Kun jij niet weten als fag.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iedere man met beetje klasse twijfelt daaraan
kapotsaai ja, alleen atletico madrid laat nog weleens wat leuks zien. ook real madrid is saaiquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik heb nog nooit genoten van het spel van Barcelona
een fag heeft vaak meer gevoel voor kleding dan jij met je touwtjebril en whatever je draagt dat matcht bij zo'n hoofdquote:
Tactisch is het gewoon allersterkste competitie, daar kunnen ze heel wat van leren in PLquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh oke. Succes met die saaie schaakpotten.
real is echt een verschrikking, dat stadion ook. Allemaal pretentieus gedoe zonder sfeerquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kapotsaai ja, alleen atletico madrid laat nog weleens wat leuks zien. ook real madrid is saai
Voor fagkleding wellicht. Je zult er wel verstand van hebben.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een fag heeft vaak meer gevoel voor kleding dan jij met je touwtjebril en whatever je draagt dat matcht bij zo'n hoofd
Tactisch en vooral technisch, neemt niet weg dat het gewoon saaie potten zijn. Bij voetbal hoort gewoon emotie, strijd en lef. niet dat laffe getik en wachten totdat er een gaatje valt. Dat kan je tactisch superieur noemen, maar doe mij maar wat meer risico en wat meer op intuïtie, daar krijg je veel leukere potjes van.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tactisch is het gewoon allersterkste competitie, daar kunnen ze heel wat van leren in PL
Haten op cristianoquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Real Madrid
Altijd al een hekel aan die club gehad.
Publiek valt tegen in Spanje, dat is zeker zo. Maar daar zie je niet zoveel van op TVquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tactisch en vooral technisch, neemt niet weg dat het gewoon saaie potten zijn. Bij voetbal hoort gewoon emotie, strijd en lef. niet dat laffe getik en wachten totdat er een gaatje valt. Dat kan je tactisch superieur noemen, maar doe mij maar wat meer risico en wat meer op intuïtie, daar krijg je veel leukere potjes van.
Suarez was in de PL ook een veel grotere baas voor het oog.
En dan dat publiek.. zo kapot saai, soort theater kijken ze daar.
je haat op zn teamquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik haat op Ronaldo?
Oh jawel, de beleving van een PD pot is gewoon totaal anders dan een PL pot. Daar merk je zeker wel wat van als je de wedstrijd kijkt.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Publiek valt tegen in Spanje, dat is zeker zo. Maar daar zie je niet zoveel van op TV
snap wel dat als je enkel omgaat met uitgebuite aziaten die precies vertellen wat je wil horen, je een touwtjebril kunt verdedigenquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Voor fagkleding wellicht. Je zult er wel verstand van hebben.
Qua beleving staat de Bundesliga ver bovenaan bij mij.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh jawel, de beleving van een PD pot is gewoon totaal anders dan een PL pot. Daar merk je zeker wel wat van als je de wedstrijd kijkt.
Klopt het dat er een spanning tussen ons was vannachtquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh jawel, de beleving van een PD pot is gewoon totaal anders dan een PL pot. Daar merk je zeker wel wat van als je de wedstrijd kijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |