hou het wel bij echt vleesquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja klopt, die zooi is ook ranzig
tivall is wel prima
okquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het vocht van de zwarte bonen
of gewoon tomaten, uien sausje
doritos zijn ranzig trouwens
Vegan spareribsquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zag hier in de winkel vegan spareribs
Met je ballen erbij man. Plompzakken in de blender.quote:
wat vind je er triest aan?quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:54 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Vegan spareribs
Dat zijn de ribben van een buxus ofzo ????
Alles, noem het lekker vegan stokken of weet ik veel wat.quote:
veel plezierquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jezus smakelijke hork ben je
ga wel met zeer praten
KFCquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:57 schreef BozeHaas het volgende:
godverdomme geen eten in huis heb zin in kip
Heb kipburgers, kom bij me, zal je voerenquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:57 schreef BozeHaas het volgende:
godverdomme geen eten in huis heb zin in kip
oh wauwquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:58 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Alles, noem het lekker vegan stokken of weet ik veel wat.
Spareribs zijn voor de normale mensen die wel vlees eten, blijf met je vieze tofu vingertjes van spareribs af
gewoon wajong aanvragenquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:41 schreef Crip het volgende:
[..]
nou een auto ga ik even niet in de berekening doen ben ik al aan begonnen, dat doe ik apart.
ik wil mn kamer helemaal opnieuw inrichten met beautyhoek en opbergkasten voor mijn makeup. Had ong op ikea shoppinglist samengesteld en was rond de 700 euro ofzo.
Ik wil een camera voor yt, microfoon en tripod. zal ook fucking veel zijn
ik wil bobbi brown concealer book voor op clients maar die is 300 eur ofzo.
moet nieuwe gezichtsverzorging hebben van kiehls maar dat ga ik in de loop van deze week halen ofzo maar daar gooi ik dus al 200 euro op weg.
ja
srs beste chips ooitquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:42 schreef Crip het volgende:
[..]
die chip ziet er echt beschimmeld uit ik wil niet weten hoe ze werkelijk uit zien als dat de coverfoto is
Precies. En vegans mogen ook geen leren kleding dragen. Zal ik nog even beginnen over olieprodukten? Gaan ze gewoon dood. Beterrrrr!quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:58 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Alles, noem het lekker vegan stokken of weet ik veel wat.
Spareribs zijn voor de normale mensen die wel vlees eten, blijf met je vieze tofu vingertjes van spareribs af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |