ja en als je mee was gegaan kon je zien dat het niet zo erg is allemaal. Nu ga je straks weer back e voel je je nog gaarder tussen hu nomdat ze allemaal gaan praten en lachen over hun tripquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik wilde helemaal niet een paar dagen bij hen op de lip zitten, vind het al erg genoeg dat ik vijf dagen in de week met hen in een klaslokaal zit.
Ik mijn kinderen ook.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
Als ik een zoon krijg ga ik hem dwingen om met dit soort dingen mee te gaan
Er zit een verschil tussen je mening geven en continu maar blijven zeiken en hameren.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:15 schreef Amarantha het volgende:
Je opende er vorig jaar een topic over..Ik weet niet hoor.
zeggen ze wel sorry?quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:15 schreef jamesdeen het volgende:
Mijn ouders schieten mij gewoon af als ik zo raar doe
Dat kan me dus echt helemaal niets boeienquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:16 schreef Crip het volgende:
[..]
ja en als je mee was gegaan kon je zien dat het niet zo erg is allemaal. Nu ga je straks weer back e voel je je nog gaarder tussen hu nomdat ze allemaal gaan praten en lachen over hun trip
Mweh weet niet, als het een onverplicht uitje is waardoor alleen nerdjes meegaan.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
Als ik een zoon krijg ga ik hem dwingen om met dit soort dingen mee te gaan
mietjequote:Op zondag 23 oktober 2016 19:12 schreef Rozevla het volgende:
Bijna een pak chocolade melk op, word lekker misselijk zo
Ik lach je alleen maar uit hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders janken omdat iemand anders iets (niet) doet dan wat in jouw straatje past.
Waar je je druk om maakt/mee bemoeit joh.!!
Als je dat soort situaties altijd gaat ontlopen dan leer je er ook niet mee omgaan.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
lekker kinderen forceren zich te mengen in situaties waar ze niet prettig bij voelen laat staan goed in gedijen
Oké, tof hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik lach je alleen maar uit hoor.
Maar als de hele klas bijv. naar Berlijn ofzo gaat?quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Mweh weet niet, als het een onverplicht uitje is waardoor alleen nerdjes meegaan.
Haha wow zo eerlijk.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik lach je alleen maar uit hoor.
Dan is het verplicht, dus kan hij er sws niet onderuit.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar als de hele klas bijv. naar Berlijn ofzo gaat?
Thank you.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:18 schreef Crip het volgende:
Je moet zelf weten Fylax, het had wel je angst en irritatie in de klas sterk kunnen verminderen. Maar als je geen zin hebt mot je zelf wete.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |