Mijn studie 49%quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je zal geen bangalijst hebben op die 'school' van jullie. toch nul chicks.
En tongquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben op WZV aan het posten. Samen met Niels.
Ik maakt een grapje Betsyquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben jij ook ontgroend? Ik zou dat echt niet doen he. Verkleed door de stad moeten lopen of zo.
Ik denk dat jij je mond maar moet houden met je cursus.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:43 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Huisvrouwen die een avondcursus volgen tellen niet.
Ow straks even kijkenquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En tong, nou ja samen, het is meer dat hij zijn frustraties toch ergens moet afreageren.
Nieuwe versie is altijd even wennen inderdaad. Moet zeggen dat ik deze wel heel snel oppakte.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je het zo hebt ingedeeld dat het net weer W7 is wel ja. Ik kon niks meer vinden man.
Ik ook, alleen dat standaard mailprogramma vond ik niks, maar dat gebruik ik niet meer.quote:
Het is beter dan Windows Vista.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Weet het zo goed nog niet, vond die vorige 10 lekkerder dan deze versie.
Vertel.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je mond maar moet houden met je cursus.
Ik heb het net nog over je gehad.quote:
Maar dat was windows 98 ook.quote:
Koop helemaal niks, maak scans van hetgeen ik moet lezenquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:44 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Vertel.
Boek nog gevonden trouwens? of moeten kopen?
Ik heb er snel een 'schil' opgezetquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nieuwe versie is altijd even wennen inderdaad. Moet zeggen dat ik deze wel heel snel oppakte.
Mijn chick heeft pas een college lineaire algebra gevolgd. Noodgedwongen. Zaten veel chicks.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je zal geen bangalijst hebben op die 'school' van jullie. toch nul chicks.
Vond ik best een leuk vakquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn chick heeft pas een college lineaire algebra gevolgd. Noodgedwongen. Zaten veel chicks.
Wat is er toch mis met die man? Dat ik hem niet in de SC zou willen?quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En tong, nou ja samen, het is meer dat hij zijn frustraties toch ergens moet afreageren.
Ik rock Office gewoon.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook, alleen dat standaard mailprogramma vond ik niks, maar dat gebruik ik niet meer.
We hebben op dit moment een vrouw van 43 in onze master opleiding. Hele tijd groot doen ''want zij is ouder en weet alles''. Ondertussen heeft ze alles foutquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maar dat was windows 98 ook.
[..]
Koop helemaal niks, maak scans van hetgeen ik moet lezen
Die van mij volgt nog steeds geneeskundequote:Op maandag 3 oktober 2016 20:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn chick heeft pas een college lineaire algebra gevolgd. Noodgedwongen. Zaten veel chicks.
adobe pdf pro is echt een best geniaal programma.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:45 schreef Saind het volgende:
Dit soort shit is wel genot
[ afbeelding ]
Zekerquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die van mij volgt nog steeds geneeskunde
[..]
adobe pdf pro is echt een best geniaal programma.
Zij moest een autist begeleiden, maar die zag een bekende. Zat ze helemaal alleen vooraan. 4 uur lang.quote:
HIj moet zich toch ergens afreageren nu het hier niet kan.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat is er toch mis met die man? Dat ik hem niet in de SC zou willen?
Dat gaat over Zlatanquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niet zo bijzonder hoor.
[ afbeelding ]
Ik ook, nu heb ik Office 2016, dat werkt ook wel prima.quote:
office gratisch via de uni jwt.quote:
Ik heb een BIOS update gedaan uiteindelijk. Ik kreeg ook de melding dat er geen OS was na de laatste update. Daarna BIOS update gedaan en boot aangepast naar legacy. Maar misschien is dat een Lenovo ding.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:46 schreef JanCees het volgende:
Lans ik kan alleen uefi boot uit of aan zetten
Als ik hem uit zet krijg ik dat ie geen OS vindt
Leert ze nog eens watquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zij moest een autist begeleiden, maar die zag een bekende. Zat ze helemaal alleen vooraan. 4 uur lang.
Nee, die heb ik niet gezien, maar zo heel vaak kijk ik ook niet op twitter. En de laatste tijd kijkt twitter ook nogal lastig terug.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat gaat over ZlatanDan heb je ook mijn filmpje gezien als het goed is. Beetje slechte kwaliteit maar ja ik heb geen goede camera.
De ''High Tech Human Touch'' universiteit in Enschede heeft dat niet. Die heeft gratis SPSSquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
office gratisch via de uni jwt.
Office 365 en een Surface nu.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook, nu heb ik Office 2016, dat werkt ook wel prima.
Oh heb ik er vanmorgen opgezet. Filmpje van amstel tijgers-flyers van afgelopen zaterdag.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, die heb ik niet gezien, maar zo heel vaak kijk ik ook niet op twitter. En de laatste tijd kijkt twitter ook nogal lastig terug.
Godver alleen 2013quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
office gratisch via de uni jwt.
Zit inmiddels minimaal 2 dagen per maand op de uni.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Leert ze nog eens wat
Ik had een 9 voor die shitWas echt mijn jam
SPSSquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:49 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
De ''High Tech Human Touch'' universiteit in Enschede heeft dat niet. Die heeft gratis SPSS
probeer http://www.office.com/getoffice365quote:
Geinig. Stuur d'r langs mijn bar met zo'n autist.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zit inmiddels minimaal 2 dagen per maand op de uni.
wat voor bios had je. Hier aptio setup utility 2.17quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb een BIOS update gedaan uiteindelijk. Ik kreeg ook de melding dat er geen OS was na de laatste update. Daarna BIOS update gedaan en boot aangepast naar legacy. Maar misschien is dat een Lenovo ding.
quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
probeer http://www.office.com/getoffice365
quote:Microsoft Office installeren:
Ga naar www.office.com/getoffice365 en klik op de groene balk met de tekst 'komt u in aanmerking?'
Daarna zal je gevraagd worden om je e-mailadres op te geven. Geef hierbij je mailadres@tilburguniversity.edu op.
Op het opgegeven mailadres ontvang je een mail met een link. Als je hierop klikt, wordt gevraagd je te registreren met een naam, achternaam en wachtwoord.
Je bent nu klaar om Office te installeren.
Office kan ook later geïnstalleerd worden via portal.office.com
De persoon die bij ons statistiek gaf vind dat ook, echter wordt SPSS ze door de keel gedrukt.quote:
Ik denk dat zij het heel leuk vindt.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Geinig. Stuur d'r langs mijn bar met zo'n autist.
dit heb ikquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:52 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
https://www.surfspot.nl/office-365-proplus-overzicht
Oh deze moet het zijn dan. Je kijkcijfers kunnen nog wel wat stijgenquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh heb ik er vanmorgen opgezet. Filmpje van amstel tijgers-flyers van afgelopen zaterdag.
Ik ben niet thuis. Kan het niet zien.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat voor bios had je. Hier aptio setup utility 2.17
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |