maar daar hebben ze geen chloroquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:36 schreef zeer het volgende:
[..]
soort fok forum maar dan met alleen maar (geile) vrouwen
Ik zorg altijd wel dat ik stokbrood oid in huis heb. Kaasje en/of worstje erbij. Snackt prima.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:35 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ja leuk, maar ja in de avond heb je weer opnieuw honger. ben niet zon diner meisje.
Oh stahp :$quote:
aha worstje.. volgende keer dus zorgen dat ik jou in huis hebquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik zorg altijd wel dat ik stokbrood oid in huis heb. Kaasje en/of worstje erbij. Snackt prima.
quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:39 schreef Neverknown het volgende:
[..]
aha worstje.. volgende keer dus zorgen dat ik jou in huis heb
Ben nu kaartje aan het schrijven. Wil je ook nog stroopwafels ofzoquote:
Zijn de mannen matig of allemaal topmodellen met goede foto's want de kkhoeren die ik wel like liken niet terugquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja heb het er van de week af gegooid
aah wat lief, nee kaartje is genoegquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben nu kaartje aan het schrijven. Wil je ook nog stroopwafels ofzo
Heb je wel eens tinder date gehadquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja heb het er van de week af gegooid
kaas braadworst en pilsquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik zorg altijd wel dat ik stokbrood oid in huis heb. Kaasje en/of worstje erbij. Snackt prima.
hoofdkantoor, thuis is tijdverspillingquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:40 schreef Oberkullie het volgende:
Ik wil inchecken op Facebook. Kan ik dat het beste thuis doen of op het Facebook hoofdkantoor denken jullie?
Of vies knap maar dan echt gladjes en onbetrouwbaar of het zijn sulletjes met een hele PowerPoint presentatie over zichzelf. Er zit niets tussenin.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:40 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zijn de mannen matig of allemaal topmodellen met goede foto's want de kkhoeren die ik wel like liken niet terug
stroopwafels zijn zo lekker he, accepteer en geef aan mijquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
aah wat lief, nee kaartje is genoeg
nee, de winkels liggen hier vol met Nederlandse producten dus zou oneerlijk zijnquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
stroopwafels zijn zo lekker he, accepteer en geef aan mij
Oh okéquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
aah wat lief, nee kaartje is genoeg
Die PowerPointpresentatie over jouzelf heb ik wel om gelachen eigenlijk.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:41 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Of vies knap maar dan echt gladjes en onbetrouwbaar of het zijn sulletjes met een hele PowerPoint presentatie over zichzelf. Er zit niets tussenin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |