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik heb nog nooit genoten van het spel van Barcelona
een fag heeft vaak meer gevoel voor kleding dan jij met je touwtjebril en whatever je draagt dat matcht bij zo'n hoofdquote:
Tactisch is het gewoon allersterkste competitie, daar kunnen ze heel wat van leren in PLquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh oke. Succes met die saaie schaakpotten.
real is echt een verschrikking, dat stadion ook. Allemaal pretentieus gedoe zonder sfeerquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kapotsaai ja, alleen atletico madrid laat nog weleens wat leuks zien. ook real madrid is saai
Voor fagkleding wellicht. Je zult er wel verstand van hebben.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een fag heeft vaak meer gevoel voor kleding dan jij met je touwtjebril en whatever je draagt dat matcht bij zo'n hoofd
Tactisch en vooral technisch, neemt niet weg dat het gewoon saaie potten zijn. Bij voetbal hoort gewoon emotie, strijd en lef. niet dat laffe getik en wachten totdat er een gaatje valt. Dat kan je tactisch superieur noemen, maar doe mij maar wat meer risico en wat meer op intuïtie, daar krijg je veel leukere potjes van.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tactisch is het gewoon allersterkste competitie, daar kunnen ze heel wat van leren in PL
Haten op cristianoquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Real Madrid
Altijd al een hekel aan die club gehad.
Publiek valt tegen in Spanje, dat is zeker zo. Maar daar zie je niet zoveel van op TVquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tactisch en vooral technisch, neemt niet weg dat het gewoon saaie potten zijn. Bij voetbal hoort gewoon emotie, strijd en lef. niet dat laffe getik en wachten totdat er een gaatje valt. Dat kan je tactisch superieur noemen, maar doe mij maar wat meer risico en wat meer op intuïtie, daar krijg je veel leukere potjes van.
Suarez was in de PL ook een veel grotere baas voor het oog.
En dan dat publiek.. zo kapot saai, soort theater kijken ze daar.
je haat op zn teamquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik haat op Ronaldo?
Oh jawel, de beleving van een PD pot is gewoon totaal anders dan een PL pot. Daar merk je zeker wel wat van als je de wedstrijd kijkt.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Publiek valt tegen in Spanje, dat is zeker zo. Maar daar zie je niet zoveel van op TV
snap wel dat als je enkel omgaat met uitgebuite aziaten die precies vertellen wat je wil horen, je een touwtjebril kunt verdedigenquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Voor fagkleding wellicht. Je zult er wel verstand van hebben.
Qua beleving staat de Bundesliga ver bovenaan bij mij.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh jawel, de beleving van een PD pot is gewoon totaal anders dan een PL pot. Daar merk je zeker wel wat van als je de wedstrijd kijkt.
Klopt het dat er een spanning tussen ons was vannachtquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh jawel, de beleving van een PD pot is gewoon totaal anders dan een PL pot. Daar merk je zeker wel wat van als je de wedstrijd kijkt.
wat voor'n soort spanningquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:08 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Klopt het dat er een spanning tussen ons was vannacht
sensuele seksuele intensen spanningquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:08 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Klopt het dat er een spanning tussen ons was vannacht
Ja weet niet of je het weet maar er speelt ook een Pogba bij Sparta Rotterdamquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wie james? Nee ken ik niet het is games - niveau, doe maar in vblsc
Denken dat je een bril met een touwtje überhaubt hoeft te 'verdedigen'.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
snap wel dat als je enkel omgaat met uitgebuite aziaten die precies vertellen wat je wil horen, je een touwtjebril kunt verdedigen
Beetje
Haha ja he hij doet nu of hij van niets weetquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sensuele seksuele intensen spanning
Ik zag het ook
ja echt interessante speler om te volgenquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja weet niet of je het weet maar er speelt ook een Pogba bij Sparta Rotterdam
Leuk Facebook, leuk.quote:Goedenavond .....!
Morgen is regen voorspeld in Den Haag. Vergeet je paraplu niet!
Van mij mag je de kleren uitlaten Nielsquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Denken dat je een bril met een touwtje überhaubt hoeft te 'verdedigen'.Wat is het volgende dan? Dat je een witte Iphone moet hebben omdat je anders onvoldoende fagheid uitstraald? Kom aan. Ik heb m'n eigen stijl. Geen vrouw of fag die mij gaat vertellen hoe ik me dien te kleden.
Trouwens, volgens mij laat jij je kleden door je moeder.
het is idd te zien dat je dat nog nooit verteld isquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Denken dat je een bril met een touwtje überhaubt hoeft te 'verdedigen'.Wat is het volgende dan? Dat je een witte Iphone moet hebben omdat je anders onvoldoende fagheid uitstraald? Kom aan. Ik heb m'n eigen stijl. Geen vrouw of fag die mij gaat vertellen hoe ik me dien te kleden.
Trouwens, volgens mij laat jij je kleden door je moeder.
Gekotstquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:14 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Van mij mag je de kleren uitlaten Niels
kan ik beter online uitchecken of bij de balie?quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:14 schreef Kurovski het volgende:
Hey maar hzaw. Hou gewoon even je mond. Begint vervelend te worden.
Brr.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:14 schreef Neverknown het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan ik beter online uitchecken of bij de balie?
heb je fotoquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:16 schreef Chloroform het volgende:
Had zo'n kant en klare aardappelgratin gekocht en was echt lekker
quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:14 schreef Neverknown het volgende:
[..]
mmm moet je van houden denk ik:$quote:
Doe maar uitloggen ipv uitchecken. Kan gewoon hier op FOK!quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan ik beter online uitchecken of bij de balie?
Deed jij dat maarquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Doe maar uitloggen ipv uitchecken. Kan gewoon hier op FOK!
denk dat persoonlijk naar danny gaan sneller is. Online is echt tijdverspillingquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Doe maar uitloggen ipv uitchecken. Kan gewoon hier op FOK!
Slap weerwoord.quote:
Dito.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk dat persoonlijk naar danny gaan sneller is. Online is echt tijdverspilling
Nee dat personeel, als ze geld of cadeaubonnen in enveloppe zien halen ze et eruit.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou, van een kale kip valt toch niet te plukken?
bewijs?quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:21 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee dat personeel, als ze geld of cadeaubonnen in enveloppe zien halen ze et eruit.
Miss moet er ook een mentale keuring komen op zulke baantjes
hoe komt ze aan zo veel make up in gevangenisquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:59 schreef Amarantha het volgende:
Zo jong, zo verpest.
Ja Dr. PhilI know. Maar wou meer lezen/kijken over haar na die docu.
strikje waar omheenquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:04 schreef Crip het volgende:
zeer wil je jou naar mij shippen met een strikje x
Geheime bronnen. :$quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bewijs?
Jammer kun je nooit meer bij tnt aan de slag
Hey Kreeft112quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:23 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
hoe komt ze aan zo veel make up in gevangenis
Het is geen weerwoord, gewoon een opmerking richting jou waarbij het leuk zou zijn als je het serieus neemtquote:
Klanten genoeg.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:26 schreef Rozevla het volgende:
Ik wil echt iemand killen, met mijn bloten klauwen !!!
Volgens mij bestaat SC uit een groot aantal fattie's met een eetverslavingquote:
Jij bent echt niet goed in je hoofd hèquote:
haha ik zit hier met hamkas en chocolaatjes en fruitdrop duos te vreten en zo.quote:
Ik wist het al toen 'ie rolschaatsen masculiniteit toedichtte maar blij dat jij het nu ook ziet.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent echt niet goed in je hoofd hè
Duurde wel lang jaquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:31 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik wist het al toen 'ie rolschaatsen masculiniteit toedichtte maar blij dat jij het nu ook ziet.
Roep het al jaren hoorquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:31 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik wist het al toen 'ie rolschaatsen masculiniteit toedichtte maar blij dat jij het nu ook ziet.
waarom laat je hier niet dat mod toontje doorschemeren? je positie wordt wel een beetje ongeloofwaardig zo tbh.....quote:
wel beetje te geilen op die big tit engelse chickquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:34 schreef Chloroform het volgende:
Vind andre van duin in hhb echt cutie
Je bent zelf matigquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:34 schreef BozeHaas het volgende:
Tinder zit echt vol met matige chicks godverdomme
of je leert gewoon lekker kokenquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:31 schreef Neverknown het volgende:
[..]
haha ik zit hier met hamkas en chocolaatjes en fruitdrop duos te vreten en zo.
je moet op een zondag gwn nog ff snel naar de winkel gaan regret it or get it.
je moet elle girl propberen man, goede chicks daarquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:34 schreef BozeHaas het volgende:
Deze Pokemonkaart ken ik nietquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:34 schreef Kurovski het volgende:
Base complete. Dit was de laatste. Staan er nu allemaal in.
[ afbeelding ]
Wat doet Guido daarquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:34 schreef Chloroform het volgende:
Vind andre van duin in hhb echt cutie
ja leuk, maar ja in de avond heb je weer opnieuw honger. ben niet zon diner meisje.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ook leert gewoon lekker koken
Ja heb het er van de week af gegooidquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:34 schreef BozeHaas het volgende:
die laatste "taart"quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat doet Guido daar
Smerig dik en slecht
wat is datquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:35 schreef zeer het volgende:
[..]
je moet elle girl propberen man, goede chicks daar
Tinder is 30 gig lichter geworden dusquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja heb het er van de week af gegooid
het zag er echt niet uitquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb niet gekeken vorige week, maar geloof graag dat het walgelijk was
ja, dan maak je een fatsoenlijke kleine snack ipv dat je jezelf voor de gek blijft houden door te doen dat die suiker allemaal lekkerquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:35 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ja leuk, maar ja in de avond heb je weer opnieuw honger. ben niet zon diner meisje.
maar daar hebben ze geen chloroquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:36 schreef zeer het volgende:
[..]
soort fok forum maar dan met alleen maar (geile) vrouwen
Ik zorg altijd wel dat ik stokbrood oid in huis heb. Kaasje en/of worstje erbij. Snackt prima.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:35 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ja leuk, maar ja in de avond heb je weer opnieuw honger. ben niet zon diner meisje.
Oh stahp :$quote:
aha worstje.. volgende keer dus zorgen dat ik jou in huis hebquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik zorg altijd wel dat ik stokbrood oid in huis heb. Kaasje en/of worstje erbij. Snackt prima.
quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:39 schreef Neverknown het volgende:
[..]
aha worstje.. volgende keer dus zorgen dat ik jou in huis heb
Ben nu kaartje aan het schrijven. Wil je ook nog stroopwafels ofzoquote:
Zijn de mannen matig of allemaal topmodellen met goede foto's want de kkhoeren die ik wel like liken niet terugquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
aah wat lief, nee kaartje is genoegquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben nu kaartje aan het schrijven. Wil je ook nog stroopwafels ofzo
Heb je wel eens tinder date gehadquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
kaas braadworst en pilsquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik zorg altijd wel dat ik stokbrood oid in huis heb. Kaasje en/of worstje erbij. Snackt prima.
hoofdkantoor, thuis is tijdverspillingquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:40 schreef Oberkullie het volgende:
Ik wil inchecken op Facebook. Kan ik dat het beste thuis doen of op het Facebook hoofdkantoor denken jullie?
Of vies knap maar dan echt gladjes en onbetrouwbaar of het zijn sulletjes met een hele PowerPoint presentatie over zichzelf. Er zit niets tussenin.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:40 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zijn de mannen matig of allemaal topmodellen met goede foto's want de kkhoeren die ik wel like liken niet terug
stroopwafels zijn zo lekker he, accepteer en geef aan mijquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
aah wat lief, nee kaartje is genoeg
nee, de winkels liggen hier vol met Nederlandse producten dus zou oneerlijk zijnquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
stroopwafels zijn zo lekker he, accepteer en geef aan mij
Oh okéquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
aah wat lief, nee kaartje is genoeg
Die PowerPointpresentatie over jouzelf heb ik wel om gelachen eigenlijk.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:41 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Of vies knap maar dan echt gladjes en onbetrouwbaar of het zijn sulletjes met een hele PowerPoint presentatie over zichzelf. Er zit niets tussenin.
magquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh oké
Zal ik wat leuks knutselen anders
Ja omg wil ookquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fraisiertaart ziet er wel lekker uit
Aardbeien
Drankjes en dansjes in de stad!quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Standaard uiterlijk, zelfde soort foto's en ze zijn allemaal dol op reizen en wijn
Ik ben betrouwbaar en heb geen powerpoint presentatie over mezelfquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:41 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Of vies knap maar dan echt gladjes en onbetrouwbaar of het zijn sulletjes met een hele PowerPoint presentatie over zichzelf. Er zit niets tussenin.
Oké coolquote:
Dat kan niet.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:45 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik ben betrouwbaar en heb geen powerpoint presentatie over mezelf
Dan heb je gewoon nog geen geschikte match gehadquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:47 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Vind het echt raar om af te spreken via tinder
heb best veel matches maar vind het zo gênant
Te vermoeiend eh.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ahw zijn jullie verliefd?
zomer voor het laatst. Gedoe allemaalquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:48 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Te vermoeiend eh.
en geen interesse
Das een kloon van jongen die ik op app hebt. Hij fucked me altijd op voor de grap.quote:
ik zeg zelf ook gewoon nooit ietsquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:48 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon nog geen geschikte match gehad
weetje wat prof net in dm naar mij stuurde?quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:48 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon nog geen geschikte match gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |