Ja, gaat weer nergens over. Ik zei alleen maar 'Online inchecken.quote:
Even quoten voor zeerquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, gaat weer nergens over. Ik zei alleen maar 'Online inchecken.' Nooit gezegd dat het je niet moet doen ivm nadelen. Voor mij zijn er gewoon geen voordelen.
-Stoel reserveren kan al met boeken;
-Overboeking geen probleem. Ik reis altijd met een marine code, ook privé. Ik heb dus sowieso priority. Desnoods halen ze een ander van de vlucht.
-Als je ruimbagage hebt moet je toch naar een balie of zo'n machine.
-Inchecken en boardingpass printen. Je hebt niet eens een e-ticket-printout nodig. Je douwt je paspoort in die machine en voila. Reis je samen, de eerste die inchecked kan instellen dat je bij elkaar zit. Individuele voorkeur voor aisle/window staat al preselected.
Verder, er kan van alles gebeuren dat je je vlucht niet haalt onderweg naar de luchthaven. Daarom gewoon inchecken op de airport. Online inchecken geeft ook geen 100% stoelgarantie.
Voor mij totaal nutteloos dat online inchecken. Pure tijdverspilling.
Bedanktquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, gaat weer nergens over. Ik zei alleen maar 'Online inchecken.' Nooit gezegd dat het je niet moet doen ivm nadelen. Voor mij zijn er gewoon geen voordelen.
-Overboeking geen probleem. Ik reis altijd met een marine code, ook privé. Ik heb dus sowieso priority. Desnoods halen ze een ander van de vlucht.
-Inchecken en boardingpass printen. Je hebt niet eens een e-ticket-printout nodig. Je douwt je paspoort in die machine en voila. Reis je samen, de eerste die inchecked kan instellen dat je bij elkaar zit. Individuele voorkeur voor aisle/window staat al preselected.
Verder, er kan van alles gebeuren dat je je vlucht niet haalt onderweg naar de luchthaven. Daarom gewoon inchecken op de airport. Online inchecken geeft ook geen 100% stoelgarantie.
Jaja voor Koos Werkeloos die moet vliegen rukken ze Jan Modaal uit zijn stoel.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja nou ik ga wel weerquote:
Dat de zak leeg moet, pas tevreden zijn met een lege bodemquote:
ik heb dat als ik aan het seksen benquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat de zak leeg moet, pas tevreden zijn met een lege bodem
Ik heb dat met maltesers en m&m's
Maak je die realdoll ook wel eens schoon of zit je gewoon ongegeneerd in je eigen opgedroogde jizzvlokken te porrenquote:
ik voel vet veel genegenheid voor jequote:Op zondag 23 oktober 2016 17:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maak je die realdoll ook wel eens schoon of zit je gewoon ongegeneerd in je eigen opgedroogde jizzvlokken te porren
Bij de incheck vraagt men niet om een invitation letter of zee-arbeidsovereenkomst. Men wil alleen wel even je zeemansboekje zien. Das een officieel document. Zeemanstickets zijn goedkoper en standaard 2 stuks ruimbagage max 40kg. Ik kan het dus ook voor vakanties gebruiken. Zolang je maar een monsterboekje hebt. Het is een dealtje tussen de zeevaart en luchtvaart. Men wil tickets op het laatste moment kunnen wijzigen en een schip dat moet wachten op bemanning kost erg veel geld, vandaar die priority. Geldt trouwens alleen op lijnvluchten. Bij chartervluchten is die afspraak er niet.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jaja voor Koos Werkeloos die moet vliegen rukken ze Jan Modaal uit zijn stoel.
Heeft ze veel vet?quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik voel vet veel genegenheid voor je
Heb het koud, kom me opwarmenquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik voel vet veel genegenheid voor je
Groentesoep met balletjes en stokbrood. Is een beetje de standaard weer op zondag en maandag.quote:
Schatje ik ben vergeten te kijken naar automatten.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:41 schreef Oberkullie het volgende:
Is zeemansboekje een ander woord voor seksmagazine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |