Ik wil die film ook graag zien!quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:47 schreef Neverknown het volgende:
Gister naar Bridget Jones geweest in de bios, sommige vrouwen lachen echt overdreven...
Was wel leuk om beetje hersenloos naar de kijken, maar niet een hele grote toevoeging.quote:
Haha... dan vind je de snoep maar ''mwah'' denk ik als je er zolang mee kan doen. Dut lukt me alleen als ik het super matig vind.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:55 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een 1 kilo bak snoep gekocht van de week. Ik denk echt waar dat ik daar wel een half jaar mee ga doen.
Oh het zijn wel lekker snoepjes hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:56 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Haha... dan vind je de snoep maar ''mwah'' denk ik als je er zolang mee kan doen. Dut lukt me alleen als ik het super matig vind.
mm ja ik gewoon van zoet naar zout en weer terug.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:57 schreef Amarantha het volgende:
Ben meer een chips en chocolade eter.
iets lekkersquote:Op zondag 23 oktober 2016 15:07 schreef Crip het volgende:
Oke wat moet ik gaan bakken, geef me ideas ik ga zo naar de winkel
pipi langkous koekjesquote:Op zondag 23 oktober 2016 15:07 schreef Crip het volgende:
Oke wat moet ik gaan bakken, geef me ideas ik ga zo naar de winkel
srs?quote:
Chips = bodemdrift.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:57 schreef Amarantha het volgende:
Ben meer een chips en chocolade eter.
want anonymous komt dan achter je aanquote:Op zondag 23 oktober 2016 16:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Is hier toevallig iemand die weet waarom je niet online moet inchecken?
Ik kan wel een mic bij m'n raam zetten, dan heb je in ieder geval een audiostream van de reacties van een van de woningen hiernaast. Tering irritante tokkie altijd als er een voetbalwedstrijdje is.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Iemand een stream voor Heerenveen - Heracles zometeen?
Zijn die voor Almelo of de Friezen?quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik kan wel een mic bij m'n raam zetten, dan heb je in ieder geval een audiostream van de reacties van een van de woningen hiernaast. Tering irritante kokkie altijd als er een voetbalwedstrijdje is.
Geen idee, hoorde hem net wel een paar heer 'AHH!' roepen/kermen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zijn die voor Almelo of de Friezen?
Misschien hebben ze seks.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Geen idee, hoorde hem net wel een paar heer 'AHH!' roepen/kermen.
Klap hem als hij voor Feyenoord isquote:Op zondag 23 oktober 2016 16:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik kan wel een mic bij m'n raam zetten, dan heb je in ieder geval een audiostream van de reacties van een van de woningen hiernaast. Tering irritante tokkie altijd als er een voetbalwedstrijdje is.
Typisch gedrag van een Ajacied.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klap hem als hij voor Feyenoord is
Jeetjequote:Op zondag 23 oktober 2016 16:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Typisch gedrag van een Ajacied.
maak ff kiekjequote:Op zondag 23 oktober 2016 16:39 schreef Kurovski het volgende:
M'n ornithopter bouwpakketje doet het dus gewoon.
Ik wil 'm heel graag, maar vind het wel erg duur en nog te veel in de kinderschoenen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:50 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Wie hier gaat dit kopen?
Nopequote:Op zondag 23 oktober 2016 16:50 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Wie hier gaat dit kopen?
Oh gewoon nieuwsgierig, zag er net een topic over.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik wil 'm heel graag, maar vind het wel erg duur en nog te veel in de kinderschoenen.
Hoezo?
Heb nog nooit een virtual reality-bril op gehad. Jij?quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh gewoon nieuwsgierig, zag er net een topic over.
Ja op de huishoudbeurs dit jaar. Was wel leip.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb nog nooit een virtual reality-bril op gehad. Jij?
Je moet er sowieso een PS4 bij hebben.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:51 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga hem sowieso niet kopen. Geen geld voor en als ik wel een console koop is het een handheld console.
Welke?quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja op de huishoudbeurs dit jaar. Was wel leip.
Ja heb ik ook niet.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je moet er sowieso een PS4 bij hebben.
Kan ik je nog steeds geen antwoord geven.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
HTC Vive
Oculus Rift
PSVR
Samsung Gear VR
Jammer.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan ik je nog steeds geen antwoord geven.
Sinds wanneer ben jij zo elitair dan.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:50 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Was wel leuk om beetje hersenloos naar de kijken, maar niet een hele grote toevoeging.
Ik ging liever naar dont breath maar die draaide pas om 23:15 uur.
Kan ik daarbij wel gewoon online inchecken?quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:39 schreef Kurovski het volgende:
M'n ornithopter bouwpakketje doet het dus gewoon.
Gelijkspel ja?quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:57 schreef HPLC het volgende:
Fey - Ajax goed voorspeld. Gelukkig dat Haags en ik er verstand van hebben
quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Is hier toevallig iemand die weet waarom je niet online moet inchecken?
Je hebt gelijk. Over een paar jaar wordt VR normaal.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:02 schreef Crip het volgende:
Elk elektronisch merk komt tegenwoordig met VR brillen word beetje too much. Vind het ook nog niet zo erg gevorderd in actual games, zal later nog wel komen. Zijn nu meestal van die stupid ass simulators waar je van moet kotsen, srs werd zo misselijk. Of een paar horror, ben benieuwd hoe ze dit nog willen verwerken in toekomstige gameplay met sick graphics.
Is dit de nieuwe running gag jaquote:
Ik denk het niet. Dit zal weer wegebben en vooral gebruikt worden voor bepaalde doeleindenquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Over een paar jaar wordt VR normaal.
Ik durf te stellen dat over 10 jaar bijna iedereen een VR-bril in huis heeft.
Mensen kunnen dan echt in een virtuele wereld rondlopen.
Ja denk het ook, vooral nu elk merk het uitbrengt. Game devolpers gaan er dan hopeljk wat van maken.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Over een paar jaar wordt VR normaal.
Ik durf te stellen dat over 10 jaar bijna iedereen een VR-bril in huis heeft.
Mensen kunnen dan echt in een virtuele wereld rondlopen.
Driveclub in VRquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:02 schreef Crip het volgende:
Elk elektronisch merk komt tegenwoordig met VR brillen word beetje too much. Vind het ook nog niet zo erg gevorderd in actual games, zal later nog wel komen. Zijn nu meestal van die stupid ass simulators waar je van moet kotsen, srs werd zo misselijk. Of een paar horror, ben benieuwd hoe ze dit nog willen verwerken in toekomstige gameplay met sick graphics.
Denk je ja? Ik denk echt dat dit mainstream gaat worden.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Dit zal weer wegebben en vooral gebruikt worden voor bepaalde doeleinden
Ik denk dat het wel super erg gaat aanslaan voor bepaalde gamegenres, niet allemaal maar ik denk dat bijv horrorgames hier op gaan duiken, race etc ook.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Dit zal weer wegebben en vooral gebruikt worden voor bepaalde doeleinden
Net zoals met 3D tvquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh ja? Heb niet gemerkt dat ik die behoefte heb.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Denk je ja? Ik denk echt dat dit mainstream gaat worden.
Mensen hebben behoefte om te ontsnappen aan de werkelijkheid, willen graag zijn wie ze willen zijn in een virtuele wereld.
Dingen doen die je in het echte leven niet zou durven.
Ik denk dat het wel wat wordt.
Op een gegeven moment gaat dat saai worden hoor. Beetje de hype zoals Pokemon Go.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Denk je ja? Ik denk echt dat dit mainstream gaat worden.
Mensen hebben behoefte om te ontsnappen aan de werkelijkheid, willen graag zijn wie ze willen zijn in een virtuele wereld.
Dingen doen die je in het echte leven niet zou durven.
Ik denk dat het wel wat wordt.
Ik zeg ook niet alle mense he.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja? Heb niet gemerkt dat ik die behoefte heb.
Lekker tochquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:08 schreef Le_Professeur het volgende:
chai blijft maar zuigen en zuigen
Weet niet hoor.. Denk dat het uiteindelijk zo erg gaat worden dat mensen gaan vergeten welke realiteit nou de echte echte is.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gaat dat saai worden hoor. Beetje de hype zoals Pokemon Go.
Ik ook niet, maar ik bedoelde te vragen om meer uitleg waarom mensen in het algemeen die behoefte zouden hebben.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:09 schreef Crip het volgende:
VR is nu nog ook best wel kut, maar denk wel dat het wordt developed
Ik heb de behoefte ook niet.quote:
'developed'quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:09 schreef Crip het volgende:
VR is nu nog ook best wel kut, maar denk wel dat het wordt developed
heb je zand in je kut vandaag ofzoquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
'developed'
Jeez praat gwn Nederlands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |