SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 65% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2016 20:18:47 ]
Ik de borstvoedingsdiscussie DANKZIJ JOU.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:20 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb het pen pineapple apple pen liedje steeds in mijn hoofd.
Stijn vond Ajax zondag heel erg goed in de eerste helft.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik de borstvoedingsdiscussie DANKZIJ JOU.
Stijn is nu blij dat hij geen mod is op WZV.
(Dit zijn de tetten van Jojo)quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben benieuwd naar de mening van Jojo.
Jij bent daar kennelijk de expert in?quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:24 schreef Vasion het volgende:
Die tieten in de OP kunnen ook geknepen dikke mannentieten zijn.
Uh nee. Ik heb betere gezien.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent daar kennelijk de expert in?
Waarom niet?quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:30 schreef JanCees het volgende:
Windows
kan niet anniversary update doen gvd
Wat is dat uberhaupt?quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:30 schreef JanCees het volgende:
Windows
kan niet anniversary update doen gvd
Windows 10 couldn’t be installed. Windows can’t be installed because this PC has an unsupported disk layout for UEFI firmware.quote:
volgens mij gewoon een service packquote:
hoezo?quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:35 schreef Saind het volgende:
Ah Windows 10. Die mag ik niet downloaden
Van dat soort dingen snap ik ook niks.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Windows 10 couldn’t be installed. Windows can’t be installed because this PC has an unsupported disk layout for UEFI firmware.
alleen dan in het nederlands
Ik dus gratis enterprise via schoolquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik heb gratis pro via school (microsoft dreamspark)
UEFI in de BIOS changen naar Legacy Support. Ik had hetzelfde euvel.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Windows 10 couldn’t be installed. Windows can’t be installed because this PC has an unsupported disk layout for UEFI firmware.
alleen dan in het nederlands
omdat je enterprise heb kan je uberhaupt niet naar w10 upgraden?quote:
Nee met MBR en GPTquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:39 schreef Karina het volgende:
Volgens mij heeft het iets met FAT32 of NTFS te maken. Gok ik.
Oh niet dus
even kijken of ik er iets over vind in de biosquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
UEFI in de BIOS changen naar Legacy Support. Ik had hetzelfde euvel.
Goedverdoemde Trudy, wat maak je jezelf weer belachelijk met deze post. Hup, de keuken in.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:39 schreef Karina het volgende:
Volgens mij heeft het iets met FAT32 of NTFS te maken. Gok ik.
Oh niet dus
Jepquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
omdat je enterprise heb kan je uberhaupt niet naar w10 upgraden?
dus alleen clean install een optie?
mooi kut
Kutzooi.quote:
Ik zag iets met disk layout dus ik dacht dat is hetquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goedverdoemde Trudy, wat maak je jezelf weer belachelijk met deze post. Hup, de keuken in.
Ik ben wel fan van Windows 10.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Jep
Maar is wel mooi want ik vind 7 prima en krijg er konjoveel gratis software bij
knorrig van jequote:
Weet het zo goed nog niet, vond die vorige 10 lekkerder dan deze versie.quote:
Je zal geen bangalijst hebben op die 'school' van jullie. toch nul chicks.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Denk dat ik nu het corps uitgezet word
Ben jij ook ontgroend? Ik zou dat echt niet doen he. Verkleed door de stad moeten lopen of zo.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Denk dat ik nu het corps uitgezet word
Mijn studie 49%quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je zal geen bangalijst hebben op die 'school' van jullie. toch nul chicks.
En tongquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben op WZV aan het posten. Samen met Niels.
Ik maakt een grapje Betsyquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben jij ook ontgroend? Ik zou dat echt niet doen he. Verkleed door de stad moeten lopen of zo.
Ik denk dat jij je mond maar moet houden met je cursus.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:43 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Huisvrouwen die een avondcursus volgen tellen niet.
Ow straks even kijkenquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En tong, nou ja samen, het is meer dat hij zijn frustraties toch ergens moet afreageren.
Nieuwe versie is altijd even wennen inderdaad. Moet zeggen dat ik deze wel heel snel oppakte.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je het zo hebt ingedeeld dat het net weer W7 is wel ja. Ik kon niks meer vinden man.
Ik ook, alleen dat standaard mailprogramma vond ik niks, maar dat gebruik ik niet meer.quote:
Het is beter dan Windows Vista.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Weet het zo goed nog niet, vond die vorige 10 lekkerder dan deze versie.
Vertel.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je mond maar moet houden met je cursus.
Ik heb het net nog over je gehad.quote:
Maar dat was windows 98 ook.quote:
Koop helemaal niks, maak scans van hetgeen ik moet lezenquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:44 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Vertel.
Boek nog gevonden trouwens? of moeten kopen?
Ik heb er snel een 'schil' opgezetquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nieuwe versie is altijd even wennen inderdaad. Moet zeggen dat ik deze wel heel snel oppakte.
Mijn chick heeft pas een college lineaire algebra gevolgd. Noodgedwongen. Zaten veel chicks.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je zal geen bangalijst hebben op die 'school' van jullie. toch nul chicks.
Vond ik best een leuk vakquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn chick heeft pas een college lineaire algebra gevolgd. Noodgedwongen. Zaten veel chicks.
Wat is er toch mis met die man? Dat ik hem niet in de SC zou willen?quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En tong, nou ja samen, het is meer dat hij zijn frustraties toch ergens moet afreageren.
Ik rock Office gewoon.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook, alleen dat standaard mailprogramma vond ik niks, maar dat gebruik ik niet meer.
We hebben op dit moment een vrouw van 43 in onze master opleiding. Hele tijd groot doen ''want zij is ouder en weet alles''. Ondertussen heeft ze alles foutquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maar dat was windows 98 ook.
[..]
Koop helemaal niks, maak scans van hetgeen ik moet lezen
Die van mij volgt nog steeds geneeskundequote:Op maandag 3 oktober 2016 20:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn chick heeft pas een college lineaire algebra gevolgd. Noodgedwongen. Zaten veel chicks.
adobe pdf pro is echt een best geniaal programma.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:45 schreef Saind het volgende:
Dit soort shit is wel genot
[ afbeelding ]
Zekerquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die van mij volgt nog steeds geneeskunde
[..]
adobe pdf pro is echt een best geniaal programma.
Zij moest een autist begeleiden, maar die zag een bekende. Zat ze helemaal alleen vooraan. 4 uur lang.quote:
HIj moet zich toch ergens afreageren nu het hier niet kan.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat is er toch mis met die man? Dat ik hem niet in de SC zou willen?
Dat gaat over Zlatanquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niet zo bijzonder hoor.
[ afbeelding ]
Ik ook, nu heb ik Office 2016, dat werkt ook wel prima.quote:
office gratisch via de uni jwt.quote:
Ik heb een BIOS update gedaan uiteindelijk. Ik kreeg ook de melding dat er geen OS was na de laatste update. Daarna BIOS update gedaan en boot aangepast naar legacy. Maar misschien is dat een Lenovo ding.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:46 schreef JanCees het volgende:
Lans ik kan alleen uefi boot uit of aan zetten
Als ik hem uit zet krijg ik dat ie geen OS vindt
Leert ze nog eens watquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zij moest een autist begeleiden, maar die zag een bekende. Zat ze helemaal alleen vooraan. 4 uur lang.
Nee, die heb ik niet gezien, maar zo heel vaak kijk ik ook niet op twitter. En de laatste tijd kijkt twitter ook nogal lastig terug.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat gaat over ZlatanDan heb je ook mijn filmpje gezien als het goed is. Beetje slechte kwaliteit maar ja ik heb geen goede camera.
De ''High Tech Human Touch'' universiteit in Enschede heeft dat niet. Die heeft gratis SPSSquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
office gratisch via de uni jwt.
Office 365 en een Surface nu.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook, nu heb ik Office 2016, dat werkt ook wel prima.
Oh heb ik er vanmorgen opgezet. Filmpje van amstel tijgers-flyers van afgelopen zaterdag.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, die heb ik niet gezien, maar zo heel vaak kijk ik ook niet op twitter. En de laatste tijd kijkt twitter ook nogal lastig terug.
Godver alleen 2013quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
office gratisch via de uni jwt.
Zit inmiddels minimaal 2 dagen per maand op de uni.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Leert ze nog eens wat
Ik had een 9 voor die shitWas echt mijn jam
SPSSquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:49 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
De ''High Tech Human Touch'' universiteit in Enschede heeft dat niet. Die heeft gratis SPSS
probeer http://www.office.com/getoffice365quote:
Geinig. Stuur d'r langs mijn bar met zo'n autist.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zit inmiddels minimaal 2 dagen per maand op de uni.
wat voor bios had je. Hier aptio setup utility 2.17quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb een BIOS update gedaan uiteindelijk. Ik kreeg ook de melding dat er geen OS was na de laatste update. Daarna BIOS update gedaan en boot aangepast naar legacy. Maar misschien is dat een Lenovo ding.
quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
probeer http://www.office.com/getoffice365
quote:Microsoft Office installeren:
Ga naar www.office.com/getoffice365 en klik op de groene balk met de tekst 'komt u in aanmerking?'
Daarna zal je gevraagd worden om je e-mailadres op te geven. Geef hierbij je mailadres@tilburguniversity.edu op.
Op het opgegeven mailadres ontvang je een mail met een link. Als je hierop klikt, wordt gevraagd je te registreren met een naam, achternaam en wachtwoord.
Je bent nu klaar om Office te installeren.
Office kan ook later geïnstalleerd worden via portal.office.com
De persoon die bij ons statistiek gaf vind dat ook, echter wordt SPSS ze door de keel gedrukt.quote:
Ik denk dat zij het heel leuk vindt.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Geinig. Stuur d'r langs mijn bar met zo'n autist.
dit heb ikquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:52 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
https://www.surfspot.nl/office-365-proplus-overzicht
Oh deze moet het zijn dan. Je kijkcijfers kunnen nog wel wat stijgenquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh heb ik er vanmorgen opgezet. Filmpje van amstel tijgers-flyers van afgelopen zaterdag.
Ik ben niet thuis. Kan het niet zien.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat voor bios had je. Hier aptio setup utility 2.17
quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:52 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
https://www.surfspot.nl/office-365-proplus-overzicht
Ja dit is de eerste van het seizoen, wil elke thuiswedstrijd iets erop zetten. Gewoon leuk om te doen al kijkt er niemandquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh deze moet het zijn dan. Je kijkcijfers kunnen nog wel wat stijgen
https://www.youtube.com/channel/UC55I9vdidt6yfD3nQOxpmvA
Kost ¤3,99 p.j.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]![]()
Skere uni heb je als je nog geen 365 hebt.
Krijg je dan die, ik meen, 1tb aan one drive?quote:
Je kunt ze ook in het ijshockeytopic plaatsen (als dat er is). Ik vond het er wel goed uitzien eigenlijk, ik wist niet dat je die zelf had gemaakt.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dit is de eerste van het seizoen, wil elke thuiswedstrijd iets erop zetten. Gewoon leuk om te doen al kijkt er niemand
Kan ik niet vinden in de omschrijving. Ik neem aan dat het hetzelfde is per uni, alleen betaald de ene wel voor de studenten en de andere niet.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Krijg je dan die, ik meen, 1tb aan one drive?
Ja dat is er post ik ook weleens. Ik had er wel al een foto gepost, misschien zet ik deze er ook wel neer dan. En dankjequote:Op maandag 3 oktober 2016 20:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt ze ook in het ijshockeytopic plaatsen (als dat er is). Ik vond het er wel goed uitzien eigenlijk, ik wist niet dat je die zelf had gemaakt.
Je kunt ook tags plaatsen onder filmpjes met steekwoorden, dat scheelt ook heel veel. Als mensen dan zoeken op een onderwerp waar je filmpje over gaat, dan vinden ze het makkelijker.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is er post ik ook weleens. Ik had er wel al een foto gepost, misschien zet ik deze er ook wel neer dan. En dankjeGewoon met mijn fototoestel en 1 stukje met telefoon.
Ja heb ik gedaan. ijshockey amstel tijgers en nog 2 of 3. Van Amstel Tijgers is sowieso niet heel veel te vinden wat een beeeetje recent is.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt ook tags plaatsen onder filmpjes met steekwoorden, dat scheelt ook heel veel. Als mensen dan zoeken op een onderwerp waar je filmpje over gaat, dan vinden ze het makkelijker.
Ik heb ook wel eens in de chatbox van Knevel en vd Brink allemaal linkjes geplaatst, met een tekstje dat nergens op sloeg om mensen te laten klikken, toen ik eens een wedstrijdje had om kijkcijfers met iemand, maar dat gaat misschien wat ver.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja heb ik gedaan. ijshockey amstel tijgers en nog 2 of 3. Van Amstel Tijgers is sowieso niet heel veel te vinden wat een beeeetje recent is.
Oh je kunt zien dat ik die volg natuurlijkquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens in de chatbox van Knevel en vd Brink allemaal linkjes geplaatst, met een tekstje dat nergens op sloeg om mensen te laten klikken, toen ik eens een wedstrijdje had om kijkcijfers met iemand, maar dat gaat misschien wat ver.
Heb je de cursus Gimpen met Mariel al afgerond?
Hey Katrientje.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh je kunt zien dat ik die volg natuurlijkNee nog niet. Het klinkt als iets supertuttigs die cursus maar het is best handig. Gimp heeft zoveel opties dat je door de bomen het bos niet ziet.
Moet dat even aanpassen trouwens, moet op mijn andere account gevolgd worden![]()
Ze hebben al gespeeld.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer speelt Hys (thuis)?
Sjezus, is dat nu al begonnen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze hebben al gespeeld.
https://www.ijshockeynede(...)den-haag-eerste-zege
Ja daar was mijn filmpje vanquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sjezus, is dat nu al begonnen.
Die heb ik even gemist geloof ik.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daar was mijn filmpje vanAfgelopen zaterdag bekerwedstrijd. Van Amstel tijgers dus niet van hys.
Staat een stukje hierboven gepost door Niels.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die heb ik even gemist geloof ik.
lolquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Staat een stukje hierboven gepost door Niels.
VBL / [VBL SC #4872] Negertieten
Dat kanquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lol
Zie het nu pas. Kwam binnenvallen en heb dat niet gelezen.
Doe ik nooit. Zag alleen Karina staan dus daar klikte ik op.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kanIk lees ook niet altijd alles terug hoor.
Ah ik ben gevleid nuquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe ik nooit. Zag alleen Karina staan dus daar klikte ik op.
Welke app? Geen idee wat je bedoelt manquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, je app is dood. 14-04-16
Whatsapp.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke app? Geen idee wat je bedoelt man
Dat probeer ik ook zoveel mogelijk te vermijden.quote:
dat is onhandigquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook zoveel mogelijk te vermijden.
Nee hoor ik gebruik gewoon SMS ziet er bijna hetzelfde uit trouwens volgens mij. En is ook gratis (bij mijn abo tenminste). En ook dat niet eens zo vaak.quote:
Van jou snap ik het ook welquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor ik gebruik gewoon SMS ziet er bijna hetzelfde uit trouwens volgens mij. En is ook gratis (bij mijn abo tenminste). En ook dat niet eens zo vaak.
SMS, damn dat heb ik echt al jaren niet meer gedaan.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor ik gebruik gewoon SMS ziet er bijna hetzelfde uit trouwens volgens mij. En is ook gratis (bij mijn abo tenminste). En ook dat niet eens zo vaak.
Jaja want oud en zo hequote:
Op mijn telefoon heet het nu gewoon berichten en de layout is ongeveer hetzelfde als WA of misschien wel hetzelfde dus.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
SMS, damn dat heb ik echt al jaren niet meer gedaan.
maar geen groepenquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Op mijn telefoon heet het nu gewoon berichten en de layout is ongeveer hetzelfde als WA of misschien wel hetzelfde dus.
Ik daarnet nog. Sommige mensen smsen mij, die sms ik dan terug.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
SMS, damn dat heb ik echt al jaren niet meer gedaan.
In eerste instantie was je niet heel enthousiast kan ik me nog herinneren. Wat heeft je mening bijgesteld?quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:24 schreef Saind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze moet je gaan checken. Die gast uit Eindje is homie van me, wordt mooie tent
Goed bezig kapiteintje.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik daarnet nog. Sommige mensen smsen mij, die sms ik dan terug.
Ik krijg geen melding meer wanneer ik een sms ontvang. Laatst keek ik er toevallig stond er nog een sms bericht open van januari 2016. Had weinig nut meer om die te beantwoorden.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik daarnet nog. Sommige mensen smsen mij, die sms ik dan terug.
Nou gezondheid kan beterquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jawel, beetje druk. Nu net pas klaar met werken. Bij jou?
Dat ie tegenwoordig hard gaat op zuur bier. En casper is een mooie gozerquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In eerste instantie was je niet heel enthousiast kan ik me nog herinneren. Wat heeft je mening bijgesteld?
Zalig nieuwjaar?quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik krijg geen melding meer wanneer ik een sms ontvang. Laatst keek ik er toevallig stond er nog een sms bericht open van januari 2016. Had weinig nut meer om die te beantwoorden.
watskeburt?quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou gezondheid kan beterLoop met krukken tegenwoordig. Maar hopelijk is dat over een maand of 2? weer helemaal gefixt.
#nohomoquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat ie tegenwoordig hard gaat op zuur bier. En casper is een mooie gozer
Heb je zelf geijshockeyd?quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou gezondheid kan beterLoop met krukken tegenwoordig. Maar hopelijk is dat over een maand of 2? weer helemaal gefixt.
Ik drink momenteel groene ijsthee.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HK god. Ik drink een Jupilertje.
Wij hebben deze in Weert zitten. Da's niet veel soeps.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat ie tegenwoordig hard gaat op zuur bier. En casper is een mooie gozer
Santéquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HK god. Ik drink een Jupilertje.
Loop al een jaar of 2 met pijn, kraakbeen is weg bij mijn heup, die wordt binnenkort vervangen (de heup niet het kraakbeen) Dan word ik de bionische vrouwquote:
Ja zeker.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje gezien met Hendrix?
#nohomoquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik drink momenteel groene ijsthee.
wow lijkt me wel pijnlijkquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Loop al een jaar of 2 met pijn, kraakbeen is weg bij mijn heup, die wordt binnenkort vervangen (de heup niet het kraakbeen) Dan word ik de bionische vrouw
Ik zag bij de AH een of ander biermerk met ijsthee, dacht Wieckse.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik drink momenteel groene ijsthee.
Dat blijft een topper iddquote:
Kan wel.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag bij de AH een of ander biermerk met ijsthee, dacht Wieckse.
Als je het maar laatquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag bij de AH een of ander biermerk met ijsthee, dacht Wieckse.
Die operatie schijnt best mee te vallen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Loop al een jaar of 2 met pijn, kraakbeen is weg bij mijn heup, die wordt binnenkort vervangen (de heup niet het kraakbeen) Dan word ik de bionische vrouw
Moet jij weten.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Als er een smiley was met een heel hoog opgetrokken wenkbrauw zou ik die nu gebruiken
Ex Karinaquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja man na 2 dagen mag/moet je alweer naar huis. De rest doe je thuis, fysio etc.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die operatie schijnt best mee te vallen.
Ga je dan nog wel WOWen?quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Na de operatie loop ik weer als een kievit, even doorzetten dat wel.
Zoete rotzooi. Ik drink alleen bitter lemon en water. Heel soms Tonic of spa rood.quote:
Ja gezien ja. Dat is een act.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat blijft een topper idd![]()
ik bedoel dit filmpje
Daar zit een goed verhaal in.quote:
(Karne)melk, bier en koffie.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zoete rotzooi. Ik drink alleen bitter lemon en water. Heel soms Tonic of spa rood.
oh gelukkigquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Uiteraard, ik mag wel gewoon zitten gamen he
Zijn hond is mooiquote:
Ik heb een buurman met 2 nieuw heupen en een nieuwe knie, die is al ver in de 70 en die klimt ook nog zo het dak van zijn huis op (wel met een ladder). Er is ook nog een ex-wielrenster die met een kunstheup toch weer aardig kan fietsen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja man na 2 dagen mag/moet je alweer naar huis. De rest doe je thuis, fysio etc.
Melk ben ik vanaf gestapt. Een bekertje af en toe nog.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:32 schreef Saind het volgende:
[..]
(Karne)melk, bier en koffie.
Hedde genoeg aan
Ik ben bang dat ik toch een stukje heb gemist.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
oh gelukkig
[..]
Zijn hond is mooi
Whisky wordt te duur voor de student man, gaat echt snel de laatste tijd.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Melk ben ik vanaf gestapt. Een bekertje af en toe nog.
Koffie, bier, wijn en whisky drink ik natuurlijk ook.
Bitter lemon vind ik ook erg lekker.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zoete rotzooi. Ik drink alleen bitter lemon en water. Heel soms Tonic of spa rood.
Ik drink af en toe nog een single malt, maar over het algemeen gewoon Famous Grouse. Goeie blend en ik heb het nodig om in slaap te komen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Whisky wordt te duur voor de student man, gaat echt snel de laatste tijd.
Als het goed is kun je daarna gewoon weer alles. Bijna alles, maar de dingen die niet mogen deed ik toch al niet, hardlopen bijvoorbeeld wordt wat lastig.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb een buurman met 2 nieuw heupen en een nieuwe knie, die is al ver in de 70 en die klimt ook nog zo het dak van zijn huis op (wel met een ladder). Er is ook nog een ex-wielrenster die met een kunstheup toch weer aardig kan fietsen.
Op het eind, sowieso is dat hele filmpje het waard om te kijken, alleen doet die Marokkaan af en toe raar tussendoor.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik toch een stukje heb gemist.
Ja en tonic. Verder drink ik amper fris.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bitter lemon vind ik ook erg lekker.
Een Marokkaan die raar doet, wat een surprise.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Op het eind, sowieso is dat hele filmpje het waard om te kijken, alleen doet die Marokkaan af en toe raar tussendoor.
Ik wel, drink cola door mijn baco heen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en tonic. Verder drink ik amper fris.
TR gemaaktquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een Marokkaan die raar doet, wat een surprise.
quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:36 schreef Karina het volgende:
karnemelk heb ik een poosje geleden weer herontdekt. Lekker hoor.
Koop eens een kleinere kam.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Cola vind ik te zoet. Dan liever gin tonic.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wel, drink cola door mijn baco heen.
hip hoorquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Cola vind ik te zoet. Dan liever gin tonic.
Deze Marokkaan was anders raar dan jij gewend bent denk ikquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Saind heeft echt een TR gemaakt, merk ik![]()
baco cola dan?quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Saind heeft echt een TR gemaakt, merk ik![]()
Ja is helemaal inquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat drink ik al jaren manNiet zo vaak trouwens.
Jenever is the big next thing.quote:
Ik hoop het echt van harte. Vreselijk onderschat productquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jenever is the big next thing.
Dat is wat overdreven.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Het was leuk je gekend te hebben.
inderdaad, zo leuk was het niet.quote:
Jutterquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jenever is the big next thing.
Dit is Jorrit Hendrix. Ja? da gif ik niks om.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Deze Marokkaan was anders raar dan jij gewend bent denk ik
Daar na die tweede komma gaat het misquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:41 schreef Karina het volgende:
Vroeger kocht ik weleens korenwijn, soort jenever, in de vriezer zetten en dan ijskoud drinken.
Dacht dat die in de vriezer moest eigenlijkquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Daar na die tweede komma gaat het mis
Gewoon kamertemperatuur.
Liefst van van Wees natuurlijk
quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is Jorrit Hendrix. Ja? da gif ik niks om.
Ik heb mijn vader oprecht 1 keer in 23 jaar een biertje zien drinken.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn vader drinkt graag Berenburg. 1x gedaan, nooit meer!
Op vakantie ook alleen maar Gin Tonicjes gedronken. En Grappa. En limoncello. En witte wijn. En ook rode wijn. En bier natuurlijk. Dus.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Bitter?quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:41 schreef Karina het volgende:
Vroeger kocht ik weleens korenwijn, soort jenever, in de vriezer zetten en dan ijskoud drinken.
quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb mijn vader oprecht 1 keer in 23 jaar een biertje zien drinken.
Ik heb het van een vreemde denk ik
Ja is vaak in kruik.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Dacht dat die in de vriezer moest eigenlijkZat in een kruik, niet in een fles.
Behalve de limoncello wat ik supervies vind klinkt het als een prima vakantie.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Op vakantie ook alleen maar Gin Tonicjes gedronken. En Grappa. En limoncello. En witte wijn. En ook rode wijn. En bier natuurlijk. Dus.
Dat heb ik wel eens besteld, puur voor de naam, maar toen was het manco. Wat voor iets is 't?quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:43 schreef napoleonfour het volgende:
ik drink eigenlijk te weinig alcohol. Asbach urald drink ik wel graag.
Ik vind dat heerlijkquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Behalve de limoncello wat ik supervies vind klinkt het als een prima vakantie.
Deze nu is beterquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind die Amstel reclame met de stem van Thomas Acda er doorheen wel tof eigenlijk.
Ligt tussen cognac en brandewijn in. Was voorheen super duur, zie nu dat je het gewoon kan krijgen bij de gall&gall. Jammer.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens besteld, puur voor de naam, maar toen was het manco. Wat voor iets is 't?
Zelf maken kan het wel lekker zijn. Minder suiker erin doen dan in de normale, dat het nog een tikkie zurig is.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Behalve de limoncello wat ik supervies vind klinkt het als een prima vakantie.
Bang dat hij zijn portemonnee kwijt was natuurlijk.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij wil ook geen boks geven aan een Marokkaan
Jäger wel.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja is vaak in kruik.
Maar nee, kwaliteitsproducten nooit in de vriezer, kun je net zo goed vodka drinken. Proef je geen reet meer
Hoi Don.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:46 schreef DonRaja het volgende:
Ik kijk CSI Miami in het Frans. Geweldig.
Dit moet je eens kopen, zit in de Pijp. Echt fucking lekkerquote:
Une accident fatale.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:46 schreef DonRaja het volgende:
Ik kijk CSI Miami in het Frans. Geweldig.
maat van mij woont boven die slijterij geloof ik.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Dit moet je eens kopen, zit in de Pijp. Echt fucking lekker
http://www.slijterij-ooievaar.nl/29-rembrandt-korenwijn.html
Kan het wel weer eens proberen, helemaal niet zo duur ook.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Dit moet je eens kopen, zit in de Pijp. Echt fucking lekker
http://www.slijterij-ooievaar.nl/29-rembrandt-korenwijn.html
quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
maat van mij woont boven die slijterij geloof ik.
Is een klein flesje wel. Full size kruik is 30quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan het wel weer eens proberen, helemaal niet zo duur ook.
proost prutserquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind die Amstel reclame met de stem van Thomas Acda er doorheen wel tof eigenlijk.
quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ligt tussen cognac en brandewijn in. Was voorheen super duur, zie nu dat je het gewoon kan krijgen bij de gall&gall. Jammer.
Thomas Acda... ik ben er nog steeds niet overuit of hij een hersenbloeding heeft gehad of gewoon chronisch dronken en chagrijnig is.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geen van beide. Zo is hij gewoon.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Thomas Acda... ik ben er nog steeds niet overuit of hij een hersenbloeding heeft gehad of gewoon chronisch dronken en chagrijnig is.
ja bedoel maar. Heel bijzonder is het niet hoor.quote:
Tyfushond in andere woordenquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen van beide. Zo is hij gewoon.
Zal het binnenkort nog eens proberen te bestellen. Als het goor is gaat het in de shotsquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja bedoel maar. Heel bijzonder is het niet hoor.
Pas de soucis. Je vais changer a Neerlandais.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Un petit peu malademeer weet ik me niet te herinneren in het Frans.
En het probleem is?quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:49 schreef Saind het volgende:
Maatje van me heeft het hele weekend samen geslapen met een meisje, vier dagen bij 'm thuis geweest, biecht ie net op dat ze nog maagd is en dat hij er nog niet overheen mag![]()
![]()
Insomnia zou dit alleen maar waarderen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:49 schreef Saind het volgende:
Maatje van me heeft het hele weekend samen geslapen met een meisje, vier dagen bij 'm thuis geweest, biecht ie net op dat ze nog maagd is en dat hij er nog niet overheen mag![]()
![]()
Ja dat is wel naar voor hem hehequote:Op maandag 3 oktober 2016 21:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Nou dat ie met waanzinnig blauwe ballen over straat moet
Ik vind het wel komies
quote:
Dedication hoorquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:49 schreef Saind het volgende:
![]()
Misschien is ze gewoon tyfuslelijk.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind hem wel een baasje.
Ik had volgens mij een 7 maar alles is weg en ik heb daarna Spaans gedaan dus ik haal het doro elkaarquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Pas de soucis. Je vais changer a Neerlandais.
Ik had een 2 voor Frans op school, dus het zal niet foutloos zijn...
Acda een baasje vinden is wel heel ernstig hoorquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind hem wel een baasje.
He?quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Misschien is ze gewoon tyfuslelijk.
Je suis une broodje briequote:Op maandag 3 oktober 2016 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had volgens mij een 7 maar alles is weg en ik heb daarna Spaans gedaan dus ik haal het doro elkaar
Zijn muziek kan ik op z'n tijd wel waarderen. En bij Dit was het nieuws (bij de NPO) was hij goed.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Acda een baasje vinden is wel heel ernstig hoor
Je quote de verkeerde.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan was het niet moeilijk om haar maagd te laten.
Ja arthur was notoir slecht in PHPquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat heeft Camelot een moeizame site zeg.
je moeder came a lot ookquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat heeft Camelot een moeizame site zeg.
Un demi s'il vous plait, lijkt me voor jou wel de belangrijkste zin.quote:
geestigquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik was een keer met mijn ouders in Frankrijk. Waren ze de weg kwijt. Stonden ze bij een bushokje. Hoor mijn vader nog zeggen, waar zijn we? Waarop ik zeg, nou dat staat daar; Vous êtes ici
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |