Ik ook !!quote:
Oh had ik niet. Ben wel 2x naar Berlijn geweest. Eerste keer met twee projectgroepjes en laatste keer met hele opleiding. Beide keren waren tof.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ardennen was ook eerste jaar hbo dat introductiekamp ofzo
Boefjequote:Op zondag 23 oktober 2016 19:30 schreef KREEFTx het volgende:
Was naar huis gestuurd in de 2e omdat we een joint hadden gerookt
Ik draai helemaal door van dat verschrikkelijke klote gevoel als m'n voet slaapt, net zoals te lang op de pot zitten en je benen slapen dan.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heb je weleens dat je linkervoet slaapt en je hem neit wakker wilt maken?
Eh okéquote:
ja nou ik maak hem dan ook gewoon niet wakker hoor zo ben ik. en iedereen moet dan ook zachtjes doen. soms pak ik ook een dekentje voor mijn voet kan ie lekker kroelenquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:31 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik draai helemaal door van dat verschrikkelijke klote gevoel als m'n voet slaapt, net zoals te lang op de pot zitten en je benen slapen dan.
Berlijn is sowieso wel mooie stadquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh had ik niet. Ben wel 2x naar Berlijn geweest. Eerste keer met twee projectgroepjes en laatste keer met hele opleiding. Beide keren waren tof.
wat nouquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat heb jij vast nog nooit gehoord.
Ja met een steen of een stok als ze in m'n tuin zou staanquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
rare voeten en lelijk schoeisel maar zou raken
Berlijn is wel tof ja. Moet er eigenlijk weer eens heen. Erg lang geleden.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Berlijn is sowieso wel mooie stad
Maar dag Amsterdam enzo vond ik ook altijd maar zózó
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |