Net zoals met 3D tvquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Dit zal weer wegebben en vooral gebruikt worden voor bepaalde doeleinden
Oh ja? Heb niet gemerkt dat ik die behoefte heb.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Denk je ja? Ik denk echt dat dit mainstream gaat worden.
Mensen hebben behoefte om te ontsnappen aan de werkelijkheid, willen graag zijn wie ze willen zijn in een virtuele wereld.
Dingen doen die je in het echte leven niet zou durven.
Ik denk dat het wel wat wordt.
Op een gegeven moment gaat dat saai worden hoor. Beetje de hype zoals Pokemon Go.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Denk je ja? Ik denk echt dat dit mainstream gaat worden.
Mensen hebben behoefte om te ontsnappen aan de werkelijkheid, willen graag zijn wie ze willen zijn in een virtuele wereld.
Dingen doen die je in het echte leven niet zou durven.
Ik denk dat het wel wat wordt.
Ik zeg ook niet alle mense he.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja? Heb niet gemerkt dat ik die behoefte heb.
Lekker tochquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:08 schreef Le_Professeur het volgende:
chai blijft maar zuigen en zuigen
Weet niet hoor.. Denk dat het uiteindelijk zo erg gaat worden dat mensen gaan vergeten welke realiteit nou de echte echte is.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gaat dat saai worden hoor. Beetje de hype zoals Pokemon Go.
Ik ook niet, maar ik bedoelde te vragen om meer uitleg waarom mensen in het algemeen die behoefte zouden hebben.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:09 schreef Crip het volgende:
VR is nu nog ook best wel kut, maar denk wel dat het wordt developed
Ik heb de behoefte ook niet.quote:
'developed'quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:09 schreef Crip het volgende:
VR is nu nog ook best wel kut, maar denk wel dat het wordt developed
heb je zand in je kut vandaag ofzoquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
'developed'
Jeez praat gwn Nederlands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |