magquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh oké
Zal ik wat leuks knutselen anders
Ja omg wil ookquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fraisiertaart ziet er wel lekker uit
Aardbeien
Drankjes en dansjes in de stad!quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Standaard uiterlijk, zelfde soort foto's en ze zijn allemaal dol op reizen en wijn
Ik ben betrouwbaar en heb geen powerpoint presentatie over mezelfquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:41 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Of vies knap maar dan echt gladjes en onbetrouwbaar of het zijn sulletjes met een hele PowerPoint presentatie over zichzelf. Er zit niets tussenin.
Oké coolquote:
Dat kan niet.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:45 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik ben betrouwbaar en heb geen powerpoint presentatie over mezelf
Dan heb je gewoon nog geen geschikte match gehadquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:47 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Vind het echt raar om af te spreken via tinder
heb best veel matches maar vind het zo gênant
Te vermoeiend eh.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ahw zijn jullie verliefd?
zomer voor het laatst. Gedoe allemaalquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:48 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Te vermoeiend eh.
en geen interesse
Das een kloon van jongen die ik op app hebt. Hij fucked me altijd op voor de grap.quote:
ik zeg zelf ook gewoon nooit ietsquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:48 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon nog geen geschikte match gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |