quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:14 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Van mij mag je de kleren uitlaten Niels
mmm moet je van houden denk ik:$quote:
Doe maar uitloggen ipv uitchecken. Kan gewoon hier op FOK!quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan ik beter online uitchecken of bij de balie?
Deed jij dat maarquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Doe maar uitloggen ipv uitchecken. Kan gewoon hier op FOK!
denk dat persoonlijk naar danny gaan sneller is. Online is echt tijdverspillingquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Doe maar uitloggen ipv uitchecken. Kan gewoon hier op FOK!
Slap weerwoord.quote:
Dito.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk dat persoonlijk naar danny gaan sneller is. Online is echt tijdverspilling
Nee dat personeel, als ze geld of cadeaubonnen in enveloppe zien halen ze et eruit.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou, van een kale kip valt toch niet te plukken?
bewijs?quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:21 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee dat personeel, als ze geld of cadeaubonnen in enveloppe zien halen ze et eruit.
Miss moet er ook een mentale keuring komen op zulke baantjes
hoe komt ze aan zo veel make up in gevangenisquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:59 schreef Amarantha het volgende:
Zo jong, zo verpest.
Ja Dr. PhilI know. Maar wou meer lezen/kijken over haar na die docu.
strikje waar omheenquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:04 schreef Crip het volgende:
zeer wil je jou naar mij shippen met een strikje x
Geheime bronnen. :$quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bewijs?
Jammer kun je nooit meer bij tnt aan de slag
Hey Kreeft112quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:23 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
hoe komt ze aan zo veel make up in gevangenis
Het is geen weerwoord, gewoon een opmerking richting jou waarbij het leuk zou zijn als je het serieus neemtquote:
Klanten genoeg.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:26 schreef Rozevla het volgende:
Ik wil echt iemand killen, met mijn bloten klauwen !!!
Volgens mij bestaat SC uit een groot aantal fattie's met een eetverslavingquote:
Jij bent echt niet goed in je hoofd hèquote:
haha ik zit hier met hamkas en chocolaatjes en fruitdrop duos te vreten en zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |