das gwn een mexicano in bbq sausquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die, maar weenie of melk/ei in zit, niet naar gekeken want zijn 12 euro en vind ik te duur
Dat ziet er uit als een mexicano met veel te dunne pindasausquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze o.a., maar weenie of melk/ei in zit, niet naar gekeken want zijn 12 euro en vind ik te duur
12 euro voor poep met poepsaus.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze o.a., maar weenie of melk/ei in zit, niet naar gekeken want zijn 12 euro en vind ik te duur
Heeft chille vegetarische burgers.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:50 schreef KREEFTx het volgende:
Vegetarische slager is ook goor zeg. Dat hij prijzen heeft gewonnen tussen de ekte slagers
nou niet allemaal vegan maar wel aardig wat vegetarisch vlees uit amerikaquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hebben ze daar veel vegan spul in de supermarkt?
ja klopt, die zooi is ook ranzigquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:50 schreef KREEFTx het volgende:
Vegetarische slager is ook kkgoor zeg. Dat hij prijzen heeft gewonnen tussen de ekte slagers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |