Ik niet.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:22 schreef Amarantha het volgende:
Zou het achteraf wel kut vinden om te horen dat klasgenoten heel veel plezier hadden bij dat uitje enz.
Nope, totaal niet.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet zo'n gevoel van "ik heb iets gemist"?
Gewoon doenquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:23 schreef Crip het volgende:
Even tussendoor heb je bij starbucks NL ook pumpkin spice latte?
Ik wil cosy instagram foto maken voor de likes.
dacht dat je alles had zitten in delta lloyd?quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:23 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Zit zelf aan deutsche bank long te denken, zal toch niet veel lager gaan
maar ik wil in die basic bitch mood komenquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:24 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Gewoon doen
Hebben ze toch niet door
Gezellig dan komt Girly vast ook weer langs.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:21 schreef Rozevla het volgende:
Zullen we het zometeen nog even over religie en zwarte piet hebben ?
Kannie wachtenquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gezellig dan komt Girly vast ook weer langs.
nohh ablaquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:24 schreef Chloroform het volgende:
Nee maar ff serieus, als ik mentaal uitgedaagd zou zijn, zou ik ook niet met zo'n tripje mee durven gaan
Beter nu, je gaat lachenquote:
Wie?quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gezellig dan komt Girly vast ook weer langs.
Ik vond het vaak wel leuk. Ik vond het sowieso 10x beter dan in een klaslokaal zitten.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik vond die tripjes met school ook altijd verschrikkelijk, zou ook niet meegaan
Kut kan niet, ben spel aan het installeren met een irritant muziekje tijdens de installatie.quote:
Jawel, was leuk.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik vond die tripjes met school ook altijd verschrikkelijk, zou ook niet meegaan
Ik ookquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond het vaak wel leuk. Ik vond het sowieso 10x beter dan in een klaslokaal zitten.
die tripjes waren doorgaans altijd tijdens vakantiequote:Op zondag 23 oktober 2016 19:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond het vaak wel leuk. Ik vond het sowieso 10x beter dan in een klaslokaal zitten.
De slag om de ardennen was ook mooiquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Excursie survival in de Ardennen was wel het mooiste.
Oja, six flags dagjes enzoquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:26 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jawel, was leuk.
Allemaal zo onder de stoel verstoppen en dat je ouders dan stonden te wachten en dan reageerden van " WHAT DE FUCK LELAAR WAAR IS ROZEVLA JULLIE ZIJN DE KINDEREN VERGETEN!!!! "
En dan "plop"
Verrassing, we zaten verstopt
Mooie tijden, zeker.
Zeker, maar daar was ik niet live bij.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:28 schreef Rozevla het volgende:
[..]
De slag om de ardennen was ook mooi
Oh tijdens middelbare had ik nooit iets van langer dan een dag. Behalve een kamp in de onderbouw.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die tripjes waren doorgaans altijd tijdens vakantie
weekje ardennen
op de fiets naar westerbork naar dat kamp
meh
lekker puzzelenquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Excursie survival in de Ardennen was wel het mooiste.
ja samequote:Op zondag 23 oktober 2016 19:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die tripjes waren doorgaans altijd tijdens vakantie
weekje ardennen
op de fiets naar westerbork naar dat kamp
meh
ardennen was ook eerste jaar hbo dat introductiekamp ofzoquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh tijdens middelbare had ik nooit iets van langer dan een dag. Behalve een kamp in de onderbouw.
six flags? ben je zo oudquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oja, six flags dagjes enzo
Klopt.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oja, six flags dagjes enzo
Ik ook !!quote:
Oh had ik niet. Ben wel 2x naar Berlijn geweest. Eerste keer met twee projectgroepjes en laatste keer met hele opleiding. Beide keren waren tof.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ardennen was ook eerste jaar hbo dat introductiekamp ofzo
Boefjequote:Op zondag 23 oktober 2016 19:30 schreef KREEFTx het volgende:
Was naar huis gestuurd in de 2e omdat we een joint hadden gerookt
Ik draai helemaal door van dat verschrikkelijke klote gevoel als m'n voet slaapt, net zoals te lang op de pot zitten en je benen slapen dan.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heb je weleens dat je linkervoet slaapt en je hem neit wakker wilt maken?
Eh okéquote:
ja nou ik maak hem dan ook gewoon niet wakker hoor zo ben ik. en iedereen moet dan ook zachtjes doen. soms pak ik ook een dekentje voor mijn voet kan ie lekker kroelenquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:31 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik draai helemaal door van dat verschrikkelijke klote gevoel als m'n voet slaapt, net zoals te lang op de pot zitten en je benen slapen dan.
Berlijn is sowieso wel mooie stadquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh had ik niet. Ben wel 2x naar Berlijn geweest. Eerste keer met twee projectgroepjes en laatste keer met hele opleiding. Beide keren waren tof.
wat nouquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat heb jij vast nog nooit gehoord.
Ja met een steen of een stok als ze in m'n tuin zou staanquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
rare voeten en lelijk schoeisel maar zou raken
Berlijn is wel tof ja. Moet er eigenlijk weer eens heen. Erg lang geleden.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Berlijn is sowieso wel mooie stad
Maar dag Amsterdam enzo vond ik ook altijd maar zózó
"Moet"quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Berlijn is wel tof ja. Moet er eigenlijk weer eens heen. Erg lang geleden.
Dudequote:Op zondag 23 oktober 2016 19:35 schreef Rozevla het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)2a&previousPage=home
Dit gaat zoiezo gekocht worden door een persoon met een twisted fucked up mind !!!
iel inderdaadquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:35 schreef Rozevla het volgende:
Dit gaat zoiezo gekocht worden door een persoon met een twisted fucked up mind !!!
quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
rare voeten en lelijk schoeisel maar zou raken
Nogal.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:36 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Vage shit he, dat het op marktplaats staat
Haha ik scrolde nog naar boven om te kijken wat je nou bedoeldequote:
quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:37 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Haha ik scrolde nog naar boven om te kijken wat je nou bedoelde
omfg .......
Dit zegt allesquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:35 schreef Rozevla het volgende:
quote:Miriam Kewy heeft een open mondje met een tong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |