Ik wist het al toen 'ie rolschaatsen masculiniteit toedichtte maar blij dat jij het nu ook ziet.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent echt niet goed in je hoofd hè
Duurde wel lang jaquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:31 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik wist het al toen 'ie rolschaatsen masculiniteit toedichtte maar blij dat jij het nu ook ziet.
Roep het al jaren hoorquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:31 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik wist het al toen 'ie rolschaatsen masculiniteit toedichtte maar blij dat jij het nu ook ziet.
waarom laat je hier niet dat mod toontje doorschemeren? je positie wordt wel een beetje ongeloofwaardig zo tbh.....quote:
wel beetje te geilen op die big tit engelse chickquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:34 schreef Chloroform het volgende:
Vind andre van duin in hhb echt cutie
Je bent zelf matigquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:34 schreef BozeHaas het volgende:
Tinder zit echt vol met matige chicks godverdomme
of je leert gewoon lekker kokenquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:31 schreef Neverknown het volgende:
[..]
haha ik zit hier met hamkas en chocolaatjes en fruitdrop duos te vreten en zo.
je moet op een zondag gwn nog ff snel naar de winkel gaan regret it or get it.
je moet elle girl propberen man, goede chicks daarquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:34 schreef BozeHaas het volgende:
Deze Pokemonkaart ken ik nietquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:34 schreef Kurovski het volgende:
Base complete. Dit was de laatste. Staan er nu allemaal in.
[ afbeelding ]
Wat doet Guido daarquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:34 schreef Chloroform het volgende:
Vind andre van duin in hhb echt cutie
ja leuk, maar ja in de avond heb je weer opnieuw honger. ben niet zon diner meisje.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ook leert gewoon lekker koken
Ja heb het er van de week af gegooidquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:34 schreef BozeHaas het volgende:
die laatste "taart"quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat doet Guido daar
Smerig dik en slecht
wat is datquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:35 schreef zeer het volgende:
[..]
je moet elle girl propberen man, goede chicks daar
Tinder is 30 gig lichter geworden dusquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja heb het er van de week af gegooid
het zag er echt niet uitquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb niet gekeken vorige week, maar geloof graag dat het walgelijk was
ja, dan maak je een fatsoenlijke kleine snack ipv dat je jezelf voor de gek blijft houden door te doen dat die suiker allemaal lekkerquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:35 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ja leuk, maar ja in de avond heb je weer opnieuw honger. ben niet zon diner meisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |