Ik wil die film ook graag zien!quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:47 schreef Neverknown het volgende:
Gister naar Bridget Jones geweest in de bios, sommige vrouwen lachen echt overdreven...
Was wel leuk om beetje hersenloos naar de kijken, maar niet een hele grote toevoeging.quote:
Haha... dan vind je de snoep maar ''mwah'' denk ik als je er zolang mee kan doen. Dut lukt me alleen als ik het super matig vind.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:55 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een 1 kilo bak snoep gekocht van de week. Ik denk echt waar dat ik daar wel een half jaar mee ga doen.
Oh het zijn wel lekker snoepjes hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:56 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Haha... dan vind je de snoep maar ''mwah'' denk ik als je er zolang mee kan doen. Dut lukt me alleen als ik het super matig vind.
mm ja ik gewoon van zoet naar zout en weer terug.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:57 schreef Amarantha het volgende:
Ben meer een chips en chocolade eter.
iets lekkersquote:Op zondag 23 oktober 2016 15:07 schreef Crip het volgende:
Oke wat moet ik gaan bakken, geef me ideas ik ga zo naar de winkel
pipi langkous koekjesquote:Op zondag 23 oktober 2016 15:07 schreef Crip het volgende:
Oke wat moet ik gaan bakken, geef me ideas ik ga zo naar de winkel
srs?quote:
Chips = bodemdrift.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:57 schreef Amarantha het volgende:
Ben meer een chips en chocolade eter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |