Hebben we het over dit jaar of vorig jaar?quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb niet zoveel met mijn klas, te duur en toch nog een beetje angst
denk dat je echt super lelijke kleding draagtquote:
Oke, I don't care.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Iedereen vindt dat spannend, maar jij bent wel erge cry baby hoor
Dit jaar.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hebben we het over dit jaar of vorig jaar?
Oké coolquote:
Nee ik zal mij het zwijgen nooit doen opleggenquote:
Good for youquote:
Wou nog vragen paar dagen terug of je dit jaar wel mee zou gaan.quote:
Oh, bij deze.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wou nog vragen paar dagen terug of je dit jaar wel mee zou gaan.
kom maar hier. ik heb borrelnootjes, choco truffels ,brie , tsjechische worst en koekjesquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:56 schreef Oberkullie het volgende:
Ik heb niks meer te schranzen in huis
hij heeft vast ook van die overhemdjes met vlammen eropquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk dat je echt super lelijke kleding draagt
net als die mensen die zeggen van ik doe even net overhemdje aan
en dan van die vrolijke geruite overhemden
Waarom vermeed jij danquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:10 schreef Crip het volgende:
Ik heb alle tripjes met school kunnen vermijden alleen 1x niet toen hing mn hele schoolpunt ervanaf.
was wel grappig tho en dramatisch met alleen wijven en ik kreeg hartaanval door zwart paard in de nacht.
Het was vorige week hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:10 schreef Amarantha het volgende:
Ga gewoon mee Fylax. Heb je geen ouders ofzo die je dwingen om mee te gaan?
whut? is t omdat ze bruin zijn?quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weet niet, maar eerlijk gezegd ben ik niet dol op pepernoten
En shirts met draken erop en van die glimmersquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:10 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hij heeft vast ook van die overhemdjes met vlammen erop
quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:10 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hij heeft vast ook van die overhemdjes met vlammen erop
Ik mag toch zelf weten wat ik doe? Mijn ouders laten mij daar vrij in.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat beantwoord niet mijn laatste vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |