Je bent toch zo vrij in het maken van keuzes? Dan moet je ook accepteren dat sommigen het een domme keuze vinden en je daardoor uitlachen.quote:
Leven na de doodquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
WAAR GAAT HET OVER?
Geen zin om terug te lezen, sorry
Je hoeft niet defensief te doen hoor, geef je alleen advies. Ik was vroeger super shy en in mijzelf gekeerd dus praatte eigenlijk tegen niemand van mijn klasgenootjes enzo en dus wilde ik ook niet mee met zulke dingetjes. Was toen wel jong maar tog.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat kan me dus echt helemaal niets boeien
Geen zin om antwoord te geven, sorryquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
WAAR GAAT HET OVER?
Oefening baart kunst, ja. En nu?quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je dat soort situaties altijd gaat ontlopen dan leer je er ook niet mee omgaan.
hier krijg jij pas over 10 jaar mee te maken haagsquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
WAAR GAAT HET OVER?
Na schooltijd in elkaar slaan net buiten het schoolpleinquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:18 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als Fylax een leerling van jou is
Was ook niet direct naar jou bedoeld, sorry als dat zo overkwam.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Je hoeft niet defensief te doen hoor, geef je alleen advies. Ik was vroeger super shy en in mijzelf gekeerd dus praatte eigenlijk tegen niemand van mijn klasgenootjes enzo en dus wilde ik ook niet mee met zulke dingetjes. Was toen wel jong maar tog.
Godverdomme.....quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Na schooltijd in elkaar slaan net buiten het schoolplein
Oh, dan heb ik nog even.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:20 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
hier krijg jij pas over 10 jaar mee te maken haags
Geeftnie, zou het wel overwegen in de toekomst srs.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Was ook niet direct naar jou bedoeld, sorry als dat zo overkwam.
Stoer hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of hem trollen zoals die Duits leraar van Rundfunk.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Geeftnie, zou het wel overwegen in de toekomst srs.
Gvdquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat lijkt mij erg gezellig ja.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:21 schreef Rozevla het volgende:
Zullen we het zometeen nog even over religie en zwarte piet hebben ?
Ik wil ook zo'n molen voor op mn bureauquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Of hem trollen zoals die Duits leraar van Rundfunk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |