wat voor'n soort spanningquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:08 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Klopt het dat er een spanning tussen ons was vannacht
sensuele seksuele intensen spanningquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:08 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Klopt het dat er een spanning tussen ons was vannacht
Ja weet niet of je het weet maar er speelt ook een Pogba bij Sparta Rotterdamquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wie james? Nee ken ik niet het is games - niveau, doe maar in vblsc
Denken dat je een bril met een touwtje überhaubt hoeft te 'verdedigen'.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
snap wel dat als je enkel omgaat met uitgebuite aziaten die precies vertellen wat je wil horen, je een touwtjebril kunt verdedigen
Beetje
Haha ja he hij doet nu of hij van niets weetquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sensuele seksuele intensen spanning
Ik zag het ook
ja echt interessante speler om te volgenquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja weet niet of je het weet maar er speelt ook een Pogba bij Sparta Rotterdam
Leuk Facebook, leuk.quote:Goedenavond .....!
Morgen is regen voorspeld in Den Haag. Vergeet je paraplu niet!
Van mij mag je de kleren uitlaten Nielsquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Denken dat je een bril met een touwtje überhaubt hoeft te 'verdedigen'.Wat is het volgende dan? Dat je een witte Iphone moet hebben omdat je anders onvoldoende fagheid uitstraald? Kom aan. Ik heb m'n eigen stijl. Geen vrouw of fag die mij gaat vertellen hoe ik me dien te kleden.
Trouwens, volgens mij laat jij je kleden door je moeder.
het is idd te zien dat je dat nog nooit verteld isquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Denken dat je een bril met een touwtje überhaubt hoeft te 'verdedigen'.Wat is het volgende dan? Dat je een witte Iphone moet hebben omdat je anders onvoldoende fagheid uitstraald? Kom aan. Ik heb m'n eigen stijl. Geen vrouw of fag die mij gaat vertellen hoe ik me dien te kleden.
Trouwens, volgens mij laat jij je kleden door je moeder.
Gekotstquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:14 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Van mij mag je de kleren uitlaten Niels
kan ik beter online uitchecken of bij de balie?quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:14 schreef Kurovski het volgende:
Hey maar hzaw. Hou gewoon even je mond. Begint vervelend te worden.
Brr.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:14 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Van mij mag je de kleren uitlaten Niels
quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan ik beter online uitchecken of bij de balie?
heb je fotoquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:16 schreef Chloroform het volgende:
Had zo'n kant en klare aardappelgratin gekocht en was echt lekker
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |