Roze potje van Vichyquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:25 schreef Crip het volgende:
[..]
ja
welke gezichtsverzorging gebruik jij
ik simpele basic niveauquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:25 schreef Crip het volgende:
[..]
ja
welke gezichtsverzorging gebruik jij
Wees eens eerlijk, je hebt de afgelopen 10 jaar niet meer gevlogen heh?quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, gaat weer nergens over. Ik zei alleen maar 'Online inchecken.' Nooit gezegd dat het je niet moet doen ivm nadelen. Voor mij zijn er gewoon geen voordelen.
-Stoel reserveren kan al met boeken;
-Overboeking geen probleem. Ik reis altijd met een marine code, ook privé. Ik heb dus sowieso priority. Desnoods halen ze een ander van de vlucht.
-Als je ruimbagage hebt moet je toch naar een balie of zo'n machine.
-Inchecken en boardingpass printen. Je hebt niet eens een e-ticket-printout nodig. Je douwt je paspoort in die machine en voila. Reis je samen, de eerste die inchecked kan instellen dat je bij elkaar zit. Individuele voorkeur voor aisle/window staat al preselected.
Verder, er kan van alles gebeuren dat je je vlucht niet haalt onderweg naar de luchthaven. Daarom gewoon inchecken op de airport. Online inchecken geeft ook geen 100% stoelgarantie.
Voor mij totaal nutteloos dat online inchecken. Pure tijdverspilling.
ik ookquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:30 schreef Drug het volgende:
ik hou van chips, is gwn soort avondeten. smaak alles
welke?quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ook
en gewoon natural
zonder poespas
gewoon lekker standaard
ik vreet echt te veel chipsquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:30 schreef Drug het volgende:
ik hou van chips, is gwn soort avondeten. smaak alles
hha cutequote:Op zondag 23 oktober 2016 18:32 schreef zeer het volgende:
[..]
ik vreet echt te veel chips
doe nu 2 weken #nochipscleans
eet je ook ah bio naturel chips?quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gewoon lays, of boerderijchips of pringels of weet ik veel
eigen gemaakt doritosquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:34 schreef zeer het volgende:
[..]
welke dorito's zijn vegan dan? behalve naturel natuurlijk
Die hele scherpe volgens mij.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:34 schreef zeer het volgende:
[..]
welke dorito's zijn vegan dan? behalve naturel natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |