Hebben we het over dit jaar of vorig jaar?quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb niet zoveel met mijn klas, te duur en toch nog een beetje angst
denk dat je echt super lelijke kleding draagtquote:
Oke, I don't care.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Iedereen vindt dat spannend, maar jij bent wel erge cry baby hoor
Dit jaar.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hebben we het over dit jaar of vorig jaar?
Oké coolquote:
Nee ik zal mij het zwijgen nooit doen opleggenquote:
Good for youquote:
Wou nog vragen paar dagen terug of je dit jaar wel mee zou gaan.quote:
Oh, bij deze.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wou nog vragen paar dagen terug of je dit jaar wel mee zou gaan.
kom maar hier. ik heb borrelnootjes, choco truffels ,brie , tsjechische worst en koekjesquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:56 schreef Oberkullie het volgende:
Ik heb niks meer te schranzen in huis
hij heeft vast ook van die overhemdjes met vlammen eropquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk dat je echt super lelijke kleding draagt
net als die mensen die zeggen van ik doe even net overhemdje aan
en dan van die vrolijke geruite overhemden
Waarom vermeed jij danquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:10 schreef Crip het volgende:
Ik heb alle tripjes met school kunnen vermijden alleen 1x niet toen hing mn hele schoolpunt ervanaf.
was wel grappig tho en dramatisch met alleen wijven en ik kreeg hartaanval door zwart paard in de nacht.
Het was vorige week hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:10 schreef Amarantha het volgende:
Ga gewoon mee Fylax. Heb je geen ouders ofzo die je dwingen om mee te gaan?
whut? is t omdat ze bruin zijn?quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weet niet, maar eerlijk gezegd ben ik niet dol op pepernoten
En shirts met draken erop en van die glimmersquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:10 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hij heeft vast ook van die overhemdjes met vlammen erop
quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:10 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hij heeft vast ook van die overhemdjes met vlammen erop
Ik mag toch zelf weten wat ik doe? Mijn ouders laten mij daar vrij in.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat beantwoord niet mijn laatste vraag.
Pas op, zijn moeder schijnt nogal tekort te schieten. Iig zoiets denk ik, want het is een gevoelig onderwerp wat hem nogal eens uit zijn slof laat schieten. Lijkt me niet dat iemand met hele toegewijde betrokken ouders zo heftig reageert.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:10 schreef Amarantha het volgende:
Ga gewoon mee Fylax. Heb je geen ouders ofzo die je dwingen om mee te gaan?
Mijn ouders zouden me wel proberen over te halen om met de klas mee te gaan op excursie.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik mag toch zelf weten wat ik doe? Mijn ouders laten mij daar vrij in.
Okay. Mijn ouders respecteren mijn keuze.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn ouders zouden me wel proberen over te halen om met de klas mee te gaan op excursie.
Hou op met zeuren man, doe niksquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm doe je zo stom en afstandelijk de hele tijd wat heb ik je aangedaan?
weten je ouders dat ze een zoon hebben dan?quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Okay. Mijn ouders respecteren mijn keuze.
Omdat ik er gwn geen behoefte aan had en ik mijn geld waar ik voor had gewerkt niet wilde spenderen aan tripjes waar ik geen interesse in had. kon het altijd wel met iedereen vinden op school ongeacht of ik ze wel eens had gesproken of niet dus kennismaking vond ik atijd beetj elame en gefroceerd.quote:
Wow.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weten je ouders dat ze een zoon hebben dan?
Grappig.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat voor angst?quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb niet zoveel met mijn klas, te duur en toch nog een beetje angst
Tegenwoordig is het anders, nu kan je ouders bedreigen via haat vlogs.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:12 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed ik denk dat bij mijn ouders nee ook geen optie was (tenzij ziek).
Lolquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Okay. Mijn ouders respecteren mijn keuze.
Ik wilde helemaal niet een paar dagen bij hen op de lip zitten, vind het al erg genoeg dat ik vijf dagen in de week met hen in een klaslokaal zit.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Omdat ik er gwn geen behoefte aan had en ik mijn geld waar ik voor had gewerkt niet wilde spenderen aan tripjes waar ik geen interesse in had. kon het altijd wel met iedereen vinden op school ongeacht of ik ze wel eens had gesproken of niet dus kennismaking vond ik atijd beetj elame en gefroceerd.
maar zoals ik jou hoor is wel beetje weird om uit angst niet te gaan, had je beter gwn kunnen doorzetten en wel kunnen doen zodat je voor de rest van het jaar niet die angst hebt. Want als je zo paar dagen op ekaars lip zit helpt het wel.
quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Haha boehoequote:Op zondag 23 oktober 2016 19:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik wilde helemaal niet een paar dagen bij hen op de lip zitten, vind het al erg genoeg dat ik vijf dagen in de week met hen in een klaslokaal zit.
Damn. Maar school en een paar dagen weg is wel anders. De sfeer buiten het schoolgebouw om is vaak veel leuker.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik wilde helemaal niet een paar dagen bij hen op de lip zitten, vind het al erg genoeg dat ik vijf dagen in de week met hen in een klaslokaal zit.
Ga lekker ergens anders janken omdat iemand anders iets (niet) doet dan wat in jouw straatje past.quote:
Hij komt deze keer iig niet met: 'Maar heel veel anderen gaan ook niet.' dus ben trots op hem.quote:
ja en als je mee was gegaan kon je zien dat het niet zo erg is allemaal. Nu ga je straks weer back e voel je je nog gaarder tussen hu nomdat ze allemaal gaan praten en lachen over hun tripquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik mijn kinderen ook.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
Als ik een zoon krijg ga ik hem dwingen om met dit soort dingen mee te gaan
Er zit een verschil tussen je mening geven en continu maar blijven zeiken en hameren.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:15 schreef Amarantha het volgende:
Je opende er vorig jaar een topic over..Ik weet niet hoor.
zeggen ze wel sorry?quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:15 schreef jamesdeen het volgende:
Mijn ouders schieten mij gewoon af als ik zo raar doe
Dat kan me dus echt helemaal niets boeienquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:16 schreef Crip het volgende:
[..]
ja en als je mee was gegaan kon je zien dat het niet zo erg is allemaal. Nu ga je straks weer back e voel je je nog gaarder tussen hu nomdat ze allemaal gaan praten en lachen over hun trip
Mweh weet niet, als het een onverplicht uitje is waardoor alleen nerdjes meegaan.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
Als ik een zoon krijg ga ik hem dwingen om met dit soort dingen mee te gaan
mietjequote:Op zondag 23 oktober 2016 19:12 schreef Rozevla het volgende:
Bijna een pak chocolade melk op, word lekker misselijk zo
Ik lach je alleen maar uit hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders janken omdat iemand anders iets (niet) doet dan wat in jouw straatje past.
Waar je je druk om maakt/mee bemoeit joh.!!
Als je dat soort situaties altijd gaat ontlopen dan leer je er ook niet mee omgaan.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
lekker kinderen forceren zich te mengen in situaties waar ze niet prettig bij voelen laat staan goed in gedijen
Oké, tof hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik lach je alleen maar uit hoor.
Maar als de hele klas bijv. naar Berlijn ofzo gaat?quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Mweh weet niet, als het een onverplicht uitje is waardoor alleen nerdjes meegaan.
Haha wow zo eerlijk.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik lach je alleen maar uit hoor.
Dan is het verplicht, dus kan hij er sws niet onderuit.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar als de hele klas bijv. naar Berlijn ofzo gaat?
Thank you.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:18 schreef Crip het volgende:
Je moet zelf weten Fylax, het had wel je angst en irritatie in de klas sterk kunnen verminderen. Maar als je geen zin hebt mot je zelf wete.
Je bent toch zo vrij in het maken van keuzes? Dan moet je ook accepteren dat sommigen het een domme keuze vinden en je daardoor uitlachen.quote:
Leven na de doodquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
WAAR GAAT HET OVER?
Geen zin om terug te lezen, sorry
Je hoeft niet defensief te doen hoor, geef je alleen advies. Ik was vroeger super shy en in mijzelf gekeerd dus praatte eigenlijk tegen niemand van mijn klasgenootjes enzo en dus wilde ik ook niet mee met zulke dingetjes. Was toen wel jong maar tog.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat kan me dus echt helemaal niets boeien
Geen zin om antwoord te geven, sorryquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
WAAR GAAT HET OVER?
Oefening baart kunst, ja. En nu?quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je dat soort situaties altijd gaat ontlopen dan leer je er ook niet mee omgaan.
hier krijg jij pas over 10 jaar mee te maken haagsquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
WAAR GAAT HET OVER?
Na schooltijd in elkaar slaan net buiten het schoolpleinquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:18 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als Fylax een leerling van jou is
Was ook niet direct naar jou bedoeld, sorry als dat zo overkwam.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Je hoeft niet defensief te doen hoor, geef je alleen advies. Ik was vroeger super shy en in mijzelf gekeerd dus praatte eigenlijk tegen niemand van mijn klasgenootjes enzo en dus wilde ik ook niet mee met zulke dingetjes. Was toen wel jong maar tog.
Godverdomme.....quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Na schooltijd in elkaar slaan net buiten het schoolplein
Oh, dan heb ik nog even.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:20 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
hier krijg jij pas over 10 jaar mee te maken haags
Geeftnie, zou het wel overwegen in de toekomst srs.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Was ook niet direct naar jou bedoeld, sorry als dat zo overkwam.
Stoer hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of hem trollen zoals die Duits leraar van Rundfunk.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Geeftnie, zou het wel overwegen in de toekomst srs.
Gvdquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat lijkt mij erg gezellig ja.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:21 schreef Rozevla het volgende:
Zullen we het zometeen nog even over religie en zwarte piet hebben ?
Ik wil ook zo'n molen voor op mn bureauquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Of hem trollen zoals die Duits leraar van Rundfunk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |