Roze potje van Vichyquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:25 schreef Crip het volgende:
[..]
ja
welke gezichtsverzorging gebruik jij
ik simpele basic niveauquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:25 schreef Crip het volgende:
[..]
ja
welke gezichtsverzorging gebruik jij
Wees eens eerlijk, je hebt de afgelopen 10 jaar niet meer gevlogen heh?quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, gaat weer nergens over. Ik zei alleen maar 'Online inchecken.' Nooit gezegd dat het je niet moet doen ivm nadelen. Voor mij zijn er gewoon geen voordelen.
-Stoel reserveren kan al met boeken;
-Overboeking geen probleem. Ik reis altijd met een marine code, ook privé. Ik heb dus sowieso priority. Desnoods halen ze een ander van de vlucht.
-Als je ruimbagage hebt moet je toch naar een balie of zo'n machine.
-Inchecken en boardingpass printen. Je hebt niet eens een e-ticket-printout nodig. Je douwt je paspoort in die machine en voila. Reis je samen, de eerste die inchecked kan instellen dat je bij elkaar zit. Individuele voorkeur voor aisle/window staat al preselected.
Verder, er kan van alles gebeuren dat je je vlucht niet haalt onderweg naar de luchthaven. Daarom gewoon inchecken op de airport. Online inchecken geeft ook geen 100% stoelgarantie.
Voor mij totaal nutteloos dat online inchecken. Pure tijdverspilling.
ik ookquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:30 schreef Drug het volgende:
ik hou van chips, is gwn soort avondeten. smaak alles
welke?quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ook
en gewoon natural
zonder poespas
gewoon lekker standaard
ik vreet echt te veel chipsquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:30 schreef Drug het volgende:
ik hou van chips, is gwn soort avondeten. smaak alles
hha cutequote:Op zondag 23 oktober 2016 18:32 schreef zeer het volgende:
[..]
ik vreet echt te veel chips
doe nu 2 weken #nochipscleans
eet je ook ah bio naturel chips?quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gewoon lays, of boerderijchips of pringels of weet ik veel
eigen gemaakt doritosquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:34 schreef zeer het volgende:
[..]
welke dorito's zijn vegan dan? behalve naturel natuurlijk
Die hele scherpe volgens mij.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:34 schreef zeer het volgende:
[..]
die was lkr jahquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh damn lekker!
[..]
Ik heb die blauwe in de kast staan.
ik eet tegenwoordig hele tijd bord tortillachipjes en daarover gedrapeerd zwarte bonen, kidneybonen, en groentequote:
haha ait maar ik doe niet altijd zout. btje peper soms, ketel chipsquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gewoon lays, of boerderijchips of pringels of weet ik veel
lekker is dat jaquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik eet tegenwoordig hele tijd bord tortillachipjes en daarover gedrapeerd zwarte bonen, kidneybonen, en groente
man man man
hoeveel geld wil je en wat wil je daar allemaal voor doenquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:37 schreef Crip het volgende:
ik wil zo veel kopen maar ik kan niet sparen
sizzling salsa iigquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:34 schreef zeer het volgende:
[..]
lekkerquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:37 schreef zeer het volgende:
[..]
lekker is dat ja
wij maken vaak nacho's met linzen en paprika/tomaat saus, salsa saus, gauc en de nacho kaassaus van hot for food![]()
klinkt lkr man wat voor saus/juicequote:Op zondag 23 oktober 2016 18:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik eet tegenwoordig hele tijd bord tortillachipjes en daarover gedrapeerd zwarte bonen, kidneybonen, en groente
man man man
ik zie een verbandquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:37 schreef Crip het volgende:
ik wil zo veel kopen maar ik kan niet sparen
ik zag hier in de winkel vegan spareribsquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:40 schreef zeer het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de veganz hebben ze deze units.
nou een auto ga ik even niet in de berekening doen ben ik al aan begonnen, dat doe ik apart.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:38 schreef zeer het volgende:
[..]
hoeveel geld wil je en wat wil je daar allemaal voor doen
dus jij moet 2000 euro hebbenquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:41 schreef Crip het volgende:
[..]
nou een auto ga ik even niet in de berekening doen ben ik al aan begonnen, dat doe ik apart.
ik wil mn kamer helemaal opnieuw inrichten met beautyhoek en opbergkasten voor mijn makeup. Had ong op ikea shoppinglist samengesteld en was rond de 700 euro ofzo.
Ik wil een camera voor yt, microfoon en tripod. zal ook fucking veel zijn
ik wil bobbi brown concealer book voor op clients maar die is 300 eur ofzo.
moet nieuwe gezichtsverzorging hebben van kiehls maar dat ga ik in de loop van deze week halen ofzo maar daar gooi ik dus al 200 euro op weg.
ja
die chip ziet er echt beschimmeld uit ik wil niet weten hoe ze werkelijk uit zien als dat de coverfoto isquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zag hier in de winkel vegan spareribs
ja zoiets.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dus jij moet 2000 euro hebben
nou alle fokkers vragen 1 euro te doneren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |