quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:14 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Van mij mag je de kleren uitlaten Niels
mmm moet je van houden denk ik:$quote:
Doe maar uitloggen ipv uitchecken. Kan gewoon hier op FOK!quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan ik beter online uitchecken of bij de balie?
Deed jij dat maarquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Doe maar uitloggen ipv uitchecken. Kan gewoon hier op FOK!
denk dat persoonlijk naar danny gaan sneller is. Online is echt tijdverspillingquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Doe maar uitloggen ipv uitchecken. Kan gewoon hier op FOK!
Slap weerwoord.quote:
Dito.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk dat persoonlijk naar danny gaan sneller is. Online is echt tijdverspilling
Nee dat personeel, als ze geld of cadeaubonnen in enveloppe zien halen ze et eruit.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou, van een kale kip valt toch niet te plukken?
bewijs?quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:21 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee dat personeel, als ze geld of cadeaubonnen in enveloppe zien halen ze et eruit.
Miss moet er ook een mentale keuring komen op zulke baantjes
hoe komt ze aan zo veel make up in gevangenisquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:59 schreef Amarantha het volgende:
Zo jong, zo verpest.
Ja Dr. PhilI know. Maar wou meer lezen/kijken over haar na die docu.
strikje waar omheenquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:04 schreef Crip het volgende:
zeer wil je jou naar mij shippen met een strikje x
Geheime bronnen. :$quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bewijs?
Jammer kun je nooit meer bij tnt aan de slag
Hey Kreeft112quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:23 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
hoe komt ze aan zo veel make up in gevangenis
Het is geen weerwoord, gewoon een opmerking richting jou waarbij het leuk zou zijn als je het serieus neemtquote:
Klanten genoeg.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:26 schreef Rozevla het volgende:
Ik wil echt iemand killen, met mijn bloten klauwen !!!
Volgens mij bestaat SC uit een groot aantal fattie's met een eetverslavingquote:
Jij bent echt niet goed in je hoofd hèquote:
haha ik zit hier met hamkas en chocolaatjes en fruitdrop duos te vreten en zo.quote:
Ik wist het al toen 'ie rolschaatsen masculiniteit toedichtte maar blij dat jij het nu ook ziet.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent echt niet goed in je hoofd hè
Duurde wel lang jaquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:31 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik wist het al toen 'ie rolschaatsen masculiniteit toedichtte maar blij dat jij het nu ook ziet.
Roep het al jaren hoorquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:31 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik wist het al toen 'ie rolschaatsen masculiniteit toedichtte maar blij dat jij het nu ook ziet.
waarom laat je hier niet dat mod toontje doorschemeren? je positie wordt wel een beetje ongeloofwaardig zo tbh.....quote:
wel beetje te geilen op die big tit engelse chickquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:34 schreef Chloroform het volgende:
Vind andre van duin in hhb echt cutie
Je bent zelf matigquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:34 schreef BozeHaas het volgende:
Tinder zit echt vol met matige chicks godverdomme
of je leert gewoon lekker kokenquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:31 schreef Neverknown het volgende:
[..]
haha ik zit hier met hamkas en chocolaatjes en fruitdrop duos te vreten en zo.
je moet op een zondag gwn nog ff snel naar de winkel gaan regret it or get it.
je moet elle girl propberen man, goede chicks daarquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:34 schreef BozeHaas het volgende:
Deze Pokemonkaart ken ik nietquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:34 schreef Kurovski het volgende:
Base complete. Dit was de laatste. Staan er nu allemaal in.
[ afbeelding ]
Wat doet Guido daarquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:34 schreef Chloroform het volgende:
Vind andre van duin in hhb echt cutie
ja leuk, maar ja in de avond heb je weer opnieuw honger. ben niet zon diner meisje.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ook leert gewoon lekker koken
Ja heb het er van de week af gegooidquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:34 schreef BozeHaas het volgende:
die laatste "taart"quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat doet Guido daar
Smerig dik en slecht
wat is datquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:35 schreef zeer het volgende:
[..]
je moet elle girl propberen man, goede chicks daar
Tinder is 30 gig lichter geworden dusquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja heb het er van de week af gegooid
het zag er echt niet uitquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb niet gekeken vorige week, maar geloof graag dat het walgelijk was
ja, dan maak je een fatsoenlijke kleine snack ipv dat je jezelf voor de gek blijft houden door te doen dat die suiker allemaal lekkerquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:35 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ja leuk, maar ja in de avond heb je weer opnieuw honger. ben niet zon diner meisje.
maar daar hebben ze geen chloroquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:36 schreef zeer het volgende:
[..]
soort fok forum maar dan met alleen maar (geile) vrouwen
Ik zorg altijd wel dat ik stokbrood oid in huis heb. Kaasje en/of worstje erbij. Snackt prima.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:35 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ja leuk, maar ja in de avond heb je weer opnieuw honger. ben niet zon diner meisje.
Oh stahp :$quote:
aha worstje.. volgende keer dus zorgen dat ik jou in huis hebquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik zorg altijd wel dat ik stokbrood oid in huis heb. Kaasje en/of worstje erbij. Snackt prima.
quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:39 schreef Neverknown het volgende:
[..]
aha worstje.. volgende keer dus zorgen dat ik jou in huis heb
Ben nu kaartje aan het schrijven. Wil je ook nog stroopwafels ofzoquote:
Zijn de mannen matig of allemaal topmodellen met goede foto's want de kkhoeren die ik wel like liken niet terugquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
aah wat lief, nee kaartje is genoegquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben nu kaartje aan het schrijven. Wil je ook nog stroopwafels ofzo
Heb je wel eens tinder date gehadquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
kaas braadworst en pilsquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik zorg altijd wel dat ik stokbrood oid in huis heb. Kaasje en/of worstje erbij. Snackt prima.
hoofdkantoor, thuis is tijdverspillingquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:40 schreef Oberkullie het volgende:
Ik wil inchecken op Facebook. Kan ik dat het beste thuis doen of op het Facebook hoofdkantoor denken jullie?
Of vies knap maar dan echt gladjes en onbetrouwbaar of het zijn sulletjes met een hele PowerPoint presentatie over zichzelf. Er zit niets tussenin.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:40 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zijn de mannen matig of allemaal topmodellen met goede foto's want de kkhoeren die ik wel like liken niet terug
stroopwafels zijn zo lekker he, accepteer en geef aan mijquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
aah wat lief, nee kaartje is genoeg
nee, de winkels liggen hier vol met Nederlandse producten dus zou oneerlijk zijnquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
stroopwafels zijn zo lekker he, accepteer en geef aan mij
Oh okéquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
aah wat lief, nee kaartje is genoeg
Die PowerPointpresentatie over jouzelf heb ik wel om gelachen eigenlijk.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:41 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Of vies knap maar dan echt gladjes en onbetrouwbaar of het zijn sulletjes met een hele PowerPoint presentatie over zichzelf. Er zit niets tussenin.
magquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh oké
Zal ik wat leuks knutselen anders
Ja omg wil ookquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fraisiertaart ziet er wel lekker uit
Aardbeien
Drankjes en dansjes in de stad!quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Standaard uiterlijk, zelfde soort foto's en ze zijn allemaal dol op reizen en wijn
Ik ben betrouwbaar en heb geen powerpoint presentatie over mezelfquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:41 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Of vies knap maar dan echt gladjes en onbetrouwbaar of het zijn sulletjes met een hele PowerPoint presentatie over zichzelf. Er zit niets tussenin.
Oké coolquote:
Dat kan niet.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:45 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik ben betrouwbaar en heb geen powerpoint presentatie over mezelf
Dan heb je gewoon nog geen geschikte match gehadquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:47 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Vind het echt raar om af te spreken via tinder
heb best veel matches maar vind het zo gênant
Te vermoeiend eh.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ahw zijn jullie verliefd?
zomer voor het laatst. Gedoe allemaalquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:48 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Te vermoeiend eh.
en geen interesse
Das een kloon van jongen die ik op app hebt. Hij fucked me altijd op voor de grap.quote:
ik zeg zelf ook gewoon nooit ietsquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:48 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon nog geen geschikte match gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |