Maak je die realdoll ook wel eens schoon of zit je gewoon ongegeneerd in je eigen opgedroogde jizzvlokken te porrenquote:
ik voel vet veel genegenheid voor jequote:Op zondag 23 oktober 2016 17:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maak je die realdoll ook wel eens schoon of zit je gewoon ongegeneerd in je eigen opgedroogde jizzvlokken te porren
Bij de incheck vraagt men niet om een invitation letter of zee-arbeidsovereenkomst. Men wil alleen wel even je zeemansboekje zien. Das een officieel document. Zeemanstickets zijn goedkoper en standaard 2 stuks ruimbagage max 40kg. Ik kan het dus ook voor vakanties gebruiken. Zolang je maar een monsterboekje hebt. Het is een dealtje tussen de zeevaart en luchtvaart. Men wil tickets op het laatste moment kunnen wijzigen en een schip dat moet wachten op bemanning kost erg veel geld, vandaar die priority. Geldt trouwens alleen op lijnvluchten. Bij chartervluchten is die afspraak er niet.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jaja voor Koos Werkeloos die moet vliegen rukken ze Jan Modaal uit zijn stoel.
Heeft ze veel vet?quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik voel vet veel genegenheid voor je
Heb het koud, kom me opwarmenquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik voel vet veel genegenheid voor je
Groentesoep met balletjes en stokbrood. Is een beetje de standaard weer op zondag en maandag.quote:
Schatje ik ben vergeten te kijken naar automatten.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:41 schreef Oberkullie het volgende:
Is zeemansboekje een ander woord voor seksmagazine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |